meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Meiden ,

Effe een vlug bericht!
Heb weer eens haast....

Maar help help help, ik had weer wat roze en daarna weer wat donkerrode afscheiding. Dat duidt bij mij meestal op die stomme rode duivels.
Waarom nou ???????

Tot snel.

Cizxxx

Ah, Ciz, getver, niet weer... je wordt er moedeloos van.

Ik heb laatst zelfs gedroomd dat we naar het ziekenhuis moesten voor allerlei onderzoeken waarom het niet lukte... lang niet zo'n leuke dromen als toen ik net van de pil af was, toen droomde ik van positieve testen en echo's enzo.

Esk, ik dacht jouw naam ook al te herkennen, maar ik dacht , je kan natuurlijk ook echt zo heten, of Esmeralda of zo.... maar toch uit Pratchett?
Ik lees ook enorm veel fantasy, zowel uit de bibliotheek als een paar mooie series die ik in de boekenkast heb staan.

Ik heb denk ik vandaag m'n ei, vanag gisteravond buikpijn en rugpijn, dus morgen zal er wel een hoge temperatuur zijn. Ik zit me ook af te vragen of ik niet kan stoppen met temperaturen, ik lijk steeds regelmatiger te worden en ik voel het ook...maar de thermometer biedt wel veel zekerheid wanneer je ei nou echt geweest is en wanneer m'n NOD is (en hoplijk binnenkort een keer wanneer ik kan testen)
Deze ronde trouwens al het klussen in de ochtend gedaan, dat kwam toevallig zo uit, dus ik hoop dat het werkt.

Groetjes, Staartjager

Effe een korte reactie. Inderdaad uit Pratchett! Eskariena was de persoon (uit Equal Rites of Meidenzeggenschap).

Ik lees ook heel veel fantasy. Heb een aantal jaar geleden hier zelfs een forum mee opgestart. Kom ook 's kijken op www.ff-leesclub.nl, hardstikke gezellig en vooral veel fantasy! (ff staat voor fantasyfan)

Groetjes, Esk

PS Niet verklappen dat we bezig zijn met kinderen daar hoor ;-), daar heet ik ook Esk...

Hee Ciz, ik lees je bericht nu pas (hij stond onderaan de vorige pagina, net niet gezien).
Wat vervelend nou, meid. Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt nu.

Groet, Esk

grr..computer wil niet meewerken. Esk, zou jij alsjeblieft m'n NOD in de lijst willen zetten, het lukt me niet (ik voel me echt zo'n computerdebiel): 31 maart, ronde 10.

Ciz... hebben de RD's doorgezet?

U roept, ik draai ;-)

12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje
[knip]
.
[/knip]
21maart Ciz,   ronde 10, 28 jaar, 1e kindje
22maart
23maart
24maart
25maart Esk, ronde 8, 31 jaar, 1e kindje
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart EstherBelgie, ronde 13, 30 jr, 2e   kindje
31maart Staartjager, ronde 10, 1e kindje
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)
2 april
3 april
4 april
5 april
6 april
7 april
8 april
9 april
10 april
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april
26 april
27 april
28 april
29 april
30 april

Het wordt nog druk volgende week en de week erop. Spannend hoor!

Groetjes, Esk

He Meisjes,

Vanmorgen al een heel karwei gehad.
Dat valt niet mee dat afleveren van dat zaad, hahahaha. Je moet het warm houden en het mag niet ouder zijn dan een uur.
Het is in dat ziekenhuis altijd op donderdag, dus al die jonge mannen zaten er om HET in te leveren. Kon precies zien wie, das ook wa hè.

Maar de rode duivels, ik had nog hoop maar na vandaag helaas, het valt weer in het water. Het heeft nog niet defenitief doorgezet, maar de afscheiding is al behoorlijk toegenomen en ik heb menstruatieklachten. Dus helaas!!!!
Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk helder heb in mijn koppie, komt misschien ook omdat we nu dat zaad weg gebracht hebben, we zijn dus druk doende.
We hebben de start gemaakt.
Gisteravond heb ik nog effe over gebabbeld met m'n menneke, en we houden na deze ronde op met verzwijgen.
We gaan het eerst tegen onze ouders vertellen, en dan zien we wel hoe het loopt. Ik heb er geen zin meer in, steeds dat gevraag enz.
Wat jullie? Kunnen jullie het nog geheim houden?

Maar dat dromen staartjager, klote ja. Ik heb meestal als mijn NOD er aan komt hele mooie dromen. Dan ben ik bij wijze van de kinderkamer al aan het inrichten.
Maar tijdens mijn ei, ben ik altijd wat negatiever.
Zeiden ze in je droom ook wat er aan de hand was, zou makkelijk zijn, hahaha.

Hoe is het met de rest?
Haily, hou je het een beetje vol??

Doei doei
Ciz xxx

He ciz

het zullen wel rare dagen zijn zo. Best heftig lijkt me om aan de mm te beginnen! Nou ja, stap twee is gezet in ieder geval! wanneer de uitslag??
En toch weer de vooraankondiging van de rd's? tjeee.. wat had het mooi geweest als je dat potje vol zwemmers in de sloot kon mikken omdat je zwanger was...
Je kunt er soms moedeloos van worden he..
ik denk aan je

en meiden: ik ben een beetje jaloers op jullie... jullie zitten allemaal volop in de eieren en in de nods.. ik ben pas sinds vandaag van die stomme rd's af... man als ik op tijd was geweest was mn eisprong allang weer achter de rug!

Weet je.. ik denk er serieus over om er even mee te stoppen en veilig te vrijen. Hebben jullie dat ook wel eens? Gewoon domweg leven en niet die spanning hoop en teleurstellingen rondom je nod.NIet lang, gewoon 1 of 2  maandjes... Maar ik ben zo bang dat ik daar spijt van krijg.

Nou allemaal veel succes!!

Terug
Bovenaan