Maart 2021 ❤️

@kievietje ik ben momenteel niet bang voor herhaling. Ik denk dat er later in de zwangerschap vast momenten zijn dat ik wat onrustiger wordt, maar dat is ook logisch. Wat fijn dat je toch nog even verlof hebt gehad. Bekkeninstabiliteit is ook erg naar. Heb je na de bevalling er ook nog last van gehad?
@danielle wat fijn! Gefeliciteerd!
Herkenbaar van 't groeiende buikje en het idee dat ik al veel verder ben. Gelukkig weet iedereen het en kan ik mijn buikje gewoon laten zien ?

Bij ons is het vandaag ook eindelijk de wijde wereld in gegaan en kan ik dus inderdaad ook gewoon die strakkere shirtjes weer aan als ik wil. Echter zit ik echt tussen het stadium in van: is ze nou zwanger of gewoon dik...Maarja, daar komen we snel genoeg overheen.
Ik ben gisteren begonnen op mijn nieuwe werk. Werk nu in een kdv, 36 uur op een babygroep. Best pittig dus en veel wennen maar gaat helemaal goed komen. Mijn collega's ook meteen op de hoogte van de zwangerschap. Ook gisteravond mijn eerste basketbal training weer gehad. Ik ben er afgelopen seizoen uit geweest omdat ik 1 oktober geopereerd ben aan mijn knie, ik had mijn kruisband afgescheurd en heb 1 oktober een nieuwe gekregen. Ik ben dus al een jaar lang aan het revalideren, met het doel om weer te gaan basketballen. En toen was ik dus al zwanger....was wel gepland hoor maarja je weet nooit hoe snel het mag gaan natuurlijk. Ik wil toch wel echt heel graag zolang het gaat en zolang het goed voelt blijven trainen en ik wil graag een paar wedstrijden mee spelen. Dan heb ik het gevoel alsof ik mijn revalidatie doel toch heb gehaald. Mijn conditie is wel echt prut maar ik wil het wel gaan proberen. Dus ja, ben benieuwd naar de komende periode.

@ Mamaceee, fijn dat je er niet bang voor bent! Hoeft ook helemaal niet weer te gebeuren natuurlijk.. ja na mijn bevalling ook nog wel last van gehad. Werd wel steeds beter hoor, maar nooit zoals het daarvoor was (verzakking na de bevalling hielp hierbij ook niet mee). 
@ Linda, fijn dat iedereen het nu weet! En dan ook nog een nieuwe baan en ook weer trainen. Klinkt heftig, die blessure. Fijn dat je je doel hebt gehaald. Hopelijk hou je het nog even vol.
Alweer 14 weken en zelfs de 20 weken echo staat al gepland, dat gaat wel heel snel dan haha. En helaas toch weer die bekken, hoopte daar deze keer minder last van te hebben maar niet dus. Zak er regelmatig doorheen en als ik een poosje gezeten of gelegen heb, kan ik soms amper lopen. Dat worden dan nog pittige weken ;-) maar goed het is niet anders.

Linda wat leuk, basketbal! Lijkt me zo'n toffe sport! En wat leuk je werk!
Fijn he dat iedereen ons geheimpje nu mag weten. Inderdaad weer gewoon de strakke shirtjes aan
Is er iemand die het geslacht al weet of denkt te weten?
3e week van okt staat onze 20weken echo.dm Dan horen wij het. Ik ben zo benieuwd of het nog een jongetje erbij gaat worden of een meisje dit keer... pas daarna ook aan de slag met babykamer en babynamen denk ik haha

Mijn gevoel zegt nu dat het een meisje is maar dat is omdat ik in een app groep de foto van onze 11 weken echo had gedeeld en ze er daar zeker van de nub van waren. Ik heb daar echt geen verstand van en keek daar helemaal niet naar maar toch blijft het in mijn hoofd hangen. Misschien ook omdat ik stiekem heel graag een meisje zou willen nu. Zolang het maar gezond is natuuurlijk maar stiekem...wij hebben 1 oktober met 16 weken de geslachtsbepalingsecho. Het weekend erna gaan we er dan achter komen samen met familie. Ik kan niet wachten!

Hoe gaat het hier met alle aanstaande mama’s? Misschien ben ik de enige maar de tijd vliegt voor mijn gevoel! A.s. Vrijdag zitten we alweer op de 15 weken. 

Gisteren een leuk boxpakje gekregen van een vriendin. Hebben jullie al spulletjes gekocht? Ik wacht denk ik even tot de 20 weken echo. 

Terug
Bovenaan