Hoi Dames,
Weer even een berichtje,
Monica, goed om te horen dat Isabelle wel weer wat aan de beterende hand is.
Trudi, ook ik zit in een positie dat ik niet volledig kan stoppen met werken, hoor, dat is gewoon lastig tegenwoordig. Ik weet trouwens ook niet of dat echt wat voor mij zou zijn. Ik baal er wel van dat ik al na 15 weken verlof na de bevalling alweer aan het werk moest.
Achteraf was dat voor mij veel te snel. Bij een eventuele volgende keer zou ik dat heel anders aanpakken en zorg ik er voor dat ik minstens een half jaar vrij ben na een bevalling.
Eva is weer aardig opgeknapt en straks gaan we even, goed in gepakt, een klein rondje wandelen. Omdat ze zo ziek was, ben ik de afgelopen week ook weining buiten geweest, dus daar ben ik wel aan toe!
Omdat ik aan huis gekluisterd was had ik wel wat meer tijd om op het forum te kijken.
Ik zie al dat het nog lastig is wat af te spreken om te gaan wandelen. ik moet even goed mijn agenda na kijken, want de komende tijd hebben we het wel druk. evt kan ik ook op zondagen en maandagen.
Karin, als je het ook gezellig vind om ook mee te gaan wandelen bij Geestmerambacht, laat je het maar even weten.
Groetjes Marieke