Maart 2021 ❤️

Heej ik dacht laat ik hier ook eens kijken weer. Wat leuk om ook van de anderen te horen nog. 
Afgelopen zondag hadden wij onze gender reveal, we krijgen een meisje! Heel blij mee want stiekem wilde ik dat graag. Ook te horen gekregen na de laatste echo donderdag dat mijn placenta voor ligt dus het gaat nog wel even duren voor ik die kleine ga voelen. Maar dat is prima, ik weet dat het goed gaat. Ik ben nu bijna 17 weken, tijd gaat echt hard! 

@strawberry dank je wel! Ik denk dat het voelen van je kindje vanzelf komt. Bij de één duurt dat wat langer dan de ander.
@mystery welke Facebook groep zit je bij? Zo'n mega grote van maart 2020? Wat ontzettend naar dat je nog zo moet spugen, bleghhh hopen dat het straks over is. (enne ik denk ook een jongetje haha)
@kievietje wat pittig zeg! Ja je kunt er zo weinig aan doen dan hé. Vooral goed naar je lijf luisteren :) jij komende donderdag dus controle. Ik heb 15 oktober 20 weken echo en daarna door voor de controle.
@linda wat leuk zeg! Altijd mooi om dit nieuws te delen en vooral heerlijk om te gaan shoppen. 

@ mamaceee leuk, dan hebben we tegelijk de 20 weken echo, ik heb ook de 15e. Ben die dag ook precies 20 weken zwanger. Grappig!

Kievitje en Mamacee wat grappig ik heb precies een dag na jullie die echo!
Linda wauw! Wat leuk! Zeker als dat heel heel licht ook iets je voorkeur had! Gefeliciteerd en fijn dat alles goed ging!
Ik heb geen Facebook meer, ben dus (misschien nu wel helaas) ook niet op e hoogte van de eventuele groepen daar. Is jet de moeite waard om weer opnieuw account aan te maken haha? :)

@mamacee zijn er 2 waar ik bij zit. 1 is vanuit hier gestart.

@strawberry jaaaaaaaa. Gezellig.
Hier veel stress helaas om mijn andere kids. Werkt zich uit dat ik savonds nu ook kots en overdag misselijk ben

Heee dames! 

gisteren de 20 weken echo gehad. Beetje vroeg aangezien ik morgen precies 19 weken zwanger ben. Alles zag er goed uit. Behalve de onvang van het buikje was groter dan voor dit termijn verwacht werd en lichte echodense darmen. Dus vandaag nog een second opinion in het ziekenhuis.. beetje spannend maar de verloskundige en de echoscopist gaven aan dat het puur voorzorg is en dat zij zelf denken dat het echt wel zal meevallen aangezien alles verder gezond en goed eruitziet. 

We krijgen een meisje! Kan het nog steeds niet echt geloven. Moest er spontaan van huilen haha. Het geslacht maakte ons echt niks uit maar vind het wel heel speciaal dat we na een jongetje een meisje mogen krijgen. 

Het klussen gaat goed! Hopelijk is op het schilderen na alles klaar deze week. Dan kunnen we onze nieuwe slaapkamer klaar maken en daarna aan de slag met de babykamer. 

Hoe gaat het met jullie allemaal? Succes met alle 20 weken echo’s dames!❤️

@kievietje wat geinig zeg! Ik ben dan 19w+1
@strawberry wat toevallig. Allemaal vlak achter elkaar. Ik vond bij onze 1e heel leuk om bij een Facebook groep aan te sluiten. Ik wilde eigenlijk ook deze keer dat doen, maar kreeg geen reactie van de beheerder van dit forum. 
@mystery, wat ontzettend naar dat je zoveel stress hebt. Is het iets wat je wil delen, zodat het jou eventueel kan helpen? :) Leuk dat je bij de Facebook groep zit van dit forum. Wil je misschien voor mij vragen of ze mij nog kan toevoegen op die Facebook groep van dit forum? Ik had haar wel een mail gedaan destijds.
@littlebeeb gefeliciteerd dat jullie een meisje krijgen! Hopelijk is het vandaag een positieve second opinion. Veel succes! 

Terug
Bovenaan