meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Oh ciz.. wat erg..
.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
Ga je daar toch nog met goede hoop heen, is zelfs de optie waar je op hoopte geen optie meer.
Ja tuurlijk weet je dat ze tegenwoordig veel kunnen, en met ICSI worden er heel veel snel zwanger, maar het is zo heel anders dan je had gehoopt hoe je zwanger zou worden..
Ik hoop heeeeeeeeeeel erg met je mee dat er een wonder gebeurd, en dat het allemaal niet nodig is.
gatdarrie zeg ciz.. ik denk aan je hoor.. en hoop heel vurig dat jullie heel snel goede berichten krijgen (lees positieve test!)

Staartjager:
tja vertellen heeft mij heel erg opgelucht. Het gaat op een gegeven moment echt voelen als een groot geheim, en telkens wil je erover vertellen.. Mij heeft het erg geholpen. Het is moeijlijk maar ook fijn. Jullie ook de volgende ronde naar de ha? lekker zootje wordt het hier.... Hopelijk is het niet nodig!!!

Nou, het wordt op deze manier nog een beetje spannender om morgen te gaan. Al die slechte berichten hier.. pff. Niet dat ik er meteen vanuit ga dat het bij ons ook zo is.. maar in je achterhoofd blijft het wel malen. Nou ik bericht jullie morgen a.s.a.p.!
bedankt voor jullie succeswensen!

liefs en een hele dikke knuffel voor allemaal.....

Hallo allemaal,

Buiten schijnt lekker de zon, maar op dit forum komt echt een donkere wolk voorbij!! Wat vervelend nieuws weer!
cis ik leef met je mee hoor. Wat een rotbericht!! Ik kan niet anders doen dan je heel veel sterkte toe te wensen de komende dagen. En gelukkig wordt er nu ook actie ondernomen.

Sas heel veel succes morgen. Weten je ouders nu ook dat je naar de HA gaat? of blijft dat tussen jullie?
SUCCES

Staartjager jullie gaan ook de stap zetten naar de ha als het deze ronde niet raak is? Ook ik hoop voor jullie dat dat niet nodig zou zijn.

Esk je ei is gevonden misschien? Het kan idd ook dat je een ronde overslaat met ovulatie. Volgens mij gebeurt dat bij veel vrouwen. Of....hij is stiekem toch geweest je ei. Laten we daar op hopen.

Ik zit nu in mn klusdagen. Ik merk het nu meer dan vorige maand. Och ja we zullen het wel weer zien. Ik ben er deze maand niet zo heel erg veel mee bezig. Komt misschien ook omdat ik een grens heb wanneer ik naar de HA stap. (Al is dat pas  eind mei)  

ik ga er gauw vandoor....
doei doei

Cis, oh nee zeg!!! Wat een rot nieuws. Was het nu zoveel slechter dan de vorige keer? En dan pas na 10 wk weer onderzoek. wat duurt dat allemaal lang!!
 Willen jullie dat ook allemaal,  ICSI bedoel ik. De keuze lijkt al gemaakt, als ik het zo lees. Een echte keuze heb je natuurlijk ook niet, he..
 Naar welk ziekenhuis ga je eigenlijk?

Sas, heel veel succes morgen!! Laat je weten hoe het was...
 Ik heb net 2 dagen geleden m'n ei gehad en dagelijks geklust, dus eigenlijk toch nog best hoop. Maar misschien dat als we maandag de hele uitslag van het zaad krijgen, dat het weinig meerwaarde heeft gehad...we zullen zien.
Sinds gister een opgezette buik,en misselijk, maar dat kan gewoon nog geen HCG zijn. Dus waarschijnlijk gewoon spanningen..
Groetjes Haily

