Maart 2021 ❤️

Ik had 15 juli mijn eerste positieve test? 18 juli de CB gedaan en daar stond 2-3? ik denk dat ik vandaag precies 5 weken ben! Dus dan ben ik als het goed is 22 maart uitgerekend!! Kan niet wachten tot de eerste echo over 3 weekjes?

@strayberry; ja contact gehad en mocht al wel komen voor echo maar a.s vrijdag ben ik 7 weken en dan moet er zeker hart actie zijn, als dat niet goed zit dan weet ik genoeg of als t nu nog doorzet. Als ik vorige week was gegaan zat ik nu nog in onzekerheid.. dus dan maar even wachten. 

Jij moet nog wat langer wachten, misschien krijg je nog wel wat kwaaltjes. Dit is mijn 3e zwangerschap en ik heb ze nooit gehad in die 12 weken!

@kivietje, wat fijn dat de echo goed was bij jullie! Ben ook benieuwd naar de reactie van jullie ouders...
@Rooose, jij hebt vandaag je eerste echte echo gaf je aan. Is die inmiddels geweest? Spannend zeg! 
@Esther & @Littlebeeb, wat vervelend al echt last van misselijkheid dus... Al iets ontdekt waardoor dat minder wordt?

Ik moet zelf nog 2,5 week wachten. 5 augustus hebben wij de eerste afspraak staan. Vind dat nog wel lang duren, maar moeten geduldig afwachten. Wat vind ik het spannend of het dan goed is. 
Vind het wel lastig om met vriendinnen af te spreken, dronk dan eigenlijk altijd wel een wijntje. Nu hebben we 3 zaterdagavonden achter elkaar afgesproken en denk dat het behoorlijk gaat opvallen als ik opeens niet meer drink.. Nog maar even wat op verzinnen, iemand toevallig tips?:)

Hoi allemaal, 
Wat een spannende verhalen allemaal! 
Ik ben 7 weken en 4 dagen en heb vandaag mijn eerste echte echo gehad. We konden het hartje niet horen kloppen maar zagen het wel goed knipperen en dat was een goed teken. Wij zijn 4 maart 2021 uitgerekend. Voor ons is het onze eerste en vinden dat dat ook heel spannend. Wij kregen wel de vraag of we extra testen wilde uit laten voeren naar down etc... wordt vaak rond de 12 weken gedaan. Heeft iemand daar al een keuze over gemaakt om het wel of niet te doen? 

@Teddy: gefeliciteerd!! Nog even geduld voor de echo ? voel je je goed? 
@Annn: oei lastige situatie. Bij jou thuis afspreken en dan alcholo vrij biertje/wijntje (als dat er is) pakken? Als je zelf bij schenkt heb je het in de hand. Of dat je moet rijden/hoofdpijn oid hebt? 
Ik heb zelf 1 augustus vrijgezellenfeest van een goeie vriendin maar we vinden het dan nog te vroeg om te vertellen (8weken) en een paar weken later zijn we met de vriendengroep bij elkaar. Perfect moment dan! Maar ik heb nog geeeeen idee hoe ik dat 1 aug moet gaan verbergen!? Rijden etc kan dan allemaal niet. 
@gebruiker6547: de verloskundige heeft ons die vraag ook al gesteld. Wij willen het wel laten testen, maar ik denk dat die keuze heel persoonlijk is. Goed met elkaar de voors en tegens overleggen. En gaat het resultaat van de test jullie keuze om het kindje te houden beïnvloeden? Een paar dingetjes om over na te denken. 

Ik hoop dat het goed gaat bij jullie allemaal! En gefeliciteerd voor de afgelopen dames met positieve testen...! 

Ik ben nu (eigen berekening) 4 weken en 6 dagen zwanger, op 4 augustus eerste echo bij de fertiliteitspoli! Erg spannend allemaal.
Tot heden heb ik erg veel buikpijn - vandaag iets minder - en vooral met liggen, echt menstruatiekrampen.... meer die daar last van hebben? 

Hoi allemaal. Stilte vanaf mijn kant. Ik ben met mijn vriend en dochter aan het genieten op de camping, heerlijk. Onze families reageerden erg verrast en heel blij. Zo fijn dat ze op de hoogte zijn!
Betreft de extra onderzoeken. Wij doen dit, net als bij de eerste zwangerschap, niet. Ten eerste omdat de uitslag niet 100% betrouwbaar is. En ten tweede omdat ik de keuze daarna niet kan maken op basis van dat. Dus dan wil ik de keuze niet hóeven te maken. Klinkt als kop in het zand steken maar dat is het voor ons niet.
Ik kom later weer op iedereen reageren, sorry. Iedereen veel plezier/succes bij de echo als die er zijn de komende dagen :)

Niic dat lijkt meinderdaad lastig verbergen....doen alsof je aan antibioticakuur oid zit? 
GebruikerSeen dat komt mij niet bekend voor..
Kievitje wat een genieten. Hele fijne vakantie!

Terug
Bovenaan