Maart 2021 ❤️

@M’tje: Dit nieuws had je niet willen horen bij de verloskundige ?. Het zullen 2 spannende weken voor jullie worden! Hopelijk gebeurd er nog een wonder, sterkte ?!

Lief, dankjewel allemaal. Inderdaad geen kloppend hartje gezien. Vanochtend een beetje bruin bloed met afvegen, maar onzeker wanneer het door gaat zetten. Met de vorige miskraam helder bloed met stolsels dus moest dat nu weer verwachten. Als dit niet komt 18 aug controle en dan krijg ik wss pilletjes. Als het zo is dan maar het liefst zo snel mogelijk ?

He bah wat vervelend. Zo'n miskraam is zo iets vervelends en intens. Je houd erna altijd nog weer angst als je nog is zwanger Word.
Heel veel sterkte hoor 

Heej dames,
sorry ik heb niks terug gelezen, ik heb me aan het begin van dit topic ergens gemeld, af en toe wat bij gelezen maar de laatste keer is nu zoveel pagina's terug dat ik bij deze vanaf nu wat actiever ga zijn haha.
Ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad en alles is gelukkig goed. Er was direct een mooi kloppend hartje gezien. Zelf dacht ik dat ik 7+4 was maar qua meting kwam ze uit op 7+6. Maar dat zien we wel met de termijnecho over 3 weken wat het nou uiteindelijk wordt.
Wij zijn onwijs blij en voor mijn gevoel is het nu nog echter nu we dit hebben mogen zien. Ik heb ook amper kwaaltjes dus dat deed me ook denken of er wel wat gaande was enzo...maar wel dus, dus ben heel blij. 
Ik ga proberen hier wat actiever te reageren want ik vind het wel heel leuk om met een groepje dit hele proces te volgen.

M'etje wat een droevig nieuws... Ik hoop voor je als het dan niet zo zo mag zijn dat t snel voorbij is zodat je weer verder kunt kijken maar vergeten kun je zoiets nooit.. sterkte! 
Linda wat fijn dat alles goed was! Morgen hebben wij onze eerste echo.. Ik kan niet wachten en begin nu wel beetje nerveus te worden! 

Ik houd jullie op de hoogte en vindt t idd ook leuk om van jullie op de hoogte te blijven en samen de weken door te gaan!

Hoi dames,
ik lees veel over misselijkheid klachten! Gelukkig nu geen last van (of nog niet ?) ik kreeg bij mijn eerste kindje de tip de HA te bellen en als je tegen de assistente verteld dat je zo misselijk bent vd zwangerschap kun je pilletjes ervoor krijgen, deze hebben mij toen wel goed geholpen! ( weet de naam niet meer na 3jr) 
Groetjes heel veel succes allemaal!

Hoi dames, 
Ik lees al een poosje mee en durf dan nu ook echt te zeggen dat ik mij kan aansluiten bij jullie! 
De reden dat ik eerst en nog steeds wel voorzichtig ben? Mijn eerste zwangerschap begon heel onzeker vanwege één vanishing twin. Ik wilde dus de eerste 2 echo's afwachten (1 in praktijk en vandaag 1 in ziekenhuis). Het ziet er allemaal super uit, dus heel blij mee. 
Ik heb al een prachtig mannetje van 1,5 jaar en dit is dus mijn tweede zwangerschap die medisch zal zijn.
@m'etje wat een heftig nieuws, Veel sterkte!
@allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopen op mooie echo's! 
Ps. Ik ben nu 8w+3 en over 3 weekjes de termijnecho 

Terug
Bovenaan