Maart 2021 ❤️

Hoi allemaal,
Lucinda, welkom! Fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Strawberry, fijn dat het te doen is. Wij hebben airco in huis dus gelukkig ook goed te doen. 
Vandaag hebben wij de termijn echo gehad. Alles was goed. Goed gegroeid en hartje weer zien kloppen. Uitgerekende datum is ni vastgelegd en staat op 4 maart, dus ben morgen 11 weken. En nu mag eindelijk iedereen het weten! Dat vind ik echt heel fijn!

Ik heb ook vandaag termijnecho gehad. Ben nu precies 11 weken en verwacht het 3 maart. 
Ik hecht er weinig aan omdat ze het of 2 of 3 weken eerder halen. Eigenlijk zou ik met beide topics meekunnen doen ;)
Maar zag er gelukkig goed uit! Kindje was erg actief. 

Oh wat fijn Kievitje en mama van Lot! Ook fijn om het nu iedereen te kunnen vertellen. Zelf heb ik volgende week donderdag termijnecho. Denk dat wij het die dagen er na ook gaan vertellen aan iedereen. Vind het veel te leuk en daarom jammer om er niet over te kunnen praten:)

@ mama van lot, fijn zeg! Misschien heb ik het gemist maar waarom gaan ze eerder halen? Ik ben deze hitte ook wel zat hoor, bah
@ strawberry, groot gelijk. Wij hebben de belangrijkste mensen ook vandaag ingelicht en morgen op het werk vertellen. Kan ook niet zo lang meer wachten want mijn buikje begint op te vallen haha

Morgen mijn eerste echo ❤️ verwacht nu rond de 8 weken te zijn, dus ergens eind maart uitgerekend. Kan niet wachten tot het morgen is???

Wat fijn dat jullie een goeie echo hadden @kievietje en @lucinda!
bedankt nog voor het meedenken! We hebben besloten dat we het toch zaterdag gaan vertellen ondanks dat we de termijnecho een paar dagen later hebben. In onze ogen is het iets wat gedeeld en gevierd mag worden en mocht er iets gebeuren dan willen we dat ook kunnen delen❤️ 

hoe gaat het met jullie kwaaltjes?

@kievietje onze derde zoon was 10 pond. Hij bleef hangen achter mijn schaambeen. Hierdoor moest ik op handen en voeten bevallen. Uiteindelijk heeft hij 3 dagen blauw gezien en zuurstoftekort gehad, waardoor hij nu een beperking heeft en een heel laag iq.
Daarna hebben ze 2x mij al ingeleid om dit te voorkomen. 
Onze 2 dochter hebben ze gehaald met 39+5 En onze jongste dochter  met 37 weken.
Opzich wel geruststellend idee dat je zo in de gaten gehouden Word. 

Terug
Bovenaan