Hallo dames,
Het zou vandaag de eerste dag van de lente moeten zijn, maar het ziet er hier uit als de eerste dag van de herfst: onweer, wind, hagel. Nou ja, maartse buien dan maar.
Nou, ineens 2 dames de medische molen in en eentje die erover denkt. Poeh, het is niet niks. Ik hoop dat we snel allemaal van forum mogen verhuizen en dan niet naar het "als zwanger worden langer duurt forum" maar het "december 2008" of "januari 2009" forum!
Cis en Inge: veel succes/sterkte de komende tijd en ik hoop dat het snel iets (liefst ook nog simpel te verhelpen) oplevert!
Sassie, ik snap het wel hoor. Misschien moet je gewoon even helemaal stoppen met bewust ermee bezig zijn. Het dus niet veilig doen, maar ook niet tellen, meten, uitrekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn, eigenlijk helemaal niets. Gewoon klussen omdat je er zin in hebt en niet omdat het moet. Het dus helemaal laten gaan... is wel heel moeilijk natuurlijk. Het is in ieder geval wel mijn plan: deze maand en volgende maand temperaturen en ovutesten. Daarna ga ik echt niets meer uitrekenen (behalve NOD, maar meer omdat ik er niet mee overvallen wil worden). Als het dan in ronde 10 of 11 nog niets is, ga ik de huisarts bellen en dan zien we wel.
Esther, Staartjager en Haily, voor jullie breekt de spannende tijd ook weer bijna aan. Veel succes allemaal en hopelijk gaan jullie ons verlaten en gaan jullie deze maand naar het zwangerforum.
Ik heb een beroerde paar dagen achter de rug. Eergister was ik heel emotioneel en moest ik veel huilen. Ik ben toen ook maar 'n dagje thuisgebleven van m'n werk. Was helemaal depri, twijfelde aan alles. Ik ben thuis maar lekker in bad en bed gedoken. Woensdagavond ging het wel weer, maar de twijfels blijven. Geen twijfels over zwanger worden of zo, maar andere dingen zoals werk en relatie. Ik denk dat ik een voorjaarsdipje heb of zo.
Gister voelde ik me juist helemaal top, ben gister uit m'n werk naar de supermarkt gegaan en heb lekkere dingen in huis gehaald en een waar feestmaal op tafel gezet. De tafel ook helemaal netjes opgedekt (zoals met kerst) en samen een diner voor twee gehad. Daarna lekker douchen en uitbuiken op de bank. Het was een heerlijke relaxte avond met z'n tweeen en we waren er allebei aan toe. We hebben het voor een keer helemaal nergens over gehad (de baan van m'n man gaat verhuizen naar het buitenland en dat levert nogal stress op want ik wil niet mee en hij wil z'n baan niet kwijt, nou ja, jullie snappen het wel: onderwerp van gesprek in veel gevallen, maar dit keer dus niet).
En vandaag heb ik dus krampen en dat voorspelt niet veel goeds. Het voelt alsof ik ongesteld moet worden en volgens mij heb ik dit altijd een paar dagen voordat ik de RD's op bezoek krijg (ik weet het niet zeker). Helaas dus. Ik verwacht dinsdag dat de volgende ronde zich aandient, als het al niet eerder is. Waar ik nog het meest van baal is dat ik van mezelf nog een maandje moet temperaturen... ik had gehoopt ermee te kunnen stoppen... Nou ja, kan ik me nu dus geestelijk voorbereiden op de tegenvaller die onderweg is... gelukkig hebben we het redelijk druk tijdens de paasdagen met familiebezoekjes dus kan ik er niet teveel bij stilstaan. Het zijn trouwens hele vervelend krampen. Zo gauw ik opsta sta ik bijna dubbel van de pijn. Vreselijk!
Nou, iedereen fijne paasdagen en ik hoop snel weer berichtjes van jullie te lezen.
Groetjes, Esk