meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

quote: haily reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-03-2008 10:15:16'));

Lijst wordt weer een beetje leeg:

Zwanger!!:
februari ,Natalie 25 jaar, in ronde 9,  uitgerekend 10 oktober 2008 (als het goed is, krijg 26 feb echo)
Evelien, in ronde 14  uitgerekend op 25 september 2008 (12 maart weer echo)

Nodlijst:
4 maart Saskia 24 jaar, ronde 11, 1e kindje......

12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje
13 maart
14 maart
15maart
16 maart
17 maart
18 maart
19 maart
20maart
21maart
22maart
23maart
24maart
25maart Esk, ronde 8, 31 jaar, 1e kindje
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart
31maart
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)

Ik heb mezelf maar weer even toegevoegd. Ik dacht uit m'n hoofd de 25e dus laat ik het daar maar op houden. Ik wil het eigenlijk niet precies uitrekenen deze maand (kop-in-het-zand-theorie)...

Groetjes, Esk

Zwanger!!:
februari ,Natalie 25 jaar, in ronde 9,  uitgerekend 10 oktober 2008 (7 april 2e vk afspr.)

Nodlijst:

13 maart
14 maart
15maart
16 maart
17 maart
18 maart
19 maart
20maart
21maart
22maart
23maart
24maart
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart
31maart

@Haily, wat onwijs balen zeg dat de rd's weer op zijn komen dagen, het zag er zo goed uit. Ik las dat jullie de mm ingaan, sterkte ermee, hopelijk heeft het snel resultaat.

@sassie, het wordt steeds spannender, zit hier nog steeds te duimen hoor!!!

Voor de andere meiden, succes in de volgende ronde, ik kan niet alle berichtjes meer onthouden (dementie) dus vergeef me als ik iets vergeten ben.

Groetjes en een dikke knuffel voor allemaal
Natalie

Oh, Haily, wat balen zeg. Het lijkt me wel lastig voor jou, elke keer voor je NOD heb je van die duidelijke signalen. Dan denk je toch elke keer dat het misschien wat is.
Tje, en dan de medische molen. Eerst je man laten testen heeft wel z ´n voordelen, bij mannen is het vrij duidelijk of het goed zit of niet. Weet je ook of het zin heeft om nog een tijdje te blijven proberen zonder gynaecoloog.

Sas, ik duim enorm voor je, ik snap zo goed dat je nog niet durft te testen. Natuurlijk verandert die test niets aan wat er in je lichaam gebeurt, maar die teleurstelling die een negatieve test mee brengt is zo groot... Nou ja, we horen het wel als er nieuws is. Hoe bevalt de nieuwe baan eigenlijk?

Inge en Marjan ook een teleurstelling, sterkte meiden!

Bij mij is de ongesteldheid voorbij, maar ik voel me vrij depri. Heeft ook met de tijd van het jaar te maken hoor... ik verlang zo naar zonlicht en warmte en veel buiten zijn, en het blijft maar koud en nat. Maar ook dat alles een beetje z ´n glans lijkt te verliezen, ik ben nergens meer echt enthousiast voor. Ja, voor één ding.. maar dat lukt maand na maand maar niet

Haily, sorry, ik heb je berichtje gelezen, maar was zo into de lijst, dat ik helemaal vergat om te zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Het is toch een behoorlijke stap om de mm in te gaan. Veel sterkte komende dagen! Hoe nam je man het trouwens op?

Staartjager, hou vol! Er komt vast goed weer aan en dan zie je het vast zonniger in. Het is niet leuk om depri te zijn, dus probeer je gedachten te verzetten!!

Groetjes Esk

hallo lieve meiden, wat een hoop teleurstelling weer hier... ik word er verdrietig van..
iedereen heeeeel veel liefs en sterkte van mij..   vooral haily, twee dagen over tijd met een vrij regelmatige cyclus is niet niks.. ik weet wat het met je doet als je dan alsnog ongesteld wordt.. En de mm in, sjonge, heftig allemaal voor je zeg!!
echt waar ik denk aan jullie allemaal en gun jullie zoooo er het geluk...

hier nog steeds geen nieuws. Morgen waarschijnlijk testen en misschien straks er vast 1 kopen, dat haalt de drempel misschien een beetje naar beneden. wordt vervolgd en heel hartelijk dank voor de belangstelling, is erg leuk..

lieve allemaal!! hou vol he!!

liefs sas

Hoi Meiden,

Daar ben ik dan weer, maar nu ECHT!!!!!! hahaha
Wat een gedoe zeg met die computer, ik was echt gehandicapt.
Maar ja, een rip uit ons lijf, maar dan heb je ook wat!
Kan ik eindelijk weer komen luchten.

Maar wat ik lees, dat doet mij geen goed meiden.......wat is dat toch met ons???
Sas, bij jou is het weer spannend.........
Ben zo benieuwd, ik hou het nu weer goed in de gaten.

Bij mij, tja......nog een paar dagen en de wachtweek kan weer beginnen.
Ik had inderdaad de afspraak om het zaad in te leveren verzet. Nu wel pas over twee weken, maar dat maakt niet uit.
Wilde eigenlijk geen ovutesten meer gebruiken, maar ik had er nog 2 liggen, toch maar ff geprobeerd.
Vandaag een wazig streepje. Dus meteen geklust. Viel niet mee deze ronde.......dat moeten, niet grappig.

Ik heb mezelf ook weer toegevoegd aan de NOD lijst.
Tot snel meiden, ik ga weer eens lekker los op het net!!!

Zwanger!!:
februari ,Natalie 25 jaar, in ronde 9,  uitgerekend 10 oktober 2008 (7 april 2e vk afspr.)

Nodlijst:

13 maart
14 maart
15maart
16 maart
17 maart
18 maart
19 maart
20maart
21maart Ciz,   ronde 10, 28 jaar, 1e kindje
22maart
23maart
24maart
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart
31maart

Hoi Meiden,

Ik ben steeds aan het kijken of Sas al een bericht heeft geplaatst maar helaas...ben zo benieuwd of je al getest hebt, ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Evelien

oke hier was ze dan.. maar geen verlossend 'ik-ben-zwanger' berichtje..
ik heb net getest en die was helaas negatief.
Beetje dubbel allemaal nu.. aan de ene kant denk ik dat ik zwager ben, maar aan de andere kant.. als je vijf dagen over tijd bent en negatief test moet dat ook genoeg zeggen..
waarschijnlijk dus gewoon een heeeele lange cyclus hier...

xx

Terug
Bovenaan