meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

esk wat verschrikkelijk!! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Maar kom gerust je hart luchten bij ons hoor. Daar zijn we ook een beetje voor he. Sterkte.

sassie zit jij nou te wachten op je nod? ik ben hier een paar dagen niet geweest en heb alles maar heel snel doorgelezen.
En Haily ook heel vreemd zeg. Temperatuur je ook toevallig? Ik zou er toch een testje tegenaan gooien. Dan weet je het (bijna) zeker.

Bij mij is er slecht nieuws in zicht. Ik ben nu  3 dagen overtijd als ik uitga van mn vorige 2 cyclussen. Mn temp bleef deze week ook hoger dan normaal. Maar vandaag ineens 36,2. GRRRR Dus vanavond verwacht ik de rd`s. Maar positief blijven zolang ze er nog niet zijn. Het vreemde was dat ik afgelopen dinsdag en woensdag gevoelige tepels had. Zal wel weer iets nieuws zijn! jullie horen er nog van...

Ik ga vandaag eens lekker genieten van het zonnetje en tussendoor een beetje opruimen hier en daar. Moet ook eens gebeuren he.

Een eenmalig lage temp kan ook bij innesteling, heb ik gehoord.
Maar meestal betekent het inderdaad niet veel goeds.
Ben je vaker overtijd of altijd heel regelmatig? want 2 dagen over tijd klinkt wel hoopvol.

Ik temperatuur ook, maar daar kom ik de laatste dagen niet zoveel wijs uit. Schommelt tussen 36.5 en 37.1 sinds ik bloedverlies had. Het bloedverlies is vandaag zo goed als over, maar ik word echt steeds misselijker en m''n borsten zwellen steeds meer op (zoals het vocht wat je voor de RD's kan gaan vasthouden als PMS-symptoom. ik weet niet of je dat kent bij jezelf?). Zelfs m'n vriend viel het op. Kun je dat hebben bij schijnzwanger??? Ik wacht nog een weekje......geduld....

Groetjes Haily

Meiden help, wat is dit nu weer???
er komt vocht uit m'n rechter tepel????? Er zat een 'pluisje'in wat ik eruit wreef en toen kwam er een druppel helder vocht????
Ik ga morgen testen (heb vandaag dienst en ben dus oproepbaar en niet thuis,en geen test).

haily

he haily?
wat is er allemaal aan de hand daar! dat je allang niet een testje hebt gedaan zeg! sjonge jonge.. ik heb wel goede hoop voor je hoor! En tja schijnzwanger.. ik weet niet hoor, zo vaak komt dat toch niet voor? en als je hier zelf al rekening mee houdt zal het jou wel niet gebeuren denk ik.
Dat van die tepel kan ik je niet mee helpen, geen ervaring mee! Vreemd hoor...
liefs!

Inge: oow gatsie.. nou ik hoop dat de thermometer even in de war was.... bahbahbahbah!! ik duim ook voor jou hoor! Gevoelige tepels, tja kan bij zwangerschap horen, maar we weten allebei inmiddels dat je lijf je aardig voor de gek kan houden.. maar ik hoop het voor je!! En ja, ik wacht op mn nod. die is woensdag als het goed is, maar ik had donderdag wat bruin bloedverlies, dus ik dacht: spotting....   en een korte cyclus, maar tnt verder niets gehad.. ook ik moet afwachten.

Esk: moet de hele dag al aan je denken... veel sterkte!

liefs sas

Hoi Sas, heb je vaker spotting die niet doorzet? Ik kan me herinneren dat je vaker voor de RD's spotting had, maar die bleef meestal dan of niet?
Ik hoop mee!!!

Liefs, Haily

hoi Haily,
heb je al getest??????
ben zo benieuwd!!

Ja ik heb wel vaker spotting, maar dat is dan elke dag een beetje en dan ben ik uiterlijk na twee dagen ongesteld. Nu dus niet.. dus ook hier een beetje vertrouwen en hoop.. maar ja we wachten maar af... pfff

hoe is het met de rest van de meiden?
liefs sas

Haily, ik ben zo benieuwd! En vocht uit je tepel, ik had er iets over gelezen, maar nu weet ik niet meer wat het betekent. Stel dat de test negatief is, dan zou ik wel even langs een huisarts lopen, want is er toch iets mafs aan de hand met je hormonen.

...maar ik denk eigenlijk dat die test positief wordt. Ik hoop het zo!!

En Sas, bij jou klinkt het ook goed. Het zou toch mooi zijn als jullie allebei tegelijk zwanger zouden zijn!

Ik heb maar weer eens een boek over zwanger worden uit de bibliotheek gehaald. En dan ook maar eens het gedeelte over gynaecoloog en IVF en dergelijke gelezen. Het ziet er niet echt hoopvol uit. Nou ja, we zien het wel.
Overigens stond in dat boek (uit 2004) dat uit recent onderzoek blijkt dat je tot 6 dagen voor de eisprong vruchtbaar kan zijn, maar als je eenmaal je eisprong hebt gehad, je heel weinig tijd meer hebt. Je kan dus beter voor die tijd veel klussen. Ook bleken stellen die de hele maand geregeld klussen (meer dan 10 keer per maand) meer kans op zwangerschap te hebben dan stellen die gericht een paar keer voor de eisprong klussen en het daarbij laten.
Maar ja, ik denk dan, dat gaat toch ook niet op commando allemaal?

Groetjes, Staartajager

hey,

sassie en haily wat spannend met jullie! Ik ga hard voor jullie duimen hoor. Het wordt weer eens tijd dat er iemand zwanger is. toch?

Nou ik ben sinds gisteren weer ongesteld geworden!!! grrrr dat was dag 35.
En als ik 2 weken terug kijk op mn temp curve dan was mn eisprong rond dag 21. Dag 22 had ik ineens een hoge piek en daarna weer laag. Dat kan toch eigenlijk niet? Je moet een paar dagen hoog blijven. Misschien is het toch niet goed allemaal??
snappen jullie het nog een beetje? haha

Ik ga er weer vandoor, ik moet straks werken.

esk..we denken aan je hoor.

Terug
Bovenaan