meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi meiden:
Wietske: spannend allemaal! Dat hangt mij ook allemaal boven het hoofd...
ICSI is een heel verhaal, misschien is het makkelijker om gewoon even te googlen..
Ben je blij dat je de stap hebt genomen?

Ciz: wat is dat nou??? Raar! heb je dit nog niet eerder gehad? Zou dat even een wonder zijn! Maar ja. Ik ben eerlijk gezegd altijd erg voorzichtig hiermee, het is mij al een paar keer overkomen.. zeker icm een negatieve test.. maar ja, je weet maar nooit!
Ik hoop het in ieder geval van harte...

liefs en een dikke knuffel van mij..

Hier ben ik nog een keer!
Nog steeds niet ongi!
Ik heb dit echt nog nooit gehad, ik kan er bijna de klok op gelijk zetten dat ik ongi wordt.
Ik ben nu dus 2 dagen over tijd.
Vandaag een erg druk schema, dus geen tijd om te testen.
Morgenvroeg dan nog maar een keer.
Ben ik dan nog steeds niet ongi, dan bel ik de gync. Ik moest eigelijk maandag (3e dag menstruatie) bloed prikken.
Nou ja, mijn hoop op zwangerschap is er natuurlijk wel. Maar Sas je hebt gelijk, wel helder blijven. Waarschijnlijk is er gewoon iets anders?????

Wietske, idd google is een goede optie om te kijke wat icsi is. Ik vind het ook lastig uitleggen. Ik haal ivf en icsi ook altijd door elkaar.

Nou meiden tot morgen.
Fijne zondag.
Cis xxx

Sas, de eerste stap gezet. Wel goed dat jullie toch een verwijsbrief kregen, want nog een jaar elke maand een teleurstelling krijgen...ik moet er niet aan denken!
Tja, en nou de gynaecoloog nog. Je hoopt denk ik ergens toch dat die dokter na het horen van je verhaal zegt: oh, slik even dit pilletje, en volgende maand ben je zwanger. Je weet natuurlijk dat het niet zo gaat, maar toch...

Wietske, succes met alle onderzoeken, wel fijn dat ze er bij jou wat vaart achter zetten.

En Cis...rationeel gezien zeg ik: er zijn zat meiden hier op het forum even over tijd geweest, en dat betekende uiteindelijk niets, en het kan natuurlijk ook door de stress komen.
(maar stiekem hoop ik heel erg met je mee, wat zou het geweldig zijn!!!)
duim, duim, duim, duim, duim...

Groetjes, Staartjager

Dag dames,
Hier even snel een berichtje. Ik heb het een beetje druk; nachtdienst gehad, nu werken (8-12 en 18-22) en daardoor even geen tijd om veel op de computer te zitten. Nu wil ik even maar word Froukje wakker... Heb wel alles meegelezen en leef met jullie mee!!! Hier gaat alles verder goed, mijn man en ik staan weer een beetje op dezelfde lijn gelukkig.
Binnenkort horen jullie weer eens van mij!
Veel liefs, Esther.

Hoi Meisjes,

Even een vlug berichtje!
De Rode duivels zijn weer gearriveerd.
Inderdaad wel te verwachten, maar wel heel k..!
Ik zit even ook niet lekker in mijn vel, al die stress, en waar moeten we allemaal nog door heen.
Vooral de angst denk ik!

Nou meiden, mijn vent is gisteren kampioen geworden met het voetbal, en dat wordt vandaag nog eens over gedaan.
Even wat afleiding.

Ik spreek jullie.

Cis xxx

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van mij. Ik voel me niet zo denderend: ik heb keelpijn, hoofdpijn en spierpijn (algeheel niets dus), ben ontzettend moe en ik heb het heel druk op m'n werk en ben natuurlijk net nu onmisbaar :( wegens een belangrijk bezoek morgen en overmorgen. Daarna mag ik instorten, maar nu niet. Vandaar ook het korte berichtje: druk, druk, druk.

Cis, wat ontzettend vervelend dat het toch is doorgezet, ook al had je er rekening mee gehouden en ik kan me heel erg goed voorstellen dat je op dit moment in een emotionele achtbaan zit. Je gaat een traject in, terwijl jij/jullie nog niet eens echt gewend zijn aan het idee dat het niet uit zichzelf zal gaan en je weet gewoon niet waar het gaat eindigen. Heel onzeker dus. Geef je emoties de ruimte zou ik zeggen!

Wat mij betreft: overmorgen weer RD's... m'n temperaturen zijn al aan het zakken, dus geen goed teken. Ik verwacht dus weer niets van deze maand. Balen!

Groetjes, Esk

Heeej meiden!

Wat is dit nu toch weer allemaal..
Ciz: wat een tegenvaller.. ook al weet je dat de kans klein is, als je over tijd bent en het anders niet bent is de hoop gewoon erg aanwezig. En als je dan voor de zoveelste keer teleurgesteld wordt valt dat niet mee.. heel veel sterkte en een hele dikke knuffel vanaf hier.. Ik had het je zoo vreselijk gegund..

En Esk: ook weer onheilspellende voortekenen.. Ik duim tegen beter weten in nog wel even hard door...

nou bah.. ik gun het ons zo anders als het nu allemaal gaat... dikke knuffel van mij

oja en Esk, beterschap meid!!
en Esther, werkze en wat een heerlijkheid dat jullie weer een beetje op 1 lijn staan!!
liefs!

Terug
Bovenaan