Sorry dames, ik reageer weer erg weinig. Sinds 2 weken begonnen op mijn nieuwe werk (4 dagen babygroep kdv) dus erg druk daarmee en dan 's avonds doe ik niks meer haha.
@Kievietje: Wij gaan de verloskundige vragen het te mailen naar mijn nicht. Mijn nicht gaat dan zorgen dat wij de juiste kleur popper (zo'n poeder schiet ding) krijgen, zondag 4 oktober doen we dan de reveal. Ook gaat zij een taart laten maken waar dan iets van hoera het is een... op staat ofzo, of ook met de juiste kleur vulling ofzo. Dan kunnen we erna lekker taart eten. Verder niet groots ofzo, dat wil ik ook helemaal niet haha. Nog een kleine 3 weken te gaan dus pfff.
Wat leuk dat jullie een nieuw huis gaan bouwen! Zo tof, en dan fijn weer daarin nieuwe herinneringen maken. Heb je verder de baby nog gevoeld na die ene keer?
@Mama van lot: wat fijn dat je een kinderwagen hebt! Is toch iets wat je kan afstrepen van het lijstje.
Wij hebben sinds gister onverwacht ook opeens de kinderwagen en autostoeltje al. Zaterdag waren we met mijn moeder in de babypark en prenatal en toen zei me moeder ons dat ze graag voor ons de kinderwagen wilt kopen, maar alles wat daar stond is gewoon 900/1000 euro. Maar toen zei me moeder dat bij haar op het dorp een winkel is die ook kinderwagens heeft. Nu wilde het toeval dat ze gister een actie hadden met kortingen tot 80%, dus gingen we daar langs. We hebben nu de Sleeworld Slee Mobile. Is een 3 in 1, dus met reiswieg die je om kan bouwen naar een zitje zegmaar, we kregen van datzelfde merk een hele mooi autostoel erbij en ook alle benodigdheden natuurlijk. Koste ons nu 580 euro, of nouja me moeder. Wij zijn er echt blij mee!
Was niet de bedoeling om die nu al te hebben maarja dit liep opeens zo haha. Verder nog niks gekocht. Ja heb die spulletjes die in die babyboxen zaten en iets gekregen. Het volgende wordt de commode (van de ikea) kopen zodat we spulletjes kwijt kunnen.
@Mystery: wat vervelend dat je je nog steeds zo misselijk voelt. Kan je wel een beetje de dag door komen of kan je alleen maar in bed en op de bank hangen?