Mama`s uit Alkmaar (en omgeving)?

Hallo,

Hoe is het met jullie meiden? Zullen we een paar datums prikken in december?

vrijdag 19 dec
zaterdag 27 dec
zondag 28 dec

Ben benieuwd!
Gr K78

Hoi meiden,

K78,Goed van je dat je gewoon een paar data geprikt hebt!
Mijn voorkeur gaat uit naar vrijdag 19 december, maar de andere dagen kan ik eventueel ook. ik laat het wel afhangen van de andere meiden.

Hebben jullie kindjes ook zo genoten van het Sinte Maartenfeest afgelopen dinsdag?
Eva vond het echt geweldig!! TITTIS! (= kindjes) riep ze steeds stralend, zo schattig!

Trudi, veel plezier bij de intocht van Sinterklaas dit weekend, ik ben benieuwd wat Jasmijn ervan vindt.

Wij gaan morgen foto`s uitzoeken die we van Eva hebben laten maken, oa voor mijn moeder`s verjaardag. Ik ben heel benieuwd hoe ze geworden zijn.

Groetjes Marieke

Hallo allemaal,

Marieke, zijn de foto's goed gelukt van Eva? Waar heb je ze laten maken?

Trudi, ben ook wel benieuwd hoe Jasmijn de Sinterklaasoptocht vond, beetje schrikken misschien of is ze nergens bang voor?

Alex lag heerlijk te slapen tijdens Sint Maarten, heeft er dus niks van gezien... maar ik denk ook niet dat het hem veel geinteresseerd had, hij leeft meer in z'n eigen wereldje!

Ik heb een loopstoeltje aangeschaft, dat is het helemaal voor hem, als een gek roetsjt ie door de kamer! (hij mag er alleen maar 20 minuten in, dit is veel te kort naar zijn zin)

Gr K78 (hier komt ie dan: Karin)

Hoi dames,

Jasmijn heeft niks meegekregen van Sinterklaas. Daar gingen we al vanuit hoor, ze is natuurlijk ook eigenlijk nog veel te jong. Stiekem gingen we meer voor ons zelf . Het was natuurlijk wel DE ECHTE! Sinterklaas die aankwam in Almere. En ik heb gehoord dat dit zijn laatste jaar is  (van Bram van der Vlugt dan he). Het was SSSSSuper druk!!! (logisch natuurlijk) we hebben alleen zijn mijter en staf boven de mensen menigte uit zien komen . Later hebben we nog wel 2 zwarte pieten gezien. Daar is Jasmijn mee op de foto gegaan (zie mijn topic Sinterklaas foto's) Ze vond het helemaal niet eng (al lijkt dat wel een beetje zo op de foto) Ik vond het enger geloof ik.

@Karin: Die loopstoel bevalt dus wel! Ik zit er ook over te twijfelen, maar ik hoor van een heleboel mensen dat zo'n ding niet goed zou zijn .

Liefs Trudi

Oh ja!

@Marieke: Sint Maarten is helemaal langs Jasmijn heen gegaan, ze heeft er niks van meegekregen. Wat grappig dat Eva dit al zo beleefd. TITTIS!! Echt schattig.

@Monica: Hoe is het nu met je nichtje? Ligt ze hier in Alkmaar of moet je er nog ver voor reizen? Nogmaals heel veel sterkte, ik denk aan jullie.

Liefs Trudi

Hallo dames,

Gelukkig bleek het allemaal mee te vallen met mijn nichtje, ze mocht gisteren aan het einde van de middag naar huis.
Na allerlei onderzoeken kunnen ze geen bloedingen in haar hersenen vinden en ook geen andere nare zaken. Het is nog wel onduidelijk wat het is, ze heeft nog steeds verschrikkelijke hoofdpijnen en is erg duizelig, maar op het moent kunnen ze nog niet echt een oorzaak vinden.
Nou kan het best ook te maken hebben met o.a. stress, vorige week vrijdag was namelijk de sterfdag van haar zusje, die is 11 jaar geleden plotseling overleden op haar 14-de en daar zit mijn nichtje nog erg mee.
En ze heeft een veels te hoge bloeddruk voor een meid van 22.
Ze lag overigens in Leiden in het ziekenhuis, mijn nichtje woont in noordwijk aan zee, vandaar...

