meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

hey, hier een berichtje van een verdrietige sas..
vanmorgen getest met ochtendurine  en de test zei keihard:niet zwanger...
zucht.. . ik wacht nog een paar dagen af, en als ik dan nog niet ongesteld ben kom ik er niet onderuit om naar de huisarts te gaan..
Maar een ding is zeker: mn cyclus is nu een grote puinhoop geworden....

Sas, ik blijf voor je duimen, gezond verstand zegt inderdaad dat na al dat getest je wel niet zwanger zult zijn....MAAR die testen zijn niet 100% nauwkeurig, er zitten vals-negatieve testen bij, de HA kan op bloed testen (en die is wel echt heel betrouwbaar) of ze kunnen zelfs een echo voor de zekerheid maken.
En mocht het helaas niet zo zijn, dan moet de huisarts toch echt eens naar jouw cyclus kijken, want is er echt iets niet goed. Kijk, ik ben altijd al onregelmatig ongesteld geweest, dus bij mij is een cylcus van 5 weken uitzonderlijk maar kan erbij horen. Jij bent op vorige maand na toch altijd regelmatig geweest?

Ik ben trouwens ook erg blij met het forum, mijn man ziet me wel kijken en typen maar ik heb het er weinig met hem over. Dit is mijn uitlaatklep, anders wordt ik echt gek,  nu kan ik mijn ding gewoon hier op het forum kwijt en kan ik het juist daarbuiten beter loslaten. Overigens kan ik er ook wel met m ´n man over praten...maar dit willen we ook  niet de hele tijd doen anders wordt je zo ´n geobsedeerd stelletje.

Net in de kiosk manmoedig de Knippie baby laten liggen...maar dat is wel  moeilijk.

Hoi Hoi ,

Ik vind het inderdaad ook erg fijn om mijn hart te kunnen luchten bij jullie.
Gisteren ook een heftig gesprek gehad met manlief.
Ik had ook steeds het gevoel dat ik er meer mee bezig was, en meer mijn best deed.
Mijn vriend is in de klusweek ook niet zo allert met om de 2 dagen enz.
Zo'n gesprekken zijn nooit niet zo leuk.
Heb er ook nog steeds een K..gevoel bij.
Ik zit ook inderdaad ff niet lekker in mijn vel, en ben het beu, al dat gedoe!!!
Heb ook veel meer migraine, zal de spanning wel zijn.
Soms heb je dat hè, dan kun je even niet positief denken.
Hopelijk is dat van de week weer over.

Sas, wat kloten om zo'n duidelijke tekst niet zwanger voor je neus te krijgen.
Wat is dat toch met die cyclus, dat had je voorheen toch niet wel?
Wanneer komt de tekst WEL zwanger!!!!!!

Nou meiden, om wat op te vrolijken ga ik lekker de muziek heel hard zetten, daar kan ik ook echt van genieten. Lekker hard mee zingen.

De rest van de meiden!! TOI TOI TOI!

Kuzz Ciz

hoi meiden..

balen ciz dat je niet lekker in je vel zit.. Hopelijk heeft het gesprek met je man toch een beetje lucht gegeven.. Het valt soms allemaal gewoon zwaar tegen!! Hopelijk voel je je snel weer beter...

Staartjager.. gewoon kopen die knippie: in geloof hahah! Ik was idd vrij regelmatig ongesteld, eerst  7 keer braaf 28-29 dagen, daarna twee keer 25 dagen, daarna 30 en nu op dag 36.. dus ja.. ik weet het ook niet. wacht nog een paar daagjes af en dan naar de ha.
Voel me wel gelukkig een stuk beter dan gisteren. We wachten maar af.. kan er niks mee.   gelukkig veel afleiding op mn werk!
Dat ik waarscijnlijk niet zwanger ben is op zich niet zo heel erg, (eigenlijk wel, maar ja) maar dat ik zo niet verder kom is nog het meest frustrerende.. en ik weet straks helemaaln iet meer waar ik op moet rekenen. Maar ja, we zullen wel zien!

dag lieve meiden!

Hier nog iemand die een dip heeft gehad.
Ik ben er nu ondertussen alweer overheen.
Ik heb het er toevallig ook over gehad dit weekend met mn vriend. Hij kwam er zelf mee om nu toch maar een afspraak te maken met de HA.?! Dus wie weet ga ik dat wel doen deze week. Ik moet er ook niet te veel mee bezig zijn zei mn vriend. (ik klonk waarschijnlijk nogal wanhopig??) haha
Maar ik denk echt elke dag aan zwanger worden/zijn. Hebben jullie dat ook?

Kijken jullie trouwens ook naar dat programma tienermoeders? Wat is de wereld toch oneerlijk he. Hun zijn  zwanger van 1 foutje. En andere moeten er keihard voor "werken". Och ja..morgen ook maar  weeeer eens foliumzuur halen. Het is weer op. Gaat ook snel voorbij hoor die tijd.

Zo.. weer genoeg geklaagd voor vandaag.
Groetjes Inge

Hoi Sas,
 Echt jammer dat je nu 2 negatieve testen hebt gehad maar er is nog hoop..tenminste ik had ook een negatieve test gehad en ben daarna ongi geworden maar toch was ik toen zwanger, raar maar waar. Ik hoop echt dat er nu snel een zwangere is op deze topic hoor want het wordt nu echt weleens tijd.

Een fijne dag vandaag allemaal!

Liefs Evelien

Hoi allemaal,

Hier weer een iets wat beter in d'r vel zittende Ciz!
Gister nogmaals een goed gesprek gehad, heeft me wel opgelucht.
Nu alles nog een plaatsje geven, maar dat komt goed.
Vandaag een potje gaan halen in het ziekenhuis, om het sperma in in te leveren.
Dat is ook nog heel wat. Allemaal dingen waar je rekening mee moet houden.
Ben dan toch ook wel weer erg benieuwd naar de uitslag, maar inderdaad jet is maar een momentopname!

Hoe is het met de rest van de dames????
Haily met jou? Lukt het om het wat rustiger aan te doen?
Sas, bij jou?

Inderdaad Inge, die potjes foliumzuur, tis wat. Je slikt maar en je slikt maar??????? Uiteindelijk voor een goed doel!

Tot snel meiden.
Vanavond de belasting papieren invullen, bleh

Ciz xxx

Terug
Bovenaan