Hallo dames,
Gelukkig bleek het allemaal mee te vallen met mijn nichtje, ze mocht gisteren aan het einde van de middag naar huis.
Na allerlei onderzoeken kunnen ze geen bloedingen in haar hersenen vinden en ook geen andere nare zaken. Het is nog wel onduidelijk wat het is, ze heeft nog steeds verschrikkelijke hoofdpijnen en is erg duizelig, maar op het moent kunnen ze nog niet echt een oorzaak vinden.
Nou kan het best ook te maken hebben met o.a. stress, vorige week vrijdag was namelijk de sterfdag van haar zusje, die is 11 jaar geleden plotseling overleden op haar 14-de en daar zit mijn nichtje nog erg mee.
En ze heeft een veels te hoge bloeddruk voor een meid van 22.
Ze lag overigens in Leiden in het ziekenhuis, mijn nichtje woont in noordwijk aan zee, vandaar...
Ik kan de 19-de niet mee wandelen, dan heb ik het afscheid van mijn werk en belafspraak met de kinderarts over de echo van as. dinsdag.
Ik weet niet meer welke andere data er stonden, maar ik ben redelijk veel vrij dus ik lees wel wanner jullie willen plannen.
@Trudi: wat een schattige foto van Jasmijn met de 2 zwarte pieten!
Wij hebben met Isabelle voor de buis gezeten, maar halverwege viel ze zowat in slaap (ze vondt de kleurtjes wel erg leuk).
Hoe was het op het CB? Ik werd de 6-de gebeld om 10.55uur of ik de afspraak was vergeten! Dus ik vertelde dat ik de 13-de een afspraak had, maar ze konden hem nergens vinden!
Mochten we gelukkig gewoon de 13-de komen, alleen dan om 10.15 ipv 10.45uur.
Isabelle weegt nu 8500gram en is 68cm. Lekker dikkertje gaat het dus worden... (ondanks dat ze ziek is geweest groeit ze als kool)
Nou goed, hier gaat alles dus weer zijn gangetje.
Liefs Monica