Ik kan de 19-de niet mee wandelen, dan heb ik het afscheid van mijn werk en belafspraak met de kinderarts over de echo van as. dinsdag.
Ik weet niet meer welke andere data er stonden, maar ik ben redelijk veel vrij dus ik lees wel wanner jullie willen plannen.

@Trudi: wat een schattige foto van Jasmijn met de 2 zwarte pieten!
Wij hebben met Isabelle voor de buis gezeten, maar halverwege viel ze zowat in slaap  (ze vondt de kleurtjes wel erg leuk).
Hoe was het op het CB? Ik werd de 6-de gebeld om 10.55uur  of ik de afspraak was vergeten! Dus ik vertelde dat ik de 13-de een afspraak had, maar ze konden hem nergens vinden!
Mochten we gelukkig gewoon de 13-de komen, alleen dan om 10.15 ipv 10.45uur.
Isabelle weegt nu 8500gram en is 68cm. Lekker dikkertje gaat het dus worden...  (ondanks dat ze ziek is geweest groeit ze als kool)

Nou goed, hier gaat alles dus weer zijn gangetje.

Liefs  Monica

Hey Monica,

Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je nichtje. Hopelijk is het echt niks ernstigs.

Ook ik werd op de 6de gebeld door het consultatieburo dat ik het was vergeten. Dus ik bood mijn verontschuldigingen aan dat ik er echt niet meer aan had gedacht. Ze was een beetje boos en toen we een nieuwe afspraak maakten (4 december pas) vroeg ik of het niet eerder kon omdat dat nog zolang duurde. Ze werd toen echt boos en zei heel kattig: "ja, eigen schuld dan had je het vandaag maar niet moeten vergeten!" Toen ik ophing zat het me helemaal niet lekker. Ik vergeet nooit een afspraak van het cb. Ik ging in het groeiboekje kijken  en daar stond idd 13 november! Dus ik belde en legde het uit. Toen zei ze (weer niet op een aardige manier) verdorie dat is al de 2de vandaag die zei dat ze pas de 13de moest. Dat kan helemaal niet. Het staat zo in mijn computer. Dus ik zei; jullie hebben zelf de 13de in mijn groeiboekje gezet en achteraf weet ik nog dat jullie de 13de tegen me zeiden. Enfin..... Ik vroeg dus of ik alsnog de 13de kon komen, maar dat kon "natuurlijk" (hoe kon ik het me bedenken) niet volgens haar, want die datum was natuurlijk al weer vol. . Echt belachelijk hoe ze me hebben behandeld. Alsof het mijn schuld was. Ze hebben niet eens hun excusses aangeboden! Ben er helemaal klaar mee.  

Zo moest het even kwijt geloof ik.

Liefs Trudi  

Hoi!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je boos werd Trudi!
Soms zijn ze zo onbeschoft tegen je terwijl hun degene zijn die de fout hebben gemaakt.
Ik vertelde vorige week nog tegen zowel de wijkverpleegkundige als tegen de assistente dat ik  onthouden had dart wij de 13-de om 10.45uur moesten omdat jij ook met Jasmijn moest en ik heb in mijn boekje laten zien dat er echt de 13-de stond, maar ze zeiden: "ik weet niet van wie dit handschrift is!" terwijl de assistente de vorige keer de afspraak erin heeft gezet!

Ik noteer de afspraak ook altijd in mijn telefoon, dus vergeten doe ik hem echt niet.

Nou ja, jammer dat je pas 4 december terecht kan, gaat ze dan meteen voor de 11 maanden prik?

Liefs Monica

Terug
Bovenaan