meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Bo, ook van mij veel sterkte de komende tijd!

Evelien, van harte gefeliciteerd!! Hartstikke leuk dat je zwanger bent, geniet ervan!

Hier zijn de krampen al bezig, dus ik verwacht morgen m'n NOD. Ik blijf wel hopen, maar dat is eigenlijk tegen beter weten in. Zaterdag nog een rotdag gehad, heel chagrijnig de hele dag. Nergens zin, niks was goed etc. etc. Allemaal voorbodes...
Gister wel de hele dag op pad geweest, we zijn een enorm eind gaan wandelen rondom Valkenburg. Heerlijk weer, lekker ontspannen en heb ik  me al geestelijk voorbereid op de teleurstelling...
Vandaag druk op het werk en dat is mooi. Dan is de dag zo voorbij en is het bijna al morgen...
Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen...

Groetjes, Esk

Zal hem even volledig maken

Zwanger!!:
februari ,Natalie 25 jaar, in ronde 9,  uitgerekend 10 oktober 2008 (als het goed is, krijg 26 feb echo)
februari???Evelien, in ronde? uitgerekend?

Nodlijst:
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje, Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
27 februari
28 februari
29 februari
1 maart Staartjager 27 jaar, ronde 9, 1e kindje
2 maart Haily 26 jr, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart Saskia 24 jaar, ronde 11, 1e kindje
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart
11 maart
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje

Bo, ook van hieruit sterkte de komende tijd.
Esk, nog een dagje volhouden, dan weet je meer. ik had trouwens ook hele erge krampen voor mijn nod, dus houd de moed erin!!!

Groetjes Natalie

Zal hem even volledig maken

Zwanger!!:
februari ,Natalie 25 jaar, in ronde 9,  uitgerekend 10 oktober 2008 (als het goed is, krijg 26 feb echo)
Evelien, in ronde 14  uitgerekend op 25 september 2008(12 maart weer echo)

Nodlijst:
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje, Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
27 februari
28 februari
29 februari
1 maart Staartjager 27 jaar, ronde 9, 1e kindje
2 maart Haily 26 jr, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart Saskia 24 jaar, ronde 11, 1e kindje
5 maart EstherBelgie, 30jr, Ronde 12, 2e kindje
6 maart
7 maart
8 maart
9 maart
10 maart
11 maart
12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje

Bo, ook van hieruit sterkte de komende tijd.
Esk, nog een dagje volhouden, dan weet je meer. ik had trouwens ook hele erge krampen voor mijn nod, dus houd de moed erin!!!

Groetjes Natalie

Ha die Bo..

Klinkt als een hele moeilijke tijd. Ik wens je heel veel sterkte met alles wat er ook aan de hand is, en hoop dat het geluk jullie snel weer mag gaan toelachen..
sterkte meis..

Evie: nu dan ook via de officiele manier mn felicitaties
super!

Staartjager.. ook in de zenuwen begrijp ik! Maareh.. heb jij daar normaal nooit last van dan? dat je vanalles wilt gaan doen en nergens toe komt? ik heb dat helaas wel vaker.. schaam schaam! maar laten we hopen dat het bij jou een mooi voorteken is!

Haily: nog een weekje dan weten we meer! Het lange wachten is begonnen. Ik voel ook alweer de bekende pmsbuikpijn, maar goed.. we wachten af.
Gelukkig is het nog goedgekomen met je muur! :)

Esk: nog 1 dag! hopelijk duiden je krampen op wat anders! Vreselijk he deze dagen... Je weet iegenlijk al dat het niets wordt, toch blijf je hopen en hopen en hopen, en intussen tegen jezelf zeggen reken er nou maar niet op, het zal wel niets zijn.. je voelt toch dat ie eraan komt... pff doodvermoeiend...
succes nog even  hoor!!!

Cis, hoe is het met jou?

Ik kom net uit mn bed rollen, zie net dat het prachtig weer is geweest vandaag... en ik lag de hele dag in mn bed... zonde!!
Maaar: vannacht de allerlaatste nacht!!! dan ip noooooooooooooit meer! is dat even lekker!

Goedemorgen dames!

We zijn alweer een stuk naar beneden afgezakt, dus bij deze weer de "omhoog"post. Vandaag de spannende dag hier. Ik heb m'n voorzorgsmaatregelen getroffen: maandverband bij, test bij ;-). Het kan vriezen, het kan dooien zullen we maar zeggen. Ik vind het spannend, maar weet het eigenlijk al wel.

Staartjager: moe is een goed voorteken, toch? Hoewel misschien nog een beetje vroeg? Ik hoop het wel voor je, nog een paar dagen afwachten!

Sassie: hoe gaat het bij jou, niet de moed nu al opgeven hoor! er kan nog vanalles gebeuren tussen nu en volgende week!

Haily, en hoe gaat het bij jou? Begint de spanning alweer op te lopen?

Nou, ik moet hard aan het werk vandaag (heb er de laatste dagen een beetje met de pet naar gegooid, maar dat moet nu maar 's over zijn...

Groetjes en ik kom later vandaag wel weer melden als ik echt nieuws heb...

Esk

Hoi Esk

spannende dag voor je.

Duim duim duim duim   duim duim duim   duim duim duim   duim duim duim

Groetjes Natalie

Bo, heel veel sterkte, meid.

Esk, succes vandaag! Ik vind het heerlijk om even vrij te zijn, maar werken leidt inderdaad een stuk beter af. Morgen een lange dienst, en dan donderdag een slaapdienst, en dat is maar goed ook, anders zit ik de  héle dag op het tilet om te kijken of ik al ongesteld ben.

Sas, wat lekker, laatste nachtdienstje. Ik denk echt dat regelmatig werken voor jou een zegen gaat zijn, volgens mij veel beter voor je lichaam. Enneh...ik heb natuurlijk ook vaker dat ik dingen wil doen en op de bank bleef zitten, maar dan had ik gewoon geen zin. Zaterdag was ik echt te moe. Maar ik denk dat het geen voorteken is, ik voel me nu weer gewoon.

Pfff, gisteren had ik het even te kwaad. Ik was even op stap met m ´n man, en we gingen even wat drinken ergens. Het was echter vakantie, en overal om ons heen zaten allemaal gezinnetjes. Vlak bij ons eentje met drie kinderen, meisje van ongeveer 6, jongen van denk ik 4, en nog eentje in de kinderwagen. Ik vond het zo moeilijk, ik wil ook zo graag zo ´n gezinnetje. Tranen in m ´n ogen. Gelukkig snapte m ´n man het zonder uitleg.

Groetjes, Staartjager

Nou, ik kan weer door naar de volgende ronde... weer ongi geworden :-(
Heb er nu 28 dagen over gedaan... baal als een stekker. Mijn man misschien nog wel meer. Die zag het gister al helemaal niet meer zitten. Ik wil nog positief zijn, maar dat wordt natuurlijk wel moeilijker... Ik ben begonnen met temperaturen in combinatie met ovutesten en als ik over 2 maanden nog niet zwanger ben, dan ga ik toch maar naar de huisarts.
Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan