Maart 2021 ❤️

Echt he Linda! 4 maanden klinkt al ver! Wat leuk Kievitje dat je de kleine al een beetje voelt! Ik heb nog maar 2 momenten gehad waarvan ik dacht zou dit hem of haar nu zijn.. hopelijk wordt dat wat meer komende tijd! Nu toch al ruim 16 weken..
Ja we wachten dit keer tot de 20 weken echo! Die staat met 19 weken gepland dus ik dacht die 3 weken verschil... :) met ons eerste kleintje hebben we overigens wel een geslachtsecho gedaan met 15.5 week! Ik denk dat jij die echo dan deze of volgende week hebt? Heel veel plezier alvast!

@Kievietje: Nee is de hemnes ladekast. Lekker groot en dat past net in de kamer maar we moeten dat ook gebruiken als kledingkast voor de kleine want we hebben geen aparte babykamer helaas. Wat mooi dat je de kleine al kan voelen, lijkt me zo bijzonder! Totdat hij of zij je ribben eruit trapt natuurlijk haha.
@Strawberry: Ja we hebben donderdagavond 1 okt de echo voor het geslacht, ben dan precies 16 weken. Echter moeten we nog tot die zondagmiddag erna wachten voor we het weten want dan komen we er samen met familie achter. Nog ruim een week geduld dus.

Komt de kleine bij jullie op de kamer Linda? Oh ik ben al heel benieuwd naar jouw echo! Kijken waar je mee af trapt in deze groep! Waar het overigens voor de rest vrij rustig is.. Maar vind het met jullie niet minder gezellig Kievitje en Linda! ;-)

Ja we wonen helaas maar klein en hebben maar 1 slaapkamer. Dus de kleine komt inderdaad bij ons maar wel met het feit dat we willen verhuizen binnen nu en twee jaar, en dat gaat ons sowieso ook wel lukken. Het liefst willen we verhuist zijn als het kindje max. 1 jaar is, maar anderhalf is ook nog te doen.
Ik ben ook zoooo benieuwd naar de echo en dan ook daarna met het erachter komen wat het is. Donderdagavond eindelijk echo en dan nog tot zondagmiddag wachten. Maar kan in ieder geval niet wachten om die kleine weer te zien donderdag.
Nog meer hier die het geslacht wel gaan weten? 

@ Linda, haha ja als hij/zij de ribben intrapt kom ik er weer op terug;-) wat spannend die echo! Ben heel benieuwd. Dit is jullie eerste kindje? Sorry, het is vast allemaal al eens gezegd hoor... nee wij gaan het pas te weten komen na de bevalling. 
@ Strawberry, gelukkig dat je dat ook gezellig vindt ;-) ik kijk elke dag hier wel even eigenlijk. 

Linda heel veel plezier morgen met die echo! Ben heel benieuwd hoe het gegaan is, laat je het weten? En het eerste jaar op de kamer kan denk ik prima, je hoort het vaker!
Kievitje het was jullie tweede ofniet? Of ook eerste kindje?
Bij ons iig tweede kindje.. nu 17 weken.. nog 2 goede weken wachten op de echo en evt jet geslacht.. Ben zo benieuwd en vooral ook even om te horen of het echt goed mag gaan met hem of haar gezondheid! Spannend moment!

Linda en Kievitje vinden jullie het miss leuk om samen nog een app of iets te openen? Of iets anders? Heb geen idee hoe we dat vanuit hier nog een beetje anoniem kunnen regelen.. of Facebook groep?

Terug
Bovenaan