Oke pffft ik zei de vorige keer dat ik hier meer mee ging praten en vervolgens is nu de eerste keer weer dat ik hier kijk haha. Ik zie dat er al een aantal termijnecho's zijn geweest die goed zijn, wat mega fijn!
Ik heb mijn termijnecho donderdagavond eindelijk. Ben dan volgens eigen planning 10+5 maar bij de vorige (eerste) echo meette ze me twee dagen verder dus ben benieuwd hoe het nu dan is.
Ik lees ook dat er een aantal flink ziek zijn (geweest), gedsie zeg! Hoe gaat dat nu? Hopen dat na die 12 weken de kwaaltjes wat rustiger worden. Ik had ook amper klachten maar sinds een anderhalve/twee weken wel iets meer last van misselijkheid. Ongeveer een uur/anderhalf uur na het ontbijt merk ik het (niet extreem hoor), dan moet ik even wat eten en dan gaat het wel weer. Echter sinds een paar dagen dat het ook wat vaker tussendoor komt, gelukkig kan ik het oplossen door wat te eten. Verder voel ik me helemaal prima op zich. Soms wat steekjes daar beneden alsof het allemaal aan het groeien is. En heb heel soms weer een klein beetje slijmerig bruin afvegen. Echt heel minimaal dus maak me er geen mega zorgen over maar vervelend is het wel.
Ook zie ik dat een aantal van jullie het al iedereen vertelt hebben, wat fijn! Hoe hebben jullie het naar de buitenwereld kenbaar gemaakt? Bij ons weten nu bijna alle belangrijkste mensen het. Ik wil het mijn sportteam over 2 weken gaan vertellen en daarna mag het de wijde wereld in. Kijk daar ook echt naar uit.
Daarnaast heb ik deze week mijn laatste week op mijn huidige werk, ik vertel het mijn collega's ook op de dag van het afscheid, vind ik toch nog wel leuk als zij het ook weten. En dan begint volgende week mijn nieuwe baan en daar zal ik het ook meteen wel delen (leidinggevende weet het wel al).