Mama`s uit Alkmaar (en omgeving)?

hoi monica

wil jij nog even reageren op mijn mailtje dan stuur ik de lijst aan je door

groetjes linda

Hoi Linda,

Ik heb je net een mailtje terug gestuurd, hopelijk komen we er snel achter hoe en wat.

Liefs Monica

Hallo allemaal!

Wat een narigheid met jullie dochters! Alex was laatst verkouden en we hebben de hele nacht geen oog dichtgedaan, hebben hem in de wandelwagen laten slapen want zodra hij lag was 't brullen, maar als hij wilde draaien kon dat natuurlijk niet en legden we hem weer even terug in bed, en zo bleef het zich de hele nacht herhalen... (bed omhoog hielp niet)
Wij zaten gelijk in de stress, allebei vroeg weer op en bezorgd natuurlijk...

Maar bij jullie meiden is het allemaal nog een tikkie erger! Veel sterkte en succes, gelukkig kijken ze ze in het ziekenhuis goed na...
hopelijk valt ook het heupprobleem mee, beter nu controle dan latere malaise.

Ik ben m'n baan ook al een beetje zat, loop eigenlijk tegen hetzelfde probleem aan... krijg er alleen maar stress van en geen voldoening... wil wel wat blijven werken maar misschien wat anders, maar ja, wat?

Over het afspreken, is zaterdag 29 november misschien een optie? (na 13.00 uur ofzo). Misschien dan Geestmeranbacht en  een volgende keer de stad in?

Gr K78

Hoi dames,

even een kort berichtje van mij. Eva is gelukkig weer aardig aan de beterende hand, haar koorts is flink gezakt.

Monica, ik hoop dat Isabelle ook weer wat opgeknapt is en dat het toe dienen van haar medicijn een niet al te grote strijd is.
het is nu dus afwachten of er inderdaad een hoogteverschil in haar heupjes zit?
hopelijk is er niks aan de hand en anders zijn jullie er  in iedergeval vroeg bij.

K78, ik vrees dat het onvermijdelijk is dat Alex vroeg of laat ook wat gaat oplopen......

Zoals het er nu voorstaat kan ik 29 november wel. Tijdstip maakt mij niet zo heel veel uit.

Groetjes Marieke

Hey dames,

Ben niet zo veel op het forum de laatste tijd. Heb het erg druk. Ik heb helaas niet de luxe om te stoppen met werken ....... maar als het kon had ik het zeker gedaan! Monica ik gun het je van harte! Geniet ervan!!!

Wat naar al die zieke kindjes bij jullie. Bah! Jasmijn heeft gelukkig (nog) nergens last van. Monica ik hoop dat alles toch goed is met haar heupjes.

29 november kan ik niet, dan zitten we met de hele familie in centerparcs! Heerlijk er even uit! 15 November kan ook niet, dan gaan we naar de intocht van (de echte) Sinterklaas in Almere. Voor mij word het dan pas December..... klinkt ver weg, maar de tijd vliegt. Geestermer Ambacht lijkt me leuk! Kunnen we daar ook even een bakkie doen (als ie open is).

Sterkte met al die kleine patientjes.

Liefs Trudi

Hoi meiden,

Hier even een update over Isabelle
Gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter met haar, het hoesten verminderd nu wel al en zit veel minder vast dan eerst.
Ze heeft nog wel 6-7 poepluiers per dag, die ook wat dun zijn, maar ze drinkt haar flessen goed leeg en ik hoop dat als ze straks wat meer fruit gaat eten de poep weer wat dikker wordt.

Het is niet zo'n heel erg gevecht om de zoutoplossing met een spuitje in haar neus te krijgen, maar leuk is anders... (je moet er toch wat voor overhebben als moeder...)
Het is voor haar eigen bestwil en ik vindt het wel zielig wanneer ze zo vol met slijm blijft zitten.

Ik hoop ook heel erg dat de echo van  haar heupjes goed is, gelukkig hebben ze het bij het cb slechts 1x tijdens het onderzoek gevonden en vondt de kinderarts het ook niet een hele duidelijke afwijking, dus  dat het goed is. Helaas moeten we wel tot de 25-ste wachten...

Ik ben erg blij met mijn besluit om te stoppen met werken en ik weet heel goed wat het is om niet te kunnen stoppen wegens de financiën, het zal in het begin ook even aanpassen zijn en slim boodschappen doen, maar ik vindt het een hele uitdaging om zo goedkoop mogelijk   alles in huis te halen.

Ik ben blij dat het met Eva ook wat beter gaat.

Ik zou het erg leuk vinden om een keer te wandelen in het Geestmerambacht, misschien anders in december?

Ik lees wel wat jullie ervan vinden en wanneer jullie kunnen.

Liefs Monica

hoi hoi..eigenlijk zijn erbest veel meiden op dit forum die uit alkmaar komen.ik kom ook uit alkmaar.in de hoef.groetjes,karin   (mama van nicky 3 maart 08)

Hoi Dames,

Weer even een berichtje,

Monica, goed om te horen dat Isabelle wel weer wat aan de beterende hand is.

Trudi, ook ik zit in een positie dat ik niet volledig kan stoppen met werken, hoor, dat is gewoon lastig tegenwoordig. Ik weet trouwens ook niet of dat echt wat voor mij zou zijn. Ik baal er wel van dat ik al na 15 weken verlof na de bevalling alweer aan het werk moest.
Achteraf was dat voor mij veel te snel.  Bij een eventuele volgende keer zou ik dat heel anders aanpakken en zorg ik er voor dat ik minstens een half jaar vrij ben na een bevalling.

Eva is weer aardig opgeknapt en straks gaan we even, goed in gepakt, een klein rondje wandelen. Omdat ze zo ziek was,  ben ik de afgelopen week ook weining buiten geweest, dus daar ben ik wel aan toe!
Omdat ik aan huis gekluisterd was had ik wel wat meer tijd om op het forum te kijken.

Ik zie al dat het nog lastig is wat af te spreken om te gaan wandelen. ik moet even goed mijn agenda na kijken, want de komende tijd hebben we het wel druk. evt kan ik ook op zondagen en maandagen.

Karin, als je het ook gezellig vind om ook mee te gaan wandelen bij Geestmerambacht, laat je het maar even weten.

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan