meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Hoi,

Hier weer even vlug een berichtje van Cis!
Heb vandaag een gebroken dienst, bah bah.
Ik ga nu maar eens effe strijken, dat moet ook echt weer eens gebeuren.

Hier gaat alles verder zijn gangetje. Zit midden in de rode periode, dus ja.
Steeds meer mensen weten het nu van ons, en op zich is dat ook wel fijn. Kun je er ook over praten, alhoewel ik daar soms ook geen zin in heb.
Verder geen nieuws aan deze kant.

Sas, nog niet gebeld. Het is ook heel wat om die stap te zetten. Ik snap dat best, maar niet blijven uitstellen, daar krijg je ook weer last van.
Succes ermee, en trouwens ook met het klussen.

Esk, wat ontzettend balen dat ze toch weer zijn gekomen. Je bent er dan wel elke keer wat op voorbereid, door dat tempen, maar het is steeds zo'n ontzettende tegenvaller. Ik denk aan je.

Staartjager, die huilbuien, ik ken het. Ze zijn er ineens.
Zolang de RD's er nog niet zijn.............

Hoe is het verder met de rest?
Haily, wanneer weet jij meer. Ga je nog verdere stappen ondernemen????

Tot snel allemaal.
Cisxxx

zucht....ik ben weer aan het spotten, dus dan zullen morgen de RD's wel weer komen.

ow staartjager....  waarom nou toch weer...!!!!! wat enorm verdrietig weer.. denk aan je hoor... liefs en een hele dikke knuffel..

Hey
Heb eigenlijk niks bijzonders te melden.

Staartjager wat ontzettend rot voor je!!

Ik heb volgende week mijn nod. Maar eigenlijk denk ik alweer dat het toch niet raak is! Zal het oooooit wel eens raak zijn?? Als je dat van tevoren wist, valt er toch een hele last van je af. Elke keer die hoop en teleurstelling.
Mn vriend begon er over om toch maar een afspraak te maken met de gyn. Het komt toch steeds dichterbij die gyn!!! Nu alleen nog de stap zetten om te bellen.

verder alles goed met iedereen?? groetjes Inge

En ja hoor, gisteren RD's. Eerst niet zoveel, dus ik hoopte nog even dat het een pseudo-menstruatie was, maar 's avond brak het goed los en nu is het gewoon zo als altijd.
Gisteren een dip. Nu ergens wel rust gevonen in dat ik niet meer hoef te twijfelen wel/niet dokter, enz. Deze week gaan we een afspraak maken en dan zien we weer verder. En zodra ik een goede gelegenheid heb ga ik het ook aan m'n moeder vertellen.

Hoe is het met de rest van de meiden? Inge, succes op het wachtbankje. Sas, heb je al een afspraak bij de gynaecoloog of wacht je nog even deze ronde af? Cis, wanneer hoor je de uitslag van al dat geprik? Esk, weer een beetje tijd voor jezelf? Haily, heeft dat spotten nou doorgezet of niet?

Groetjes, Staartjager

Heej meiden!
ik dacht er zal wel een hoop geschreven zijn, wij zijn lekker een kort weekendje zeeland geweest! wat een heerlijk weer zeg, lekker naar het strand geweest, lekker gewandeld en vooral lekker geluierd.. heerlijk!

Hier alleen maar heel vervelend nieuws voor staartjager, weer een teleurstelling. begrijp je gevoel van die hoop als het niet goed doorzet.. des te harder het aankomt als het toch weer mis is.   ook naar de   huisarts dus.. bah meid! Veel succes met bellen...
ik denk aan je!!

Ik heb inmiddels een afspraak bij de gyn, 13 juni. Klinkt heel ver weg, maar het is al over zes weken en ik vind het eigenlijk wel prettig. hebben we nog twee kansen om het helemaal 'zelf te doen'. met daaarbij de wetenschap dat als dat niet lukt we de gyn meteen achter de hand hebben.  Precies goed.

En Haily: ben ook heel benieuwd of jij al wat meer weet! !!!!!!!!

en hoe is het met de rest??

liefs!

Hallo allemaal,
Al een tijdje niets van me laten horen, maar wel meegelezen hoor. Ik had alleen even geen zin in reageren. Heb het heel druk gehad op m'n werk en dan heb ik daar te weinig tijd voor. Nu is het nog steeds druk, maar heb ff een momentje over.

Staartjager, wat ontzettend vervelend dat het weer niets is geworden deze maand. De frustratie, de teleurstelling: ik kan het me helemaal voorstellen. Ik las dat jullie dan ook de stap maar gaan zetten? Veel succes!

Sas, 13 juni is inderdaad al heel erg snel. Ik hoop dat de tijd voor je ook een beetje opschiet.

Cis, hoe staat het nu bij jullie?

Haily, niets meer gehoord, dus ik denk dat het toch doorgezet heeft? Ik hoop van niet! Het zou een enorme opsteker zijn als iemand in ons groepje zwanger zou zijn.

Inge, hoe staat het met jou?

Ik ben m'n teleurstelling weer te boven. Ik heb er (vreemd genoeg) nog steeds goede hoop op dat het natuurlijk kan, maar ik voel wel degelijk m'n biologische klok tikken. Ik ga straks waarschijnlijk nog een ander onderwerp openen over een reportage van Zembla die ik gister gezien heb (over "oudere"  moeders). In ieder geval, ik voel me enigszins opgejaagd omdat ik ook al wat "ouder" ben (nu 31). Ik vond het overigens ook erg vervelend dat ik dus nu geen 2008-mama meer kan worden... nou ja, als het deze maand raak zou zijn, zou ik op m'n verjaardag uitgerekend zijn, da's ook leuk, toch? Ik heb er (alweer) een goed gesprek over gehad met m'n man en wij hebben besloten nog 2 rondes af te wachten en dan te kijken wat we dan gaan doen. Eigenlijk willen we nog niet verder, maar we zitten wel met de tijdsfactor... grr...

Voor de rest gaat het goed. Deze week m'n ei alweer (tenminste: als het een korte cyclus wordt en niet zo'n lange) denk ik, dus we gaan flink aan de klus.

Hopelijk wordt het weer ook een beetje mooier (vijf dagen vrij vanaf woensdag), dat helpt ook mee om de moed erin te houden.

Groetjes, Esk

Hoi meiden

Esk ik heb je stukje gelezen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je opgejaagd voelt. En zo te lezen ben je niet de enige. Er zijn toch genoeg vrouwen die een kindje krijgen op 30+ leeftijd?! Of inderdaad een vriend tegenkomen op je 28e...Ik heb het programma niet gezien, maar ik zou me er  dan ook depri van voelen eerlijk gezegd. Vergeet heel dat programma en doe waar je jezelf goed bij voelt. En de liefde voor je toekomstige kindje zal niet minder zijn als je 30+ bent.

sassie lekker naar Zeeland geweest? lekker he. Ik woon in Zeeland.haha Ik ga eigenlijk niet zo snel naar het strand. Zou ik toch iets vaker moeten doen. Lekker uitwaaien en met de hond lopen.
En ik las dat je een afspraak heb gemaakt. Super! 6 weekjes zijn zo voorbij.

Ik zit nu op dag 29 van mn cyclus. Nog +- 2 dagen. Ik voel helemaal niks! Maar vandaag was mn temp ineens 36,8. Normaal is mijn temp in het begin van de cyclus rond 36 en in het midden 36.5. We wachten wel weer af.

Ik moet zo gaan werken dus misschien tot vanavond
groetjes

Terug
Bovenaan