Meer dames die voor de eerste gaan?

Hallo,

In tegenstelling tot vele van jullie weten bij mij een aantal mensen wel dat we gestopt zijn met de pil.

mijn ouders, schoonouders en zwager en schoonzus weten het allemaal. Ik vind het juist wel prettig om erover te kunnen praten. En had van hun niet verwacht dat ze elke keer gingen vragen of het al gelukt was, en gelukkig doen ze dat ook niet.

de laatste keer dat ik ongesteld moest worden was ik 2 weken overtijd, en eigenlijk wist alleen mijn schoonzus ervan en kon ik er met haar over praten.

Groetjes

Leuk dat je tante wordt Manon! Hopelijk wordt je cyclus weer wat korter!

Hier nog geen verandering helaas!

Hoi allemaal,

Ik ben een newbee hier maar het is fijn om te lezen dat al mijn vragen en onzekerheden door jullie gedeeld worden ;-)
Ik heb 26 augustus mijn mirena laten verwijderen door de gynaecoloog. Eerst bij de huisarts geprobeerd, maar hij kon het ding niet vinden... Ik was bloednerveus dat de behandeling bij de gyn (hysteroscopie) enorm pijnlijk zou zijn. Gelukkig viel het reuze mee en ik heb er niets van gevoeld!

Na 2 dagen werd ik al ongesteld. Ik ben direct aan de slag gegaan met ovulatietesten en vanmorgen had ik mijn eerste smiley! Ik gok dat we een druk weekend gaan krijgen ;-)

Ik hoop dat jullie het topic in stand houden, het is leuk om te lezen hoe het jullie vergaat!

Groetjes,

Mdks: gefeliciteerd dat je tante word. Ik kan me voorstellen dat het dubbele gevoelens veroorzaakt.

Ik heb gisteren mijn laatste pil gehad. Verwacht begin volgende week mijn menstruatie.

Gefeliciteerd manon! En dat het dubbel is snap ik.. hopelijk is het geluk binnenkort ook met jou!

Ik ben heel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Ben sinds zondag klaar met menstrueren. En volgens een app ben ik volgende week op mijn vruchtbaarst. .. al wil ik dit nog wel controleren met ovulatietesten. Ook wij zullen dit weekend flink aan de klus moeten. ;)

Hallo Allemaal,

Wij zijn 3 weken geleden gestopt met condoom (spiraaltje had ik 1,5 jaar geleden al laten verwijderen).

Mijn cyclus is tot nu toe heel regelmatig altijd tussen de 28 en 30 dagen, nu ben ik 2 dagen over tijd.

Op NOD heb ik een test gedaan en die was negatief :(

Mijn huisarts adviseert om 5 dagen te wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben weer een test te doen. Mijn vriend en ik hebben afgesproken zondag ochtend weer een test te doen, kan bijna niet wachten tot het zover is! fingers crossed :)

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px; background-color: #f5f5f5;">Hoi hoi</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px; background-color: #f5f5f5;">Leuk om te lezen allemaal. Vandaag heb ik mn laatste pil geslikt.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px; background-color: #f5f5f5;">Eigenlijk wilde we nog een aantal maanden wachten ivm de verkoop van mijn huis met mijn ex en de eigen zaak van mijn vriend maar om mij heen bereikte zoveel verhalen mij, van meiden die al twee jaar bezig zijn en alles dat ik er eigenlijk een beetje ongerust van werd.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px; background-color: #f5f5f5;">Ik ben 31 jaar en ondanks dat ik de berichten van mijn moeder altijd wegwuifde over  leeftijd en vruchtbaarheid ben ik er toch door aan het denken gezet.</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19.2px; background-color: #f5f5f5;">Vorige week op vakantie hebben we dan toch besloten om te gaan stoppen met het idee, we zien wel hoe het loopt, we hebben geen haast. Maar nu het moment daar is, is het toch wel spannend. Wat als het bij ons wel meteen raak is….</p>

Terug
Bovenaan