Meer dames die voor de eerste gaan?

Oke mn vorige tekst was niet echt leesbaar dus dan maar even zo

Leuk om te lezen allemaal. Vandaag heb ik mn laatste pil geslikt.

Eigenlijk wilde we nog een aantal maanden wachten ivm de verkoop van mijn huis met mijn ex en de eigen zaak van mijn vriend maar om mij heen bereikte zoveel verhalen mij, van meiden die al twee jaar bezig zijn en alles dat ik er eigenlijk een beetje ongerust van werd.

Ik ben 31 jaar en ondanks dat ik de berichten van mijn moeder altijd wegwuifde over  leeftijd en vruchtbaarheid ben ik er toch door aan het denken gezet.

Vorige week op vakantie hebben we dan toch besloten om te gaan stoppen met het idee, we zien wel hoe het loopt, we hebben geen haast. Maar nu het moment daar is, is het toch wel spannend. Wat als het bij ons wel meteen raak is….

Ik heb nu mijn 1e menstruatie na mijn laatste pil. Die zou nog gewoon hetzelfde moeten zijn... maar tis alsof mijn lichaam t weet... pfff wat ben ik er beroerd van zeg...

Hallo allemaal,

Ik ben Kim 31 jaar en wij gaan voor een eerste kindje spannend!

Heb donderdag een afspraak met de huisarts om spiraal te laten verwijderen.

Leuk om hier ervaringen te delen!

@Kim1983, spannend allemaal! Ben je nerveus voor de afspraak bij de HA of niet? Ik heb mijn spiraal eind augustus laten verwijderen.

Liefs,

Welkom dames. Spannende tijd voor jullie! Hoop dat jullie cyclus snel weer op gang komt!

Hier helaas nog geen verandering en nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie nog steeds klachten zoals buikkrampen en nu ook rugpijn sinds een week. Vandaag alweer 5 maanden verder sinds mijn laatste pil.

Hallo,

Wat leuk om iedereen z'n verhalen te kunnen lezen. En fijn dat iedereen gesteund word. Hier ook een spannende tijd net met de pil gestopt. Ik wens jullie allemaal veel succes en mogen jullie gauw zwanger worden

Hoi,

ik ben afgelopen 1 mei getrouwd en sinds dien gestopt met de pil. Cyclus van 35 dagen. Elke keer netjes mijn menstruatie na 35 dagen. Nu blijft het ( nog maar) 1 dag uit. Vanochtend wel test gedaan van clear blue maar die was (helaas) negatief. Nog maar even afwachten..  Finger crosed.

Om de hoeveel dagen zouden jullie een test doen?

Gebruiker942440 heb je ondertussen al een menstruatie gehad?

Ik zou zelf om de 2-3 dagen testen. Als de menstruatie uit blijft. Volgens mij staat dit ook in de bijsluiter van de test wat ik vanmorgen heb gelezen.

Hier vanmorgen helaas ook een negatieve test.

Terug
Bovenaan