Meer dames die voor de eerste gaan?

Hallo iedereen,

Wij gaan voor een eerste kindje en ben bezig met temperaturen, word er alleen niet echt wijs uit…. Zou iemand mij naar aanleiding van de temperatuurgegevens hieronder kunnen vertellen of, en zo ja, wanneer ik mijn eisprong gehad zou hebben. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 29 á 30 dagen. Ik begin voor het gemak even bij dag 12 hieronder, voor deze tijd zat mijn temperatuur eigenlijk constant rond de 36.5.

dag 12, 24 september 36,45
dag 13, 25 september 36,65
dag 14, 26 september 36,72
dag 15, 27 september 36,50
dag 16, 28 september 36,52
dag 17, 29 september 36,65
dag 18, 30 september 36, 72
dag 19, 1 oktober 36,92
dag 20, 2 oktober 36,95

Dankjewel alvast.

Hoi gebruiker 215686,

ik heb zelf geen ervaring met temperaturen dus helaas kan ik je er niet bij helpen, heb alleen wel gelezen dat je temperatuur een paar dagen een paar honderdste graad hoger ligt dan de andere dagen. Dus ik als leek zou zeggen 1 en 2 oktober. Misschien de dagen ervoor wat rommelig vanwege klaar maken voor de eisprong. Nogmaals ik heb hier geen verstand van maar beredeneer even uit pure logica( voor mijzelf logisch dan;))

ik zelf ben inmiddels 21 dagen overtijd! Nog geen test gedaan omdat ik de vorige keer ook 2 weken overtijd was en ik toen 3 testen voor jan doedel heb gedaan. Ben van plan om van het weekend misschien zondag te gaan testen. Dus ik ben benieuwd.

zijn er inmiddels bij jullie al vorderingen, of hopelijk goed nieuws?

groetjes!

Spannend mdks! Hopelijk heb je een positieve test vd week!

Update van mijn kant: ondertussen weer bij huisarts geweest en doorverwezen naar de gynaecoloog. Kan er volgende week al terecht om te kijken of ze mijn menstruatie op gang kunnen krijgen.

Hoi allemaal,

Wat fijn dat er van deze forums bestaan. Kun je toch je ei een beetje kwijt. In mijn omgeving zijn er wel mensen die weten dat we ermee bezig zijn en ik krijg inderdaad heel veel de vraag of het al "gelukt " is... Deze vraag is niet altijd even fijn,  soms wel je het er wel over hebben maar vaak denk ik ook als het zover is horen jullie het wel.

<span style="line-height: 1.5;">Sinds 3 maanden is mijn spiraal eruit en zijn we ermee bezig. In mijn omgeving zijn er een aantal zwanger dus is het wel lastig als het niet "gelukt" is.</span>

Ik heb vorige week een test gedaan omdat mijn menstruatie uit bleef, helaas negatief. Zondag ongi geworden maar die heeft maar 2 dagen geduurd  ( normaal minimaal 5 dagen ) ook niet zo veel als normaal...

Ik twijfel om toch weer een test te doen volgende week. Ik heb wel een aantal symptomen maar het kan natuurlijk ook zijn dat mijn llichaam me voor de gek houdt.

Wat denken jullie?

Groetjes

gebruiker 89,

fijn dat je bent doorverwezen, ik hoop dat ze het snel en makkelijk voor je kunnen oplossen.

ik ben vanmorgen opgestaan met  knallende hoofdpijn, meestal is dat een voorteken dat mijn menstruatie eraan gaat komen dus ik ben benieuwd

Rn21 zou denk ik nog een test doen over een paar dagen als je het niet vertrouwd.

Mdks en is je menstruatie toch nog gekomen?

Hey dames,

<span style="line-height: 1.5;">Ondanks dat het niet fijn is voor iedereen, toch geruststellend dat er meer zijn die de boel op de hobbel hebben na stoppen met de pil. </span>

<span style="line-height: 1.5;">Ik ben na 14 jaar aan de pil nu 6 maanden gestopt en heb nog geen goede menstruatie gehad. Waar ik voorheen heel zwaar ongesteld was ben ik het nu ontzettend licht. Ook is het vaak oud bloed. Soms duurt het 8 weken dat ik niet ongesteld ben en daarna ben ik het 2 weken lang. Of zoals de laatste keer 2 weken ongesteld, 2 weken niet en weer 2 weken ongesteld... </span>

Heb geprobeerd met ovulatie testen en ovulatie vast te stellen maar dat was niet te doen. Heb contact gehad met de huisarts maar die doet niets tot een jaar na stoppen met de pil.

Probeer het nu een beetje los te laten, even niet meer testen... Niet meer aan de folium tabletten en gewoon rust in mijn lijf vinden.

<span style="line-height: 1.5;">Misschien heeft dat effect. </span>

<span style="line-height: 1.5;">Succes allemaal!  </span>

<p style="text-align: left;">Hey dames!</p>
<p style="text-align: left;">even een update van mijn kant. Test was negatief en een paar dagen later ongesteld geworden.</p>
<p style="text-align: left;">Cyclus word steeds langer, deze was 77 dagen pff!! Gelukkig weten een aantal mensen in mijn naaste ingeving dat we ermee bezig zijn dus kan ik af en toe even met hun praten. Onder andere mijn moeder weet het en die schijnt hetzelfde gehad te hebben toen ik in de planning zat. Die was maar 1 keer in de 3 maanden ongesteld, dus ik heb het van niemand vreemd haha.</p>
<p style="text-align: left;">ik hoop dat het bij jullie al wat beter gaat.</p>
<p style="text-align: left;">groetjes</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Terug
Bovenaan