Ah, Esk, balen weer, die RD's. Het enige voordeel is wat Sas noemde, je weet nu wanneer je ei geweest is. Sterkte meid, zeker nu je het zo druk hebt en moe bent...ik hoop dat je binnenkort lekker een paar daagjes kan bijkomen.
Inge, als je temperatuur maar 1 dag hoog is, betekent het dat je eisprong nog niet geweest is. Als je een eisprong hebt, moet daarna minimaal drie dagen een hoge temperatuur zijn. Alleen zo weet je zeker dat je een eisprong hebt. Als je dit nu een paar maanden achter elkaar hebt, zou ik gauw naar een dokter gaan. Ik wil je niet bang maken, dit klinkt allemaal akelig, maar doorgaan met klussen als er geen eisprong is heeft weinig zin (en die is makkelijk met medicijnen op te wekken)
Cis, naar dat je zo'n hekel hebt aan bloed prikken, en nu moet het zo vaak met al die onderzoeken. Veel sterkte ermee!
Haily, ik durf het bijna niet te zeggen...maar als de spotting gauw weer ophoudt en rozig was i.p.v. rood of bruin, dan zou het wel eens een innesteling kunnen zijn. Klopt helemaal, 7 dagen na de eisprong. Ik duim voor je!
Sas, geniet van je pasta, en van het klussen!

Maar ik zou toch maar gauw die gynaecoloog bellen hoor...anders blijft het zo boven je hoofd hangen.
Ik zit op het wachtbankje, ik denk zaterdag ongesteld te worden, en morgen of overmorgen vast weer spotting. Maandag een huilbuitje erover gehad, ik kan er zo verdrietig over worden dat het zo lang duurt, en ben ook bang dat het nooit gaat lukken. Manlief was gelukkig erg begripvol, ook er even over gepraat hoe dat moet als we dadelijk bij een dokter belanden. Hij ziet er erg tegen op om op commando zaad te produceren, en dat kan ik me erg goed voorstellen. Hij vraagt zich zelfs af of het lukt...
En kwam zelf met de vraag: stel nou dat het met mijn zaad niet lukt, zou je dan van een ander willen? Is natuurlijk nog helemaal niet aan de orde, maar fijn om te weten dat hij zich ook zorgen maakt en dat soort dingen afvraagt. Overigens kan ik er bijna nog beter mee leven dat het eitje van iemand anders komt, van m'n zus of zo, dan het zaadje...Maf, he?
En verder rommelen m'n darmen en was ik vandaag misselijk van de patat op m'n werk, maar dat is niets nieuws vlak voor m'n NOD, en ik durf nauwelijks te hopen, bang voor de teleurstelling.
Groetjes aan iedereen, en hopen dat we snel het mooie weer terug krijgen (het regent hier namelijk nu)
Staartjager