Meer dames die voor de eerste gaan?

Ook wij zijn bezig met zwanger worden. Ik ben nu in mijn 3de cyclus na de pil. Ik heb ovulatie testen gekocht om mijn eisprong in kaart te brengen.

Ik ben helaas wat een doemdenker mijn vriend heeft een beklemde liesbreuk gehad waardoor ik bang ben dat hij een beschadeging heeft en ik heb een eetstoornis gehad en ben als de dood dat wij geen kindje kunnen krijgen.

Nu mijn schoonzusje 13 weken zwanger rammelen mijn eierstokken mijn buik uit!

Ook wij zijn bezig om voor de eerste keer zwanger te worden. Jammer genoeg wil mijn cyclus maar niet op gang komen. Ik wacht al 3,5 maand op mijn eerste menstruatie.. Heel frustrerend dat het zolang duurt en steeds maar hopen dat je eindelijk een menstruatie krijgt als je last hebt van buikkrampen. Ook de testen zijn negatief.

Hallo Iertje en gebruiker89,

welkom bij de club;)

voor jullie ook super spannend. Is altijd maar afwachten met je lijf, dat heb ik ook wel gemerkt. Je lijf kan je soms echt in de steek laten of voor de gek houden.

Iertje, ik hoop dat de ovulatie testen wat rust brengen voor jullie en wat meer positieve gedachten brengen.

gebruiker89, 3,5 maand al aan het wachten. Pff ik vond 10 dagen overtijd al lang duren met negatieve testen, hoop dat je cyclus niet lang meer op zich laat wachten.

groetjes!

Hoop ook dat het snel op gang komt. Nog nooit zo graag een menstruatie willen hebben. ;) Ik maar denken dat alles snel op gang zou komen na het stoppen met de pil.

Volgende week toch eens de huisarts bellen maar als ik van andere verhalen op internet uit moet gaan doen ze niets tm 6 maanden.

Mdks, hopelijk heb jij de volgende ronde meer geluk :)

Hoi hoi,

Mijn man en ik zijn deze maand ook begonnen. Heel spannend allemaal. Ik heb heel weinig geduld dus ik hoop dat het snel lukt 😜. Maar dat geld voor elke vrouw denk ik.

Vorige week zondag (2 augustus) was mijn laatste ongesteldheid dag. Dus goed blijven "oefenen" duimen en afwachten maar........

Voor jullie allemaal succes. Ik ben benieuwd wanneer de eerste positieve testen gaan komen! Ik duim met jullie mee.

gr. Tessa

Hoi Tessa,

welkom, ik denk dat je niet de enige bent die weinig geduld heeft! Als je de keuze hebt gemaakt is het liever gister dan vandaag haha,

hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt. Jullie ook veel succes gewenst.

groetjes Manon.

Hoi allemaal,

wat een leuk en spannend topic, wij gaan in oktober beginnen, spannend! kan ook niet wachten haha eerst nog op vakantie :) iedereen heel veel succes alvast!

groetjes Farah

Welkom Tessa en Farah! Word ook een spannende tijd voor jullie.
Hopelijk hebben jullie wat meer geluk als dat ik heb. :)

Update over mijn situatie: Vanmorgen bij de huisarts geweest, kan 6 maanden duren tot alles op gang komt. Inwendig onderzoek gehad baarmoedermond en eierstokken zien/voelen goed dus dat is positief! Als er begin oktober nog geen bloeding/ zwangerschap is moet ik terug komen en na de gynaecoloog. Hopen dat het toch nog uit zichzelf op gang komt!

Terug
Bovenaan