Maart 2021 ❤️

@ mama van lot, wel herkenbaar. Voel me op werkdagen ook minder fijn dan op vrije dagen, wanneer ik wat rustiger kan opstarten.
@ mystery, jeetje zeg das niet mis! Rustig aan doen en goed op jezelf passen. Sterkte!
@ strawberry, fijn dat alles goed was! En zeker, blijft bijzonder dat er zo'n klein wezentje aan het groeien is in je buik :)

Ik heb trouwens al wel weer wat babykleertjes gekocht, kon het niet laten. Nog niet zoveel hoor. 2 broekjes en 1 shirtje. Ook al hebben we al neutrale kleertjes, dit kindje verdient ook wat nieuws ;-)

Oh wat leuk Kievitje! Ik ben ook al beetje aan het neuzen... denk dat mijn eerste aankoop ook binnenkort volgt haha! Kijk ook erg uit naar de aankomende dagen dan willen we het verschillende mensen gaan vertellen.. weet bij jullie iedereen het al Kievitje?

Ja bij ons weet nu iedereen het. Heerlijk is dat. Heel fijn. Geen geheim meer nu. Jaa vind het weer zo leuk al die kleine babykleertjes. Alleen wat je nu koopt moet wel vrij neutraal zijn.
Wil iedereen weten wat het wordt? Wij denk ik niet. Wisten we bij onze dochter ook niet.

Ik ben vandaag 9 weken zwanger. En pff. Jeetje ik word er zo onzeker van. Ik heb echt amper klachten. Super fijn zou je zeggen. Maar ik vraag me regelmatig af of dat wel oké is.
Zul je altijd zien..
Vorige week hadden we gelukkig een goede echo, alleen had ik tot vorige week nog wel klachten.

Anyway. Zit niks anders op dan nog 2 weken wachten.

Kievietje, wat leuk dat iedereen het nu weet! Lijkt me zo bijzonder om die reacties te horen. Ik denk dat wij wel willen weten wat het is tzt 

Bij ons weet sinds vandaag ook iedereen het! Heerlijk! En JulieD ik ben nu ruim 11 weken zwanger maar ook 0.0 symptomen en toch een hele mooie goede echo gehad afgelopen donderdag!

@mysterie hoe gaat het nu met je?? 

@JulieD ik kan je wel heel mooi vertellen dat ik bij mijn eerste zwangerschap 0,0 klachten had en zoals je nu misschien hebt kunnen lezen me zo ontzettend ziek heb gevoeld maar ik weet niet of je je daardoor zekerder zal voelen. Ik hoop dat je de volgende echo weer een heel mooi beeld mag zien van jullie kleine wonder en dat je dan misschien ook een beter gevoel erbij zal hebben❤️

Wij hebben het vandaag aan ‘iedereen’ bekend gemaakt. Heerlijk! Wel leuk dat je samen een geheimpje hebt maar ook wel heel fijn dat het nu de werels in is en dat we mogen genieten. Afgelopen donderdag een hele mooie echo gehad. Wij willen het geslacht wel graag weten. We zijn er allebei wat te nieuwsgierig voor?

Oke pffft ik zei de vorige keer dat ik hier meer mee ging praten en vervolgens is nu de eerste keer weer dat ik hier kijk haha. Ik zie dat er al een aantal termijnecho's zijn geweest die goed zijn, wat mega fijn!
Ik heb mijn termijnecho donderdagavond eindelijk. Ben dan volgens eigen planning 10+5 maar bij de vorige (eerste) echo meette ze me twee dagen verder dus ben benieuwd hoe het nu dan is.
Ik lees ook dat er een aantal flink ziek zijn (geweest), gedsie zeg! Hoe gaat dat nu? Hopen dat na die 12 weken de kwaaltjes wat rustiger worden. Ik had ook amper klachten maar sinds een anderhalve/twee weken wel iets meer last van misselijkheid. Ongeveer een uur/anderhalf uur na het ontbijt merk ik het (niet extreem hoor), dan moet ik even wat eten en dan gaat het wel weer. Echter sinds een paar dagen dat het ook wat vaker tussendoor komt, gelukkig kan ik het oplossen door wat te eten. Verder voel ik me helemaal prima op zich. Soms wat steekjes daar beneden alsof het allemaal aan het groeien is. En heb heel soms weer een klein beetje slijmerig bruin afvegen. Echt heel minimaal dus maak me er geen mega zorgen over maar vervelend is het wel.
Ook zie ik dat een aantal van jullie het al iedereen vertelt hebben, wat fijn! Hoe hebben jullie het naar de buitenwereld kenbaar gemaakt? Bij ons weten nu bijna alle belangrijkste mensen het. Ik wil het mijn sportteam over 2 weken gaan vertellen en daarna mag het de wijde wereld in. Kijk daar ook echt naar uit.
Daarnaast heb ik deze week mijn laatste week op mijn huidige werk, ik vertel het mijn collega's ook op de dag van het afscheid, vind ik toch nog wel leuk als zij het ook weten. En dan begint volgende week mijn nieuwe baan en daar zal ik het ook meteen wel delen (leidinggevende weet het wel al). 

Terug
Bovenaan