Maart 2021 ❤️

@Mamaceee, gelukkig niet door zoiets heftigs als bij jou maar wel heeeel onverwacht. Ben met hoofdpijnklachten naar de verloskundige gegaan, toen met een bloeddruk van 160/110 naar het ziekenhuis gegaan. Kreeg medicatie voor bloeddruk dus moest een nachtje blijven. De volgende ochtend werd ik wakker en braken mijn vliezen. 5 uur later was onze dochter er. Fijn dat ze je op die manier toch in de gaten houden. Dat wil je echt niet nog een keer. Ben je toen ingeleid?
@ -Linda- fijn dat je morgen de echo hebt!! Veel plezier!!
Hier morgen alweer 13 weken, vind het nu al sneller gaan dan die eerste weken. Dan zit je echt zó te wachten op die echo's om het te kunnen vertellen. Gisteravond voelde ik me echt niet goed. Hoofdpijn waar je u tegen zegt, leek wel te ontploffen. Enorm misselijk en bibberen als een rietje. Vroeg naar bed gegaan en vanmorgen was het weer over gelukkig. Fijne avond!

@Mamaceee: sjeetje wat heftig, wat moet je ziek zijn geweest. Ik duim heel hard dat dat nu niet gebeurd. Is daar verder iets waar je zelf wat aan kan doen? Sorry als je dit al gezegd heb, dingen vergeten is nu al een dingetje haha.

@kievietje Dat had je ook niet bedacht he, dat de kleine dan ineens zo snel en vroeg kwam. Had je al wel verlof of moest die nog beginnen? Wat vervelend dat je je laatst niet lekker voelde.                                                      Ik werd niet ingeleid, maar kreeg een spoed keizersnee. Uit de bloeduitslagen bleek dat ik nog zieker was dan gedacht. Toen moesten ze snel schakelen, want als het nog sneller ging dalen, konden ze mij niet meer opereren.. Omdat het bloed dan niet meer kon stollen. Stuit bevalling wilden ze al helemaal niet, omdat mijn lijf te ziek was. Kortom een enorme rollercoaster. 
@linda wat fijn dat de termijnecho goed was! Veel plezier met vertellen! En of ik er zelf iets aan kan doen? Van te voren ging ik koolhydraat arm/beperkt eten en goed blijven bewegen. Nu ik zwanger ben is dit nog steeds belangrijk en nog belangrijker om mijn lijf in de gaten houden qua signalen. Voor de rest kun je niet zoveel :) 
@mamavanlot dat zou kunnen hoor. Daar weet ik zelf niet iets van :) 

@ Mamaceee, wat heftig zeg! Inderdaad een rollercoaster, zal mentaal ook wel wat met je doen. Ben je zelf bang voor herhaling? Ik had toen net een weekje verlof gehad. Ik was op het laatst toch eerder gegaan op advies van vk, mijn lijf deed zo zeer! Door de bekkeninstabiliteit. Daar was ik toen wel blij mee, toch nog een weekje gehad.
Gisteravond avondje bij vrienden geweest. Ben 's avonds ook dikker dan overdag, buik wordt dan ook echt al wat harder. Jeetje, ik leek wel 20 weken zwanger haha.

Terug
Bovenaan