Lijstenfreak, dat zal ik wezen (omdat ik op 'n ander forum vaak het lijstje bijhoudt en zo, hier weet ik niet zo goed hoe ik dingen kan knippen en plakken). Nou, komt ie hoor:
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje
[knip]
.
[/knip]
21maart Ciz, ronde 10, 28 jaar, 1e kindje
22maart
23maart
24maart
25maart Esk, ronde 8, 31 jaar, 1e kindje
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart EstherBelgie, ronde 13, 30 jr, 2e kindje
31maart
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)
2 april
3 april
4 april
5 april
6 april
7 april
8 april
9 april
10 april
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april
26 april
27 april
28 april
29 april
30 april
En sassie, wat ik al eerder zei elders: geen besluit is ook een besluit en het besluit om "het traject" in te gaan moet je goed overwegen. Het is niet niets!
Natalie, dat klopt volgens mij ook wel hoor, dat 100% ADH verlaat je lichaam weer, maar dat geld niet altijd voor alle stoffen. Soms kan je er gewoon echt TE veel van hebben, maar ik denk dat je dan misschien wel 500% of meer zou moeten krijgen en dan zouden deze pillen waarschijnlijk niet "vrij" verkocht mogen worden. In ieder geval, ik slik ze onregelmatig (volgens mij kan ik pas regelmatig iets slikken als ik het doe voor m'n kindje...).
Cis, ik zie net op de lijst dat het echt een paar dagen voor DE dag is. Spannend hoor. Laat je het wel allemaal even weten? Het werkt ook als een uitlaatklep en wij (althans ik) vind het ook hartstikke spannend!
Paaspop ken ik volgens mij wel, is dat niet in Schijndel? Ik ben er nog nooit geweest, maar zie er altijd wel aankondigingen van overal.
Haily, ook ik denk aan je! Sterkte meid!
Inge, da's niet zo best, flauwvallen! Heb je dat wel vaker? Vervelend hoor, veel beterschap! Dit is de eerste maand dat ik temperatuur. Ik heb het bijgehouden in fertilityfriend en ik ben echt te spreken over het programma. Het geeft je ei aan, je kan er al je informatie in kwijt (klusdagen, ovutesten, temperaturen, klachten etc.) en dan komt ie automatisch met je ovulatie op de proppen. Heel handig. Ik zou hier m'n kaartje wel neer willen zetten, maar ik weet niet hoe het werkt in dit programma. Naja, je snapt het idee wel. Ik wil het deze en volgende maand volhouden. Ik ben redelijk regelmatig, dus zie het nu van meer maanden niet in. Ik wilde dit soort dingen alvast geregeld hebben voor als we ooit het ziekenhuistraject in zouden moeten. Het is inderdaad redelijk confronterend.
Esther, succes voor je man met z'n operatie. Eng hoor, zeker voor mannen op zo'n plek, lijkt me. Ik zie mijn man al griezelen als ik zoiets zou vertellen (als ik dat zou doen, maar dat doe ik niet). Hoe was je weekendje in Nederland? En hoe gaat het met je dochter en haar oorontsteking?
Staartjager, ik was helemaal vergeten te reageren op je naam: weet je dat ik dat boekje van Tad Williams hier heb staan? Ik ben helemaal fantasygek, dus had je naam al herkend. Grappig! Mijn Nickname hier is ook een karakter uit een fantasyboek. In het echte leven heet ik Margot.
Is je ei al geweest? Zit je nu ook weer op de wachtbank?
Nou, volgens mij is het een heel lang verhaal en ik zit hier op m'n werk (bloos), dus laat ik er een eind aan brijen! Veel succes iedereen!
Groetjes, Esk