Ah, Cis, wat een rotbericht! ICSI, dat is heftig. Toch blij dat we niet 20 jaar geleden leefden, toen bestond dat volgens mij nog niet. Lieverd, ik gun het je van harte en de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik denk dat je niet teveel moet hopen op deze ronde. Ik denk niet dat het bij jullie op de natuurlijke weg gaat.
Huil inderdaad maar flink uit, en laten we hopen dat de medische mallemolen wel het gewenste resultaat oplevert.
Sas, heel veel sterkte morgen. Maar misschien lucht het ook wel op om het een keer te vertellen. Het brandt regelmatig op m'n tong, als ik met m'n moeder praat, laatst met een collega die over kinderwens begon..
Ik denk dat als ik naar de huisarts ga ik het dan ook aan m'n familie ga vertellen. En dat ga ik doen als het deze ronde weer niet lukt.
En ik denk eigenlijk dat het er van gaat komen, m'n lichaam gaf weinig vruchtbare signalen af (weinig rekbaar slijm) en erg veel hebben we ook niet geklust, al was het wel goed getimed. Maar toch voornamelijk om niet al te teleurgesteld te worden en mezelf al mentaal voor te bereiden op de HA.
Mocht ik het mis hebben kan ik altijd nog op een roze wolkje gaan zitten.
Esk, dat ei, dat blijft maar een gepuzzel. Fertilityfriend heeft het ook niet altijd goed hoor, zeker niet als je niet in staat bent om elke dag op dezelfde tijd je temperatuur te nemen. Zo was ik zondagnacht laat thuis en heb lekker uitgeslapen tot 10.00, en toen was m'n temperatuur 37.70. Volgens fertilityfriend hoog, volgens mij laag als ik zo laat wakker wordt. Vanochtend moest ik 6.30 op, en toen was die 36.73. Kijk, om die tijd is dat hoog ja, want voor m'n eisprong zou dat 36.3 zijn of zo.
Al dat stomme gegoochel met cijfers ook, je wordt er niet goed van.
Groetjes, staartjager