Maart 2021 ❤️

Vandaag bugaboo opgehaald. Hij is nog prachtig. Echr heel blij mee.
@kievietje ik zit ook elke keer zo van is t nou  wat of darmen? Bij mij oudste was het toen al met 16 weken. 

@ mama van lot, ooh wauw wat vroeg! Ik pas met 20 weken. Daarom lijkt het me nu nog zo vroeg. Maar toch voel ik af en toe dingen die ik wel lijk te herkennen. Kan niet wachten!

Ik heb al wel spulletjes gekocht. De jongste is 12 dus heb niets meer. Commode staat er al. Bedje is er ook alleen nog in elkaar zetten. Kinderwagen en maxi cosi zijn er ook en 5 rompertjes en een boxpakje neutraal. Van een vriendin een badje gekregen. En knuffels en wat apparatuur om flessen te reinigen etc.
Heb al weken het gevoel dat ik een meisje krijg. Mijn oudste van 18 zei al. Mama jij kan alleen maar meisjes produceren ???
De namen voor een meisje heb ik al. Heeft mijn oudste dochter gekozen en ben er verliefd op. Jongensnamen nog niets. Vind ik moeilijk.
Misselijkheid is hier helaas nog vol aanwezig en val nog steeds af. Draag mijn gewone broeken ook nog. Maandag 14 weken

Sorry dames, ik reageer weer erg weinig. Sinds 2 weken begonnen op mijn nieuwe werk (4 dagen babygroep kdv) dus erg druk daarmee en dan 's avonds doe ik niks meer haha.
@Kievietje: Wij gaan de verloskundige vragen het te mailen naar mijn nicht. Mijn nicht gaat dan zorgen dat wij de juiste kleur popper (zo'n poeder schiet ding) krijgen, zondag 4 oktober doen we dan de reveal. Ook gaat zij een taart laten maken waar dan iets van hoera het is een... op staat ofzo, of ook met de juiste kleur vulling ofzo. Dan kunnen we erna lekker taart eten. Verder niet groots ofzo, dat wil ik ook helemaal niet haha. Nog een kleine 3 weken te gaan dus pfff.
Wat leuk dat jullie een nieuw huis gaan bouwen! Zo tof, en dan fijn weer daarin nieuwe herinneringen maken. Heb je verder de baby nog gevoeld na die ene keer?
@Mama van lot: wat fijn dat je een kinderwagen hebt! Is toch iets wat je kan afstrepen van het lijstje.
Wij hebben sinds gister onverwacht ook opeens de kinderwagen en autostoeltje al. Zaterdag waren we met mijn moeder in de babypark en prenatal en toen zei me moeder ons dat ze graag voor ons de kinderwagen wilt kopen, maar alles wat daar stond is gewoon 900/1000 euro. Maar toen zei me moeder dat bij haar op het dorp een winkel is die ook kinderwagens heeft. Nu wilde het toeval dat ze gister een actie hadden met kortingen tot 80%, dus gingen we daar langs. We hebben nu de Sleeworld Slee Mobile. Is een 3 in 1, dus met reiswieg die je om kan bouwen naar een zitje zegmaar, we kregen van datzelfde merk een hele mooi autostoel erbij en ook alle benodigdheden natuurlijk. Koste ons nu 580 euro, of nouja me moeder. Wij zijn er echt blij mee!
Was niet de bedoeling om die nu al te hebben maarja dit liep opeens zo haha. Verder nog niks gekocht. Ja heb die spulletjes die in die babyboxen zaten en iets gekregen. Het volgende wordt de commode (van de ikea) kopen zodat we spulletjes kwijt kunnen.
@Mystery: wat vervelend dat je je nog steeds zo misselijk voelt. Kan je wel een beetje de dag door komen of kan je alleen maar in bed en op de bank hangen?

@-Linda-  super dat je zo'n moeder hebt.
Het ging 3 dagen achter elkaar goed. Maar helaas vanmorgen weer mis. Ik werk 2.5 uur per dag. Meer lukt niet. En verder veel op de bank liggen en slapen. Tussendoor een wasje doen maar ben daarna weer kapot.
30 september pas weer voor controle 

Pfoe jeetje wat lastig zeg Mystery! Die controle laat dan ook nog wel even op zich wachten. Krijg je op zich wel steun vanuit je werkgever?

Jee Mystery.. dat is niet best/fijn. Hopelijk komt er nog wat verbetering, zo de rest van de weken door moeten is pittig. Ik duim voor je!
Hoe is het verder met iedereen? Voelt iemand al wat gefladder (de kleine) oid? Volgende week heb ik weer controle/echo. Dan 16 weken. Vorige echo was met 11.5 week. Ben er wel aan toe om even de bevestiging te krijgen dat het allemaal goed gaat. Vind deze 4 a 5 weken lang duren! Dan met 19 weken de 20 weken echo... oh ik vindt het zo spannend! En jullie?
Groetjes!

@mystery jeetje wat heftig zeg! Je kan je zo ziek voelen dan.. ik ben sinds deze week gestop met ze zwangerschaps vitamines las ergens dat iemand daardoor zo misselijk was en merk daardoor ineens dat ik eigenlijk niet meer misselijk ben en geen klachten heb. Of dit nou puur toeval is? Vrijdag maar even met de vk overleggen of ik andere vitamines kan nemen ter vervanging.
@ strawberry Ik heb de kleine nu een paar keer gevoeld. Echt zo’n kriebeltje waarbij ik dacht hé dit herken ik!? maar nu al een paar dagen niks meer. Ik snap je gevoel wel met dat het zo lang duurt! 4/5 weken is voor je gevoel dan zo lang. Ik hoor overal verhalen van verloskundigen die minimale controles doen vanwege corona... ik ben blij dat onze vk wel gewoon hetzelfde aanhoudt als voor het hele corona gebeuren. Zou het echt niet prettig vinden dat je maar 4 controles ofzo hebt je hele zwangerschap.

Terug
Bovenaan