Hoi meiden,
bedankt allemaal voor de succeswensen!
We zijn vanmorgen geweest. Eerst ons verhaal gedaan, zegt ie doodleuk, ja wij hebben hier de regel dat stellen onder de dertig het eerst TWEE jaar moeten proberen!!!... AARGH!! Dit doen ze dan omdat het heel heftig is naar de gyn te gaan, al die onderzoeken, en
dat het soms allemaal onnodige belasting is omdat men in het tweede jaar alsnog vaak spontaan zwanger wordt. Dat zagen we dus even niet zitten haha, nog een jaar!
Na een tijdje praten en dieper doorvragen (cyclus, gemeenschap, temp en eisprong enzo, en ook over onze relatie enzo) heeft ie ons toch zonder aandringen van onze kant doorgestuurd.
Nu ligt de doorverwijsbrief op de tafel, dus binnenkort bellen..
spannend hoor!
De arts zelf heeft nu niks gedaan, hij zei dat hij dat zonde vond, omdat de gyn dan weer alles over doet. Dus das wel aardig van m.
verder was het wel een prettig gesprek hoor, ook met aandacht voor onze relatie, en wat het met ons deed enzo.
Dus: conclusie: doorgestuurd naar de gyn, maar verder nog niets bekend. Wordt vervolgd!

Hoi meiden,

Hier even een kort berichtje van mij, ik schrijf niet zoveel, maar volg jullie verhalen wel. Ons eerste bezoek aan de gyn was maandag. Ze heeft bij mij van binnen gekeken, zag er allemaal zo op 't eerste gezicht prima uit. 't was mijn eerste keer in zo'n stoel, met zo'n eendebek, is me hartstikke meegevallen.
Ze hebben ook bloed afgenomen en dinsdagochtend moet m'n man een potje met zaadjes inleveren.
Op de eerste dag dat ik weer ongie wordt (ongeveer 7 mei) moeten we weer bellen, om voor de 11de dag een afspraak te maken. Dan gaat ze het eitje bekijken en krijgen we de uitslag van alle onderzoeken, spannend!!
Als alles goed is gaat ze denk ik nog een HSG doen (zo heet dat toch?) om m'n eileiders te bekijken. Misschien kunnen we dan een IUI krijgen omdat mijn man en ik al wat ouder zijn en we dus niet nog jaren kunnen blijven proberen.
Naar aanleiding van jullie verhalen vraag ik mij af wat is ICSI???

Groetjes Wietske

9 april
10 april Wietske, 37jr, 9e ronde 1e kindje cyclus 29 dagen
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april Ciz/Cis 11e ronde- 1e kindje- 28 jaar
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april Esk, 31 jr, 9e ronde, 1e kindje
26 april EstherBelgie, 30jr, 14e ronde, 2e kindje (7/4 afspr. gyn)
Haily jarig!!! 27 jaar
27 april Staartjager, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
28 april
29 april
30 aprilHaily,ronde 12. 7/4 zaadond

1 mei
2 mei
3 mei
4 mei
5 mei
6 mei
7 mei Wietske, 37 jaar, 10e ronde, 1ste kindje, cyclus 28 dagen.

Hoi cis

Hoe staat het ervoor met de NOD??

@sas, de eerste stap gezet... Wanneer wil je gaan bellen voor een afspr. bij de gyn, gelijk of wacht je nog even??

Alle andere meiden, succes de volgende (en deze) ronde. Volg jullie nog steeds dagelijks.

Liefs Natalie

He meiden,

Even een vlugge reactie van mij.
Mijn leven is momenteel haasten haasten en nog eens haasten!
Van het een naar het ander. Op zich goed, dan sta ik er allemaal niet zo bij stil.

Zo het wordt echt een afdeling gync. Moeten we de naam van ons topic niet veranderen?? hahaha.
Maar Sas, de stap gezet! Heel goed.
Wanneer bel je naar de gync? Dat is toch weer een stap verder dan de HA.
Ben benieuwd. Op zich wel logisch dat je HA geen onderzoeken deed, is ook dubbel. En continue met je benen wijd is geen pretje.

Andere meiden, ik ben het echt helemaal kwijt. Ik heb me ook nog niet verdiept in de NOD lijst.
Nu 3 dagen vrij, dus dan kan ik me gaan verdiepen.

Maar bij mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK WORDT MAAR NIET ONGIE!!!!!!!!
Ik heb alleen maar een klein beetje donker rode afscheiding.
Mijn vriend had een test gehaald, maar die was neg. Helaas.
Wat nu?????????
Ik word echt gek, hier kan ik niet tegen.
Zouden de spanningen het tegen houden?
Het kan gewoon bijna niet, mijn vent heeft zo'n slecht zaad!

Nou ja, ik hou jullie op de hoogte.

Kuzzzz Cis.

Terug
Bovenaan