Maart 2021 ❤️

Wat wordt het hier stil! Ik meende dat ik van mijn misselijkheid af was naar een paar goede dagen maar de laatste 2 dagen dat dubbel en dwars ingehaald.
morgen termijn echo?

hoe is het met jullie allemaal?

@ littlebeeb, dat is balen zeg! Hopelijk gaat het toch snel weer weg. Spannend morgen! En daarna mag het ook eindelijk bekend worden bij iedereen?
Ik heb het gevoel dat mijn misselijkheid wat aan het afnemen is. Nog wel erg moe. Verder gaat het z'n gangetje eigenlijk. Morgen 12 weken zwanger alweer.

Hier goed.. morgen ook termijn echo! Denk dan of 11 weken of bijna 11 weken.. tijd vliegt bijna eerste kwartaal al gehad! Kan niet wachten tot de volgende periode en in er het met anderen over te hebben.. Maar goed eerst morgen en hopen dat het goed is zodat we wat moois kunnen vertellen:)

Hier vandaag 12 weken. Zijn tot vrijdag nog op vakantie. Misselijkheid is er nog zeker. Ben bang dat straks weer toe gaat nemen als de scholen weer beginnen.  Vroeg op etc. En dan haasten. Bleh

Hier gaat het mega slecht. Vandaag echo gehad en was 10 weken en 2 dagen.
Doordat ik zo misselijk ben in 10 weken tijd 7 kg afgevallen. Kreeg een infuus met medicijnen en een fles met extra vloeistof.
Medicijnen voor thuis. Helaas had de apotheek ze niet dus moesten besteld worden.
Ben mega blauw. Arts kon niet prikken.

@mystery jeetje wat heftig! Wanneer kun je de medicijnen ophalen? Ik hoop dat de misselijkheid snel afneemt met de komst van het tweede trimester. Veel sterkte!
Hier leun ik erg op Rennie wegens brandend maagzuur. Ik neem er niet veel, max 2 op een dag, maar toen ik toevallig een vriendin uit Zwitserland erover vertelde zei ze dat het haar destijds TEN ZEERSTE werd afgeraden. Nu was mijn verloskundige er best mild over, ze gaf de voorkeur aan gaviscon maar vond rennie ook prima. Ik neig ernaar mn Zwitserse vriendin gewoon te negeren want maagzuur is geen grap, haha. Wat vinden jullie?
Maandag termijnecho. Super spannend! Ik ben dan 12 weken. Hoop voor iedereen dat met het tweede trimester de 'zwangerschapsglow' echt begint en we van de vermoeidheid en misselijkheid af zijn...

Och jee te lezen  over jullie misselijkheid en brandend maagzuur... rustig aan doen dames! Ik hoop dat het snel beter wordt zodat er meer energie is om van alles te genieten!
Vandaag termijnecho gehad en alles was tot zover gehad! Nu gezet op 11 weken en 1 dag! :) ben helemaal gelukkig en blij en was ook echt ontroerd vanochtend! Blijft zo bijzonder

Terug
Bovenaan