Geen probleem dames, het is uiteraard geen verplichting. Maar toch even ckecken of alles oke is ;-)
@ Littlebeeb, suikertest al gehad dus. Die moet ik ook omdat eerste baby groot was. Maar nog niets weer over gehad! Woensdag 20 weken echo alweer! Wanneer ben je uitgerekend? Erg ver voorin maart denk ik dan?
@ mamaceee, wat een rotnieuws! Fijn dat de controle wel goed was! Mag je gauw weer? Klopt, bij de eerste ook veel pijn gehad. Maar nu helaas nog erger. Omdraaien op bed/bank amper te doen en lopen lukt soms amper. Maar we moeten het ermee doen.
@ strawberry, heel af en toe wat plopjes maar nog geen sterke schopjes ofzo hoor en ik ben al 18+3. Bij de eerste voelde ik het ook pas bij 21 weken. Dus no worries!
@ mystery, wat vervelend! En wat leuk dat je het al weet. Hoe je het vertelt, denk ik dat je een jongetje krijgt. Maar dat denk ik omdat je (volgens mij) alleen maar meiden hebt nu. Uiteraard hoef je hier niet op te reageren maar wou het even zeggen haha.
Aankomende donderdag controle bij vk met 19 weken en week erop de 20 weken echo, deze is niet bij de vk. Wat gaat de tijd snel!! Verder niet veel nieuws. Dochter ligt op bed dus ik lig op de bank. Moet verplicht liggen van de fysio ipv zitten.