Maart 2021 ❤️

@linda wat leuk dat je zo sportief bent en basketbal ook erg tof! Je voelt vanzelf tot hoe lang het nog lukt toch. In mijn vorige zwangerschap heb ik tot 30 weken fanatiek getafeltennist. Nog even wachten en dan weet je wat het wordt. Heb ook geen verstand van die nub theorie, lekker op je af laten komen :) 
@kievietje jeetje verzakking er nog bij.. Heel naar! Hoe is dat nu dan? :) zo naar die bekkenpijn. Helpt fysio dan wel iets? Hier ook de 20 weken echo al gepland (15 oktober). 
@strawberry haha herkenbaar wat betreft ff afwachten wat het geslacht is en dan baby namen bedenken. Ik gok dat wij nog een jongen krijgen, maar das gewoon een gokje he?
@littlebeeb jaa tijd vliegt zo voorbij hé! Leuk zo'n cadeautje. Is het jullie 1e? (sorry ben ff kwijt of je dit al had gezegd). Ik ga denk ik na de 20 weken echo dingetjes kopen, maar veel hebben we al wel omdat dit ons 2e kindje is. 

@ Strawberry, nee ik heb echt geen idee wat het wordt, echt geen voorgevoel ofzo. En aangezien wij het ook niet gaan weten, wordt dat nog 6 maanden wachten haha. Heb jij wel al een gevoel?
@ Linda, Wat leuk zeg, weet je ook al hoe jullie het bekend gaan maken met de familie? Door taart of ballon o.i.d.?
@ Littlebeeb, De tijd gaat inderdaad wel snel, sneller dan de eerste zwangerschap naar mijn idee. Ik heb een paar broekjes/shirtjes gekocht, verder niets. Het is de bedoeling dat we een nieuw huis gaan bouwen (als we ons huis verkopen), dus een babykamer klaarmaken kan dan toch niet. En verder hebben we natuurlijk al heel veel spullen, ook neutraal.
@ Mamaceee, verzakking gaat nu wel aardig goed! Tijdje nog naar de bekkenfysio geweest en gaat nu aardig. Het heeft ook echt wel tijd nodig gehad. 
Wat leuk, mijn 20 weken echo staat ook gepland op 15 oktober!
Dames die al een kindje hebben, hoe gaan jullie dat doen met de kinderwagen? Ik was eigenlijk niet van plan om een nieuwe te kopen. Dus ik dacht zelf aan een meerijdplankje óf dat zij in de kinderwagen gaat en de baby in een draagzak ofzo. Ben benieuwd naar jullie ideeën. 

@Kievitje ik denk bij ons een jongetje.. maar is nergens op gebaseerd. Meer omdat we al een kereltje hebben en ik denk dat we alleen dat kunnen ofzo haha.
Wij hebben een wandelwagen via marktplaats waar al een meerijdplank bij zat.. ik wil nog even de komende maanden afwachten. Onze jongste loopt nog niet echt en ik vind moeilijk inschatten hoe hij over 6 a 7 maanden is. Of we dan toch beter dubbele wagen kunnen of dat hij toch liever meeloopt. Maar een wagen is met een week gekocht denk ik dus ik laat het denk ik er korter op aan komen. Ik twijfel nog meer over de fiets. Wel of geen bakfiets. Fiets nu ook ontzettend veel..
@Littlebeeb Wat leuk een cadeautje! Ik wacht nog even met shoppen tot we het geslacht weten denk ik... we hebben afgelopen week al wel een namen top 10 gemaakt voor jongen of meisje... zo leuk om al iets over na te gaan denken!
En inderdaad tijd vliegt.. veel meer als bij 1ezwangerschap. Overmorgen al 14 weken. Voor mijn gevoel had ik de vorige keer met 20 weken alles al klaar, was er toen veel mee bezig haha

Ik had als eerste een kinderwagen  hebben we echt wel 12 jaar meegedaan. Toen via marktplaats  een Mutsie nou die was ik gauw zat. Nu moet ik vrijdag ook via marktplaats voor een bugaboo. 
Hier nog geen data voor de 20 weken echo. Maar zal woensdag wel komen heb ik weer controle. 
Nu 14+5. Misselijkheid Word overdag beter. alleen savonds met avondeten nog drama. 

Ik had als eerste een kinderwagen  hebben we echt wel 12 jaar meegedaan. Toen via marktplaats  een Mutsie nou die was ik gauw zat. Nu moet ik vrijdag ook via marktplaats voor een bugaboo. 
Hier nog geen data voor de 20 weken echo. Maar zal woensdag wel komen heb ik weer controle. 
Nu 14+5. Misselijkheid Word overdag beter. alleen savonds met avondeten nog drama. 

@mamacee altijd bijzonder dat iemand er aan denkt en met een cadeautje aankomt. Haha nee zeker niet! We hebben een zoontje van 1,5  en de meeste spullen hebben wij ook inderdaad. Door dat cadeautje realiseerde ik me dat ik zelf nog niks had gekocht. Wat blijkbaar heel normaal is wanneer je al een kind (of kinderen) hebt. 

@kievietje wat leuk een nieuw huis! Wat herkenbaar! In de week dat ik ben bevallen van onze 1e waren ze gestart met de bouw van onze nieuwe woning. In Oktober wonen we er een jaar. Snap wel dat je dan ook niet al te veel wil gaan kopen etc.
@strawberry haha ik wil ook echt even wachten tot de 20 weken echo. Veel neutrale spullen hebben wij sowieso al. Ah leuk! Ben benieuwd of jullie kindje uiteindelijk ook een naam uit de top 10 gaat krijgen of dat dat nog gaat veranderen tijdens je zwangerschap? Wij zijn nog niet heel erg met namen bezig geweest.

@ Strawberry, benieuwd of je gevoel klopt ;) ooh ja, onze dochter loopt al wep heel lang maar vind het nu wel fijn dat ze vast zit in de kinderwagen. En dat is met een meerijdplankje natuurlijk niet zo. Lastig.. 
@ Littlebeeb, ja geen fijne timing maar dat is niet anders. Ik denk ook wel dat het normaal is dat je niet zoveel koopt als het niet je eerste is. Heel veel is er ook al. Ergens ook wel jammer haha.
Vandaag alweer 15+1. Gisteravond voor het eerst het gevoel dat ik wat voelde 'rommelen' in mijn buik. Daar ga ik vanavond weer op letten natuurlijk. Misachien waren het wel gewoon mijn darmen haha.

Namen zijn wij trouwens ook nog niet mee bezig. Vind het nu wel lastig hoor! Wat dan ook wel een beetje past bij de naam van de eerste.

Terug
Bovenaan