Maart 2021 ❤️

Ik vind het fijn dat een paar mensen het weten. Mijn ouders zijn er totaal niet blij mee. Met geen van de 6 zwangerschappen. Ik heb heel weinig bekenden hier. En mijn buren zeg ik het nog niet. Woon hier net 2 maand. Liefst schreeuwde ik het van alle daken

Merk wel dat ik minder geheimzinnig ben dan bij de eerste. Ouders, broers/zussen weten het, maar ook een paar beste vrienden. De rest wacht ik nog even mee tot na de termijn echo, maar die is woensdag al.
@ Mystery, dat is vervelend! Maar waarom zijn ze er niet blij mee?

Ik heb ook al last van het opkomende buikje. Nu zwanger van de 1e, maar begin het echt al te zien (terwijl ik altijd slank ben geweest). 

Wij hebben het verder ook al aan onze ouders, broers/zussen en beste vrienden verteld. De rest komt na de termijnecho (18 aug). Weten jullie al of je de NIPT test laat doen?

@kievietje deze zwangerschap niet omdat ik 40 ben. Net weer werk etc. Verknalt mijn leven etc. Ze boden me zelfs geld dat ik het weg liet halen. Nou dat doe ik dus niet.
Ben voor het eerst zwanger in Duitsland. Rest is in Nederland geboren. Dus weet niet of ze de NIPT doen hier.

hi allemaal! 

Ik ben nieuw in dit topic ? vandaag de 8 weken echo gehad en alles is in orde! Uitgerekende datum is waarschijnlijk 22 maart! 

Ben blij en opgelucht. Nogal veel buikpijn gehad, maar het hartje klopte goed! 

Welkom Lucinda en gefeliciteerd met zo'n mooie echo! Kievitje hier gaat het goed..  Op tijd het water opzoeken dan valt t goed te doen. Bij jullie?

Terug
Bovenaan