Maart 2021 ❤️

@ Mystery, wat ontzettend vervelend zeg! Hopelijk voel je je toch gauw iets beter. Ben benieuwd of je meiden gelijk krijgen, wil je het weten of blijft het een verrassing?
@ Linda, kijk dat zijn de leuke aankopen! Oke cadeaus, maar das ook leuk ;)
@ Strawberry, ja ik voel af en toe wel wat 'plopjes' in mijn buik. Zo fijn! Ja die afspraak vanaf de termijn echo duurt lang he. En dan ook helaas geen echo.. 
@ Littlebeeb, ah jij voelt hem/haar ook al, prachtig! Volgens mij is het best normaal om hier 5 weken tussen te hebben. Dat had ik in ieder geval bij mijn vorige ook wel.
Ik heb gisteren weer een controle gehad. Heb een mooi kloppend hartje gehoord, zo fijn! Vandaag 16+1, het gaat best snel. Nu over 3 weken weer controle en over 4 weken de 20 weken echo.
In mijn directe omgeving veel zwangeren trouwens, hebben jullie dat ook? Zus en schoonzus zijn ook zwanger en scheelt ook niet veel van elkaar. En vriendin waar ik de vorige keer mee zwanger was is nu ook weer zwanger. Leuk allemaal.

@mystery wat ontzettend naar dat je de hele tijd misselijk bent. Hopelijk trekt het binnenkort weg. Er eventueel medicijnen tegen nemen of val je nu qua gewicht niet meer af? Kan me voorstellen dat het ook erg vermoeiend is.
@linda heerlijk toch om al die spulletjes he hebben. Ik vond dat bij mijn zoontje ook heel leuk om lekker te shoppen. 
@strawberry dat herken ik wel van die bevestiging zoeken. Aan ene kant gaat de tijd snel, maar kan ook niet wachten tot de echo haha. Volgende week 16 w controle. Misschien maken ze dan ook wel echo, vanwege het feit dat dit een medische zwangerschap is :) 
@littlebeeb fijn dat jouw vk de gewone controles aanhoudt. Ik kan mij ook niet indenken dat je maar 4x heen mag. Zo weinig. 
@kievietje wat fijn dat alles goed was! Herkenbaar van veel zwangeren om je heen. Hier een collega, vriendin, familie en nog een paar bekenden. 

Hai hoe is het hier met iedereen?
Ik ben morgen 15 weken alweer. Ik ben officieel op het punt dat ik extra moet nadenken of het nou zoveel of zoveel weken is haha, ik was vanmorgen even in de war of het nou 14 of 15 was. 
Nog een week wachten en dan hebben wij eindelijk de geslachtsecho. De donderdagavond de echo en dan de zondag erna komen we er samen met familie achter, ik kan echt niet wachten!
Daarnaast heb ik ook echt dat ik wat gespannen raak want ik heb de baby al zo lang niet meer gezien (laatste was met 11 weken) en begin me dus gewoon af te vragen of alles nog steeds oke is enzo. Mijn buikje is wel echt meer overgegaan in een zwanger buikje ipv een darmen buikje want ik krijg het van steeds meer mensen te horen. Maar daarmee heb ik ook het gevoel dat mijn buik weer een tikkie kleiner is geworden waardoor ik me soms iets zorgen maak. Ik voel de kleine nog niet maar lig wel vaak 's avonds even met mijn hand daar om even contact te maken ofzo. Nog even volhouden en we zien de kleine weer.

@ Linda, ja dat duurt lang he! Heb de baby voor het laatst 6 weken geleden gezien. Vorige week wel gehoord gelukkig. Maar het duurt lang inderdaad. Spannend volgende week het geslacht!
Hier gaat het ook prima. Deze zwangerschap lijkt voorbij te vliegen. Morgen alweer 17 weken, over 3 weken de 20 weken echo. Dan zitten we alweer op de helft. Vandaag nog een dekentje voor in de kinderwagen gehaald, een broekje en een knuffeltje. En een shirt voor mezelf.

@Kievietje: Oef 6 weken zelfs, dat is lang! Ik heb voor het eerst (en het laatst) het hartje gehoord op 8 sept, dus nu ruim 2 weken terug. Het zal ook allemaal wel goed zijn hoor maar ook geen kwaaltjes eigenlijk enzo meer dus ja begin me dan wat zorgen te maken. Zit deze week ook thuis omdat ik me moest laten testen voor corona dus dat helpt ook niet mee. Nog een week volhouden.
Wat leuk dat je al dingen aan het kopen bent. Dat zijn wij nog niet aan het doen. Het volgende wat komt is de commode. Die gaan we nu waarschijnlijk volgend weekend (dus niet komende) halen wanneer die weer terug in voorraad is. We willen die standaard grote ladekast van de ikea zegmaar, maar die is overal uit voorraad en de standaard witte variant gaat schijnbaar zelf ook eruit (gelukkig willen wij de wit gebeitste). Dus voordat ze besluiten die ook uit voorraad te halen gaan we hem toch maar vast halen. En daarna weten we ook het geslacht en zal het waarschijnlijk wel wat kopen worden.

Linda wat spannend de geslachtsecho! Daar kijk ik ook zo naar uit.. om te weten wat het wordt! Wij moeten nog wachten tot medio okt met 20 weken echo. Ik heb gister weer controle gehad. Was blij en opgelucht want alles was ok ondanks de minimale kwaaltjes. Al krijg ik al wel iets een buik..
Kievitje leuk dat je al aan het shoppen bent! Ik heb nog niks gehaald.. ga aan de slag na de 20 weken echo! En dan wil ik de kamer etc ook snel afronden zodat ik me daar in verlof niet meer druk over hoef te maken:)
Me verlof.. nu ik dat zo typ dan vliegt de tijd echt.. jeetje! We hebben de eerste 4 maanden er al zo'n beetje op zitten!

@Strawberry: Ja je wacht echt tot de 20 weken echo met wat het wordt? Wij hebben een pretecho dus met 16 weken daarvoor. Sowieso wilde ik niet 9 weken wachten om de kleine weer te zien dus wil sowieso een echo tussendoor. En dat maken we dus de geslachtsecho.
Wat fijn dat alles goed was bij je controle! En inderdaad, de tijd gaat snel! Als je het in maanden leest, is 4 maanden opeens best wel al veel haha.

@ Linda, ik denk dat ik weet welke ladenkast je bedoelt. Is dat de malm ofzo? Commode enzo hoeven wij allemaal niet. Dus ik moet het doen met de kleinere dingetjes, haha! En wachten tot 20 weken heeft geen zin, want het blijft bij ons een verrassing wat het wordt.
@ Strawberry, echt he! Over 3 weken zit ik alweer op de helft. Bizar. Je verlof,hoeveel weken van tevoren wil je stoppen?
Vanavond weer wat gerommel in mijn buik. Ik kan echt niet wachten tot het echt die schopjes worden.

Terug
Bovenaan