Maart 2021 ❤️

@ Strawberry, voor ons ook de tweede. Ja hoor, sta daar wel voor open. Zeker een spannend moment, de echo! Ik kan niet wachten.
@ Linda, veel plezier morgen! We horen het graag inderdaad.
Hier nu 18 weken. Rond en gezond zullen we maar zeggen. Alleen super veel pijn aan mijn bekken helaas. Maar goed. Als met de baby maar alles goed is

Hi dames! Sorry beetje stil aan mijn kant inderdaad. We hebben vakantie en zijn van onze zolder een slaapkamer aan het maken waar wij uiteindelijk gaan slapen.
vorige week controle gehad en het hartje beluisterd. Maandag suikertest gedaan vanwege dat onze 1e een vrij forse baby was. Maar nog niks gehoord van de verloskundige. Volgende week woensdag de 20 weken echo?
Hoe gaat het met jullie allemaal?

Hee dames!
Hier was ik met mijn hoofd even ergens anders (bij een jong persoon die ongeneeslijk ziek blijkt te zijn en mijn buurvrouw die zeer ziek is en helaas vandaag overleden is). Het lijkt net of dit soort berichten nu dubbel zo hard binnen komen, erg emotioneel allemaal.
Naast deze heftige berichten heb ik gelukkig een zeer positieve 16w controle in het ziekenhuis gehad. Ze zagen dat de aanleg van de moederkoek positief is en dat de flow meting van de toevoer naar het kindje en andersom goed is. Hieruit blijkt dat de kans zeer groot is dat het een gezonde zwangerschap zal zijn. Heel fijn nieuws!! We weten het geslacht ook al. Binnenkort gaan we het vertellen :)
Af en toe voel ik de kleine en hoe is dat bij jullie?
Ik heb veel berichten terug gelezen. Mooi om te lezen hoe het met iedereen gaat. 
@kievietje wat ontzettend vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken! Bij jouw eerste had je ook zo'n last zei je toch?
@strawberry nog even wachten en dan kunnen jullie de kleine ook weer bewonderen. Is het bij jouw een soortgelijke zwangerschap als de 1e tot nu toe? Enne leuk idee om een besloten groepje te maken op Facebook.
@littlebeeb volgende week alweer de 20w echo! Tijd gaat hard he :) druk aan het klussen dus. Schiet het een beetje op? 

Mamacee wat heftig! Sterkte! Wel fijn dat je ook goede berichten hebt gehad..!
Littlebeeb 20 weken alweer..tijd vliegt! Leik om van jullie allebei ook nog even wat te horen!
Ik voel de kleine nog steeds niet echt bewegen.. jullie? Begin me er haast beetje zorgen om te maken al kan het natuurlijk nog wel..  ben nog maar 17 en halve week..
Linda hoe ging het bij jou? Morgen de bekendmaking toch? Veel plezier!

Sorry zit veel op Facebook ipv hier.
Hier morgen 17 weken en nog steeds aan het kotsen helaas. Val ook nog steeds af.
Bedje. Comode staan al klaar. Gisteren de zwangerschapsdoos opgehaald bij de blokker. En nog een pakje voor de baby gehaald. Een rammelaarset in een bepaalde kleur gehaald. Ja weet het geslacht maar zeg niets. En een fles vanaf de geboorte en 2 spenen met die bepaalde kleur. En mijn jongste dochter van 12 gezegd of ze een broertje of zusje kreeg. Ze was helemaal happy. Haar wens komt uit

Geen probleem dames, het is uiteraard geen verplichting. Maar toch even ckecken of alles oke is ;-)
@ Littlebeeb, suikertest al gehad dus. Die moet ik ook omdat eerste baby groot was. Maar nog niets weer over gehad! Woensdag 20 weken echo alweer! Wanneer ben je uitgerekend? Erg ver voorin maart denk ik dan?
@ mamaceee, wat een rotnieuws! Fijn dat de controle wel goed was! Mag je gauw weer? Klopt, bij de eerste ook veel pijn gehad. Maar nu helaas nog erger. Omdraaien op bed/bank amper te doen en lopen lukt soms amper. Maar we moeten het ermee doen.
@ strawberry, heel af en toe wat plopjes maar nog geen sterke schopjes ofzo hoor en ik ben al 18+3. Bij de eerste voelde ik het ook pas bij 21 weken. Dus no worries! :)
@ mystery, wat vervelend! En wat leuk dat je het al weet. Hoe je het vertelt, denk ik dat je een jongetje krijgt. Maar dat denk ik omdat je (volgens mij) alleen maar meiden hebt nu. Uiteraard hoef je hier niet op te reageren maar wou het even zeggen haha.
Aankomende donderdag controle bij vk met 19 weken en week erop de 20 weken echo, deze is niet bij de vk. Wat gaat de tijd snel!! Verder niet veel nieuws. Dochter ligt op bed dus ik lig op de bank. Moet verplicht liggen van de fysio ipv zitten. 

Terug
Bovenaan