Maart 2021 ❤️

Ik heb vandaag de echo gehad. Alles zag er gelukkig goed  uit.
Mijn man wil het geslacht niet weten. Ik uiteraard wel ;)
Hou het wel hoe moeilijk het ook vind voor mezelf. Want kan niet iedereen vertellen en hij weet het niet. 
Maar was erg verrast door het geslacht. Erg leuk!

@ Strawberry, Spannende week voor iedereen volgende week. Veel echo's! Ik heb wel facebook. Maar wie zitten er nu op facebook dan? Ook veel dames die hier niet mee kletsen?
@ Mystery, Stress is niet fijn! Gaat het al wat beter?
@ Littlebeeb, Hoe was de extra controle vandaag? Ook al verwachten ze er niets van, het blijft toch wel spannend. Leuk dat jullie een meisje krijgen. Een koningspaar ;-) Succes nog met klussen.
@ Mamaceee, ja leuk! Alleen hebben wij wel pas eind van de middag, dus eerst de hele dag wachten. 
@ mama van lot, fijn dat alles er goed uit zag. Maar begrijp ik nou goed dat jij het geslacht wel weet en jouw man niet? Dat lijkt me wel heel moeilijk/gek. 
Ik ben vandaag 19 weken en vanavond controle gehad bij de verloskundige. Hartje geluisterd en dat was goed. Nu nog een weekje wachten tot de 20 weken echo. Eindelijk weer eens kijken ipv luisteren! 

@littlebeeb fijn dat toch alles goed was. Meisjes zijn leuk hoor ?
@mamaceee weet niet meer wie dat was. Maar heb je Facebook? Misschien kan ik je uitnodigen. En wat betreft de stress. Sorry deel dat niet graag. Dweilen met de kraan open is het helaas.?
@mamavanlot fijn dat alles goed was
@kievietje nee gaat niets beter hier helaas
Altijd fijn het hartje horen en dan een echo.
Ben zelf onzeker. Voel me op de kotserij na totaal niet zwanger. Ben hele dagen alleen. Helpt ook niet. Kan gelukkig vaak ëen weekend naar mijn vriendin anderhalf uur rijden.
Volgende week maar zien. Moet overuren afbouwen dus op 1 dag na een week vrij.

Leuk Kievitje, ik zie/zag het! Ik wacht nog even met posten tot er miss nog 1 of 2 meer bij komen.. ja alles staat privé. Kan straks ook nog onzichtbaar maken dat ie niet meer te vinden is maar dacht miss nog even een dag of 2 wachten zodat de anderen in dit topic ook nog de mogelijkheid hebben! :) een kleiner clubje praat wel zo gezellig en makkelijker om van iedereen op de hoogte te blijven denk ik:)

Terug
Bovenaan