Haily, wat een verwarrende signalen! Ik zou toch maar een testje doen, en misschien langs een dokter, toch voor een echo of zo? Ik heb laatst ook een programma op de tv gezien over stelletje die meer dan drie keer een miskraam gehad hadden. Die kreeg opeens ook een bloeding (en zoveel dat haar man zei dat het leek of iemands keel was doorgesneden) maar toen bleek de zwangerschap nog intact en is uitgemond in een gezond kindje. Dus wie weet... het is goed om het zeker te weten, anders blijf je zo twijfelen.
En mocht het niet zo zijn...dan was het vrij waarschijnlijk een vroege miskraam, maar dat betekent toch dat je zwanger kan worden.
Sas, gefeliciteerd met je nichtje! En lekker uitgewaaid in Zeeland hoop ik.
Beetje persoonlijke vraag maar: bid jij voor een zwangerschap? Het maffe is dat ik gelovig ben maar om een of andere reden voelt het niet goed om daarom te bidden.
Esk, ik denk dat we het allemaal wel herkennen hoor, na zo lange periode "moeten" klussen. Bij mij valt het wel mee maar mijn man heeft zich wel een paar keer zo geblokkeerd gevoeld door het idee dat het moet, dat het ook niet lukte. Bij mij werken gelukkig mijn hormomen erg mee, tegen de eisprong mag het van mij wel drie keer per dag. Maar na m'n eisprong werkt m'n lichaam helemaal niet meer mee, dan doet het zelfs soms pijn.
En ik denk dat met al die drukte en stress die je beschrijft van de laatste tijd er ook wel mee te maken hebben.
Cis,ik zie er ook erg tegenop, uitstrijkjes enzo. Als je zwanger ben is het anders, dan is het voor een goed doel, voor je kind! Nu ook wel, maar nu is het toch meer op zoek of er iets mis is. Nou ja, ik kan het niet goed uitleggen, maar ik denk ook dat het heel verschillend voelt.
Of ja, Sas, op hoeveel dagen na je eisprong zit je? Innesteling kan tussen 7 en 10 dagen na je eisprong zijn, maar ook wel eens een dagje vroeger of later.
Iedereen een leuke koniginnedag gehad? Ik wel, erg genoten, veel mensen gezien, leuke muziek geluisterd en een klein beetje dronken geworden....dat word ik tegenwoordig van drie glaasjes al, omdat ik het grootste gedeelte van de maand niet drink (in het kader van je weet maar nooit)
Groetjes, Staartjager