@Mamaceee, gelukkig niet door zoiets heftigs als bij jou maar wel heeeel onverwacht. Ben met hoofdpijnklachten naar de verloskundige gegaan, toen met een bloeddruk van 160/110 naar het ziekenhuis gegaan. Kreeg medicatie voor bloeddruk dus moest een nachtje blijven. De volgende ochtend werd ik wakker en braken mijn vliezen. 5 uur later was onze dochter er. Fijn dat ze je op die manier toch in de gaten houden. Dat wil je echt niet nog een keer. Ben je toen ingeleid?
@ -Linda- fijn dat je morgen de echo hebt!! Veel plezier!!
Hier morgen alweer 13 weken, vind het nu al sneller gaan dan die eerste weken. Dan zit je echt zó te wachten op die echo's om het te kunnen vertellen. Gisteravond voelde ik me echt niet goed. Hoofdpijn waar je u tegen zegt, leek wel te ontploffen. Enorm misselijk en bibberen als een rietje. Vroeg naar bed gegaan en vanmorgen was het weer over gelukkig. Fijne avond!
@ -Linda- fijn dat je morgen de echo hebt!! Veel plezier!!
Hier morgen alweer 13 weken, vind het nu al sneller gaan dan die eerste weken. Dan zit je echt zó te wachten op die echo's om het te kunnen vertellen. Gisteravond voelde ik me echt niet goed. Hoofdpijn waar je u tegen zegt, leek wel te ontploffen. Enorm misselijk en bibberen als een rietje. Vroeg naar bed gegaan en vanmorgen was het weer over gelukkig. Fijne avond!