meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

SPANNEND!!
succes esk.. heb je een jerenomailtje gestuurd, ik denk aan je!!

12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje
[knip]
.
[/knip]
21maart Ciz,   ronde 10, 28 jaar, 1e kindje
22maart
23maart
24maart
25maart Esk, ronde 8, 31 jaar, 1e kindje
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart EstherBelgie, ronde 13, 30 jr, 2e   kindje
31maart Staartjager, ronde 10, 1e kindje
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)
2 april
3 april
4 april
5 april
6 april wietske, 37jr, ronde9, 1e kindje
7 april
8 april
9 april
10 april
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april
26 april
27 april
28 april
29 april
30 april

he bah.. kom je ons slecht nieuws brengen wietske...
balen.... sterkte komende dagen!

Korte update: ik ben nu 1 dag over tijd. Test vanochtend was negatief, dus ik neem aan dat ik gewoon later ongesteld wordt (dag ritme! Laatste 5 maanden altijd 27 dagen, nu zit ik al op dag 29, maar als ik vandaag toch ongi wordt, dan is het dus 28 dagen). Toch voelt het niet alsof ik ongesteld moet worden. Gisteravond had ik wel heftige krampen, maar dat is voor mij heel ongewoon. Dat heb ik maar zelden.

Ik wacht dus gewoon nog even verder. Vannacht gedroomd over baby's. Vanochtend al vroeg wakker met allerlei twijfels over vanalles (zou ik wel een goede moeder zijn, zou mijn man wel een goede vader zijn, zouden we het samen wel redden met de drukte van een kleintje erbij? Dat soort  gedachten,  maar dat heb ik wel vaker, die onzekerheid). Ik probeer me er maar niets van aan te trekken. Ik heb altijd wat moeite met grote veranderingen. Ik had  hetzelfde soort twijfels ook toen ik ging samenwonen en daarna toen ik ging trouwen en dat is allebei goed uitgepakt dus het zal wel bij mij horen. En misschien heb ik wel last van hormonale ellende...

Nou, ik hou jullie op  de hoogte! Hoe gaat het trouwens met  jullie allemaal?
Groetjes, Esk

Hallo Meiden,

Haily wat leuk dat je even langs kwam!
Donderdag zaadonderzoek, je moet het toch eens denk ik, willen we onze wens in vervulling laten gaan. Het zou veeeeeeel fijner zijn zonder, maar ja????
Wij gaan dinsdag 1 April op de uitslag van het onderzoek. Duurt nog even, maar de huisarts zat deze week helemaal vol.
Wat zegt mijn gevoel:
Ik denk dat het zaad goed is, maar dat ik te weinig progesteron (of hoe schrijf je dat) hormoon produceer, en dat daardoor het eitje niet kan innestelen.
Ik heb zo zitten neuzen op het internet, ik kan bijna zelf dokter worden, hahahahaha. Nee ik weet het natuurlijk niet, maar dat denk ik gewoon.
Mijn vriend gaf aan het nu toch ook wel steeds meer een teleurstelling te vinden. Ik was zo blij met die woorden!

Esk, jij maakt het toch wel heel spannend. Ik ben nog nooit een dag over tijd geweest. Ik zou gek worden denk ik.
Nou ik blijf lezen!

Maar mijn naam, tja, je eigen naam vind je geloof ik nooit niet zo leuk. Maar bedankt Esk, leuk ie op je lijstje mag! hahaha

Sas, en bij jou, hoe is de stand?

24maart
25maart Esk, ronde 8, 31 jaar, 1e kindje
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart EstherBelgie, ronde 13, 30 jr, 2e   kindje
31maart Staartjager, ronde 10, 1e kindje
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)
2 april
3 april
4 april
5 april
6 april wietske, 37jr, ronde9, 1e kindje
7 april
8 april
9 april
10 april
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april Ciz/Cis   11e ronde- 1e kindje- 28 jaar
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april
26 april
27 april
28 april
29 april
30 april

Veel groetjes

Oh esk..erg he dat wachten.. Ik hoop niet dat je mij gaat immiteren nu... spannend hoor!! redt je het nog een beetje? en je man? ik duim voor je hoor!!! wordt wel weer eens tijd voor goed nieuws!
Twijfels zijn wel normaal hoor, iedereen heeft dat denk ik met grote veranderingen, ik ook in ieder geval.

