Sas, ik blijf voor je duimen, gezond verstand zegt inderdaad dat na al dat getest je wel niet zwanger zult zijn....MAAR die testen zijn niet 100% nauwkeurig, er zitten vals-negatieve testen bij, de HA kan op bloed testen (en die is wel echt heel betrouwbaar) of ze kunnen zelfs een echo voor de zekerheid maken.
En mocht het helaas niet zo zijn, dan moet de huisarts toch echt eens naar jouw cyclus kijken, want is er echt iets niet goed. Kijk, ik ben altijd al onregelmatig ongesteld geweest, dus bij mij is een cylcus van 5 weken uitzonderlijk maar kan erbij horen. Jij bent op vorige maand na toch altijd regelmatig geweest?
Ik ben trouwens ook erg blij met het forum, mijn man ziet me wel kijken en typen maar ik heb het er weinig met hem over. Dit is mijn uitlaatklep, anders wordt ik echt gek, nu kan ik mijn ding gewoon hier op het forum kwijt en kan ik het juist daarbuiten beter loslaten. Overigens kan ik er ook wel met m ´n man over praten...maar dit willen we ook niet de hele tijd doen anders wordt je zo ´n geobsedeerd stelletje.
Net in de kiosk manmoedig de Knippie baby laten liggen...maar dat is wel moeilijk.