Meer dames die voor de eerste gaan?

Mdks wat vervelend dat jou cyclus steeds langer lijkt te worden!

Ik ben ondertussen bij de gyn geweest voor een intake gesprek, bloed en zaad onderzoek. Volgende week krijgen we uitslagen en krijg ik nog een inwendige echo. Ben benieuwd wat er aan de hand is! Nog steeds geen menstruatie gehad helaas. 15e alweer 7 maanden geleden gestopt..

Gebruiker 551420 zie net dat ik jou al geantwoord had in het andere topic! :)

Hey gebruiker 89, Wat naar zeg.. 7 maanden is lang zeg.. Wel fijn dat het goed onderzocht gaat worden! Ik ben ondertussen 3 weken ongesteld, wordt steeds iets minder en begint dan weer vol overnieuw. Ben er nu wel helemaal klaar mee...

Hoorde vorige week van mijn zus dat zij pcos heeft. Ze heeft het vast al eerder genoemd, maar omdat ik het niet kende zei het mij niets en heb ik het niet opgeslagen. Nu dacht ik ooh nee als dat het maar niet is waardoor het bij mij ook zo raar gaat.

Ben nu een half jaar gestopt met de pil en ik vind het heel lastig om er relaxt onder te blijven. Snap ook wel dat je niet zo maar naar de huisarts gaat en dat ze je pas na een aanzienlijke tijd doorsturen, maar iets in mij zegt dat er iets niet klopt.

Hoe gaan jullie om met de onzekerheid?

Hoi, ik ben 24 en ook bezig. Na het stoppen met de pil eigenlijk weer meteen normale cyclus gekregen.. En nu aan het wachten op vrijdag mijn nod.. Heb wat vage klachten maar denk zelf dat het niks is omdat je lichaam je goed voor de gek kan houden lees ik vaak, mijn vriend heeft het gevoel dat het raak is en vind dat ik glunder ;) ik hoop natuurlijk op het laatste! Spannend allemaal!

Gebruiker 551420

Heb jij al een x contact met de huisarts gehad? Zolang en zovaak ongesteld lijkt mij ook niet normaal! Zul je dan wel gewoon een eisprong hebben? Hoe was je ontrekkingsbloeding tijdens de pil? Ook zo erg? Bleef je meteen vanaf het stoppen zo bloeden? Zou echt de huisarts bellen! Binnen een jaar moet het regelmatig zijn om doorgestuurd te worden bij kinderwens.

Ik ben bij ong 4 maanden naar de huisarts gegaan heb daar toen al een inwendig onderzoek gehad en moest terug komen bij 6 maanden voor een doorverwijzing naar de gyn.

Ik ben heel benieuwd donderdag bij mij wat er uit de onderzoeken komt. En of ik meteen met een behandeling mag starten. Hoop het wel!

Even een korte update:

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik PCOS heb. Ik begin morgen met een kuur Provera om de menstruatie op te wekken, op dag 3 van de menstruatie opnieuw naar het ziekenhuis voor een echo en daarna moet ik beginnen met hormonen om de eitjes te laten rijpen. Ben benieuwd of het aan gaat slaan!

hoi allemaal,

misschien kunnen jullie mij helpen.

in augustus heb ik mijn mirena laten verwijderen. Sindsdien heb ik een onregelmatige cyclus. 5 of 3 weken. Wat moet ik nu aanhouden als ik wil testen. Afgelopen maandag was mijn 28e dag.

alvast bedankt voor jullie reacties.

@Ezz-83

Ik had ook een erg onregelmatige en vooral lange cyclus. Je bent nu 2x ongesteld geweest? Verloskundige zei, laatste 3 cyclussen het gemiddelde van nemen. Dus of nog 1tje afwachten of gemiddelde van die 2 alvast nemen. Succes!

Terug
Bovenaan