Maart 2021 ❤️

@ M'etje, bah wat naar zeg! Heel veel sterkte gewenst!! Lijkt me niet niks.
@ -Linda-, fijn dat allles goed was!! Mensen al verteld dat je zwanger bent?
@ Strawberry, eindelijk!! Laat je weten hoe de echo was?
@ Mamaceee, welkom en gefeliciteerd!!
Hier nu bijna 10 weken alweer, volgende week woensdag termijn echo. In broeken zie je niet zoveel maar als ik een jurkje aan heb met dit mooie weer, zie je echt al een buikje! Nu al!! Oeps haha. Verder gaat het hier wel aardig oke gelukkig.

@Strawberry: oh wat spannend! Ik hoop dat ook bij jou alles goed is!
@Mamaceee: wat fijn dat nu alles goed is. Heel begrijpelijk dat je hierdoor wat voorzichtiger bent geworden. Nu duimen dat het gewoon goed blijft gaan nu.
@Kievietje: Ja wij hebben het op mijn verjaardag al vertelt een paar weken terug. Vonden we een te mooi moment om niet te doen. Enkel aan onze gezinnen zegmaar. Vriendinnen zie ik over 2 weken en die vertel ik het dan. De rest mag nog even wachten. 
Vrij normaal toch dat je het met 10 weken al een beetje begint te zien? Ik heb van mezelf wel al iets vet op mijn buik maar ik ben ook al wat andere kleding gaan kopen om de iets opgeblazen buik wat te verbergen.

Mamacee jij ook gefeliciteerd en welkom!
Kievitje herkenbaar ik heb ook al een heel klein buikje.. veel sneller zichtbaar nu als bij me eerste zwangerschap!
En heb vanochtend de echo gehad.. alles zag er goed uit en er was een mooi kloppend hartje te zien. Dus ik ben superblij! Vooralsnog sta ik op 8weken en 5 dagen. Kan nog iets veranderen. Nu dus op 13 maart. Over een week of 3 wordt de datum nader bepaald. Nu eerst maar eens lekker genieten van de zomer met dit goede nieuws!

mamacee gefeliciteerd en welkom! Ik hoop dat je extra mag genieten van deze zwangerschap!
Hier ook al een buikje zichtbaar vooral wanneer ik zit.. Blijkbaar ben ik heel voorspelbaar. Ik heb mijn leidinggevende vertelt dat ik zwanger ben vanwege dat ik elke dag misselijk ben. Blijkbaar had ze het gevoel al. Ze zag het aan mijn houding en de manier van doen? 
We hebben volgende week zaterdag een verjaardag waar al onze vrienden bij zijn en ‘s avonds een barbecue met al onze buren. Het leek ons een geschikt moment om te vertellen dat we weer een kindje verwachten. Ik twijfel alleen heel erg omdat ik pas de donderdag daarop de termijnecho heb.. ik zou die zaterdag precies 11 weken zwanger zijn. Mag ik vragen wat jullie zouden doen? Vind het heel lastig vooral omdat zo’n dag heel zwaar is met mn misselijkheid..

Bedankt allemaal! :)
@strawberry wat fijn dat jullie een goede echo hadden! Zoiets blijft bijzonder.
@littlebeeb ik zou het de vrienden vertellen, want stel (daar ga je niet vanuit natuurlijk) er zou iets zijn, dan is het ook fijn als jouw vrienden het ook weten. Als je goed met de buren kunt, zou je hen het ook kunnen vertellen of misschien toch een smoesje verzinnen. Na de termijnecho zou ik de rest gaan vertellen.
Enne heel herkenbaar van 't opkomende buikje. Ik heb het idee dat het bij een 2e veel sneller gaat (gok ook omdat de baarmoeder al eens is uitgerekt). Nog even wat wijde shirtjes dragen ?

@ Strawberry, fijn dat de echo goed was!! Gaan jullie het nu aan sommigen vertellen?
@ Littlebeeb, doen wat goed voelt. Vóór de eerste echo hadden we het nog helemaal niemand verteld, na de echo wel een paar. Ouders, broers/zussen en een paar beste vrienden. De rest komt na de termijn echo. Probeer desnoods na te gaan of je het face to face wil vertellen en of je ze binnenkort weer ziet of niet. Succes!
Weinig nieuws, het is warm ;-) ben niet de aller slankste dus hou al niet heeeeeel erg van zomerkleding maar nu het wat strakker gaat zitten al helemaal niet meer, haha. 

Warm is het inderdaad haha! Wel blij dat je nu geen 30+ weken zwanger bent.. Kan me voorstellen dat je dan niet vooruit te branden bent haha. Wij hebben het nu onze ouders verteld en volgende week ook broers en zussen. Vrienden en vriendinnen willen we eigenlijk nog even mee wachten tot eind augustus na termijnecho. Anderzijds er komen nog wel een paar feestjes en de verloskundige gaf aan dat er geen reden is om te denken dat het mis zou gaan.. soms denk ik zal ik t dan ook maar gewoon alvast delen.. de hele tijd dat stiekeme gedoe en dan kun je er ook gewoon lekker over praten... wat doen jullie daarmee?

Terug
Bovenaan