meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hallo allemaal!

Sas, van harte gefeliciteerd met je nichtje! Altijd leuk om een nieuw leven te mogen begroeten. Ik blijf die kleintjes geweldig vinden en gelukkig is het (nog) niet (altijd) pijnlijk om anderen te zien met een baby, hoewel ik moeite blijf hebben met zwangeren, maar zo lang het niet te dicht bij komt gaat het goed. En natuurlijk blijf ik blij voor anderen die wel het geluk hebben gehad zwanger te mogen worden. En spotting: ik blijf voor je duimen hoor!

Haily, niets gehoord, dus ik hoop dat het goed met je gaat.

Staartjager, ik heb dat ook hoor, dat je lijf meewerkt rond ovulatie, maar de rest van de maand is toch wel erg lang. Inmiddels heeft het probleempje zich wel weer opgelost: wat een paar vrije dagen wel niet kunnen doen!

Ik heb echt het gevoel dat de stress nu van me af is gevallen. Nog 5 daagjes werken (maandag tot vrijdag) en dan heb ik vakantie: twee heerlijke weken van nietsen! We vertrekken op 2e pinksterdag naar Zakynthos voor een weekje (eindelijk geboekt gister) en ik heb er zin in. Ik was gewoon zo toe aan even vrij: in een jaar tijd getrouwd, verhuisd, van baan verwisseld, alle stress om de baan van m'n man (da's trouwens nog niet voorbij) en dan ook nog iedere maand een negatief resultaat... laten we zeggen dat het een turbulent jaar is geweest, maar nu is het voorlopig weer even rustig. De kogel is ook door de kerk wat betreft verhuizen naar het buitenland: ik ga zowiezo niet mee en mijn man bekijkt nog even wat er anders is en anders gaat hij (tijdelijk) wel mee. We kunnen allebei leven met die oplossing, hoewel mijn man nog wel erg gestresst is erover. Ik heb er nu wel een goed gevoel bij, het zal best goedkomen allemaal. Het mooie weer werkt ook erg mee aan m'n humeur en ik heb ook nog een afspraak gemaakt met de dietiste: aan het einde van de maand begin ik met haar dieet (ze was nu op vakantie) en ga ik die 7 kg die ik kwijt wil ook echt eraf lijnen. Verantwoord natuurlijk, dat wel...

Nou, nog even wachten op m'n ei (misschien maandag?). Hopelijk nog wel voordat manlief vertrekt naar Geneve (hij moet ma, di en wo weer), anders is het erg jammer. Maar goed, daar heb ik dan geen invloed op, dus het zij zo.

Nou, ik ga nog even lekker douchen (heb lekker uitgeslapen en zit nu in pyama achter de pc) en dan lekker winkelen.

Tot gauw, Esk

ha die esk, fijn dat het weer wat beter gaat, en wat heeeeeerlijk dat je over een weekje twee hele weken vrij bent, en lekker naar Griekenland, heerlijk!! Je hebt het wel verdiend na zo'n heftig jaar!
En aan de andere kant leeft nog steeds het Geneve verhaal lees ik.. sjonge, ik dacht dat het een beetje van de baan was nu!
Wel fijn dat jullie er wel samen uitzijn hoe of wat. Hopelijk komt je man tot inkeer als hij volgende week weer moet, want hoewel jullie het samen eens zijn is de situatie verre van ideaal.. mar goed, eerst maar eens lekker genieten van de vakantie! hopelijk is je ei op tijd, maar dat moet wel goedkomen..
doeii

Hoi Meiden.

Hoe meer ik met jullie meelees hoe meer ik mezelf gelukkig prijs dat wij binnen het jaar zwanger zijn geraakt. Ik leef echt met jullie mee, en geloof het of niet, zelfs mijn man vraagt af en toe hoe het ervoor staat met "de groep".
Wat het klussen betreft, ik had (en heb) daar ook last van. Mijn man heeft het gewoon nu nog steeds  helemaal gehad en ook geen behoefte om te vrijen (blijkbaar kan dat bij mannen ook) Hij gaf pas aan dat hij het eigenlijk voor mij deed. Dan maar liever knuffelen hoor.

@haily. Ik heb nog geen echte buikfoto's gemaakt, daarvoor vind ik het nog wat klein. Voor onbekende is het ook nog niet zichtbaar, alleen voor mensen die mij regelmatig zien. Normaal ben ik echt plat en ik heb nu een klein bolletje. (sport 4 a5 keer in de week vandaar). Als je lid zou worden van jereno.com, (ander forum) daar staan een paar fototjes op van het NK ballroom van afgelopen zondag (ja we hebben nog maar een keer meegedaan, ondanks de zwangeschap) Paste nog net aan in mijn jurk. Niet leden kunnen de foto's niet bekijken.

Liefs Natalie
(17w1d)

Even een kort berichtje:

na m'n heftigste menstruatie ooit, begint het weer wat rustiger te worden. Ik heb daardoor ook echt alle hoop verloren, maar... m'n borsten beginnen weer op te zetten en ik wordt weer misselijk en duizelig. Zijn dit nog hormonen die aan het zakken zijn??? Maar het lijkt toe te nemen???
Maar met dit bleodverlies moet het echt weggespoeld zijn? Of zit het op een verkeerde plek?
 Plan is om het een weekje aan te kijken en daarna evt weer een testje te wagen. En bij een pos test, meteen naar de HA voor een ceho, want dan ben ik toch echt bang dat hert op een verkeerde plaats zit!

ik reageer binnekortop al jullie berichtjes, sorry, sorry, maar moet meteen door naar een bruiloft.

sas, die misselijkheid deze maand geeft toch wat hoop!! Ikben benieuwd! Ik heb afgelopen maand trouwens heel wat gebeden (om het te laten zitten), heel misschien toch met resultaat. we zullen zien.

Liefs, Haily

Vanmiddag het bericht gehad dat mijn vader nierkanker heeft... ik ben er even helemaal stil van. Ik weet nog niet veel meer dan dat, maandag wordt hij opgenomen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, hij is pas 60! Dit had ik echt niet aan zien komen... ik moet het even laten bezinken...

Esk

lieve lieve lieve esk..
heb op jereno al gereageerd, maar hier vandaan ook nog een keer heel veel sterkte en ik wens je heel veel kracht toe. Ik denk aan je en bid voor een goede afloop.
Wat een vreselijk bericht...
hele dikke knuffel...

Haily: wat een raar verhaal, ik raak wel steeds meer in de overtuiging dat je zwanger bent!! maar inderdaad zit het misschien ergens niet goed.. heb je nog een keer getest???? ben zo benieuwd! ik zou niet te lang afwachten als ik jou was.

hier verder rustig na het bruine bloedverlies van gisteren niets meer verloren. Wel flinke buikpijn geregeld, voelt als anders. Weinig hoop dus hier, maar wordt vervolgd

esk nogmaals heel veel sterkte in deze wel hele moeilijke tijd.. vind het zo vreselijk voor je...   liefs

Esk, ik weet even niet wat ik moet zeggen. wat een verschrikkelijk nieuws zeg!. Hoe gaat het met hem, en jou natuurlijk?
Had hij veel klachten? Of is het een toevalsbevinding en zijn ze er hopelijk vroeg bij?
Heel veel sterkte voor jou en de familie!
We denken aan je!!!!

Liefs Haily

Wat vreselijk Esk...wat een rotbericht. Heel veel sterkte voor hem, voor jou, en je familie.
Staartjager

Terug
Bovenaan