Ciz: 1 april pas.. das wel heel lang wachten.. Wat jij zegt herken ik ook wel, ik denk ook dat er een foutje bij mij zit. En dat innestelen, zou best kunnen, ik heb ook zo;n laat ei, dan kan ie amper innestelen voordat ik ongesteld wordt. Na het zaadonderzoek zeker pas een nieuw plan de campagne? pff lijkt me best pittig allemaal. Net wat je zegt, op een gegeven moment moet je er gewoon aan geloven, maar o wat was het fijn geweest als het niet nodig was!! succes joh!

Ik lap het deze maand lekker aan mn laars. ben er echt niet mee bezig hahah, ken mezelf niet terug.. stiekem zorg ik wel voor enigzins regelmaat in de kluspartijen want: stel je voor dat ik spijt krijg hahah! maar verder, ik kan het tot nu toe heeeeerlijk loslaten deze maand!

esk TOI TOI TOI!

Hey iedereen
Ik ben weer een tijdje niet geweest, omdat we ff de bijkeuken aan het verbouwen zijn. Kan mn vriend moeilijk alles alleen laten doen.

Maar verder geen nieuwe vorderingen hierzo. Ik zit te wachten op mn nod. Die is als het goed is 1 april. Maar mn temperatuur was vanmorgen weer iets lager, dus dat is geen goed teken.

Ik blijf wel iedereen volgen hoor, maar ik heb ietsje minder tijd om achter de laptop te kruipen. FF heel snel af en toe. Dus ik ga snel weer. En Succes iedereen!!

Groetjes INGE

Hoihoi

Esk, wat spannend, ik denk dat het toch wel goed nieuws kan worden hoor...temperatuur die hoog blijft is een goed teken, en over tijd zijn natuurlijk ook. 18 dagen na je ei testen, dan is het bijna zeker dat je genoeg hormoon in de bloed hebt.
Overigens bedankt voor je websitetips! Ik houd het nu ook bij op fertilityfriend, en dat geeft op z'n minst het gevoel dat je enige controle hebt. Je doet weer eens wat, zeg maar. Het fantasyforum heb ik bij mijn favorieten gezet, maar ik ben er nog niet ingedoken. Doe ik een keer als ik weer naar de bibliotheek ga, en tips voor nieuwe boeken nodig heb.
Enne...dat je twijfels hebt, dat is logisch hoor. Hoezeer ik er ook naar verlang, ik denk dat ik ook wel even een ojee momentje heb als ik eenmaal een positieve test in handen heb.

Sas, knap dat je het even los kan laten, even geen stress.
Ciz, succes op 1 april, en kijken of je gevoel gelijk heeft. Ik heb zelf ook zo'n gevoel: of mijn man's zaad is niet goed, of ik produceer niet de goede hormomen op tijd. Ik ben er bijna zeker van dat ik wel een regelmatige eisprong heb (d.w.z. iedere maand, niet elke keer op dezelfde tijd).
Nou, zover ik het begrijp, kan het beter aan de vrouw liggen dan aan de man, bij vrouwen is er nog veel aan te doen met medicijnen enzo.

Ik zit ook weer op het wachtbankje. Gisteren verheugd omdat ik misselijk was (raar eigenlijk dat je daar nu blij mee bent) maar achteraf denk ik dat het een oversture maag was omdat ik op rare tijden gegeten had. Vandaag was er niets aan de hand.
Ik ben licht optimistisch...niet zozeer dat het deze maand raak zou zijn, maar dat het uiteindelijk goed komt, hoe dan ook.

Groetjes, Staartjager

Terug
Bovenaan