meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Inge: wat balen...... hoewel je het al een beetje wist blijf jo hopen he..
het was je zo gegund.. sterkte met de komende dagen.. altijd rotdagen even!!
Van je temp: in principe hoort het zo te zijn dat je temperatuur vanaf je eisprong tot je menstruatie hoger is.. verder heb ik er niet al te veel ervaring mee, heb het zelf maar een maandje gedaan..

Haily wat laat je ons in spanning....!

Staartjager: niet te veel die enge boeken lezen hoor! Klussen op commando kan idd niet, maar als je alles centreert rond je eisprong heb je grote kans dat je m mist.. soms kan ie opeens maar veel later of eerder zijn! maar ja.. dat wist je al denk ik haha..
ellendige gedoe ook! het eerste half jaar ging het prima, wat dan!!

Esk: vandaag de opnamedag van je vader.. veel sterkte!! spannend!

groetjes sas

woensdag is mn nod, dus dat duurt nog twee dagen.. al drie dagen geen bloedverlies na de dag van donderdag.. heb wel de bekende buikpijn..

ik heb nog een beetje trillende handen, want ik heb net naar de gyn gebeld. Blijft toch een beetje eng he. Ik heb gelijk maar een afspraak gemaakt voor 15   mei. Ik ga naar Belgie en dat gaat toch iets sneller dan in NL.
Dus bij ons is de stap ook gezet!! Ik hoop alleen niet dat ik daar veel bekende tegen kom. Die vragen..goh ben je ook zwanger?? euh..nee, het lukt niet.
Maar ja... alles voor het goede doel..

verder had ik niks nieuws te melden.. doei doei

Bedankt voor al jullie reacties! Ik zie het vandaag alweer positiever in. En wat komt, komt toch, dus geen nut om daar nu al helemaal van te stressen (zeg ik nu dan, hè). By the way, mijn vader stond vanochtend bij het ziekenhuis voor z'n afspraak: is het dicht!! Grr...

Sas, toch wel een beetje spannend. Je weet het toch maar nooit en het zou geweldig nieuws zijn!

Haily, hoe gaat het bij jou? Ik ben zo nieuwsgierig...

Inge, balen zeg! Gelukkig was je al een beetje voorbereid, maar blijft natuurlijk een teleurstelling.

Staartjager, de boekkennis is 1 ding, de praktijk een heel ander. Als je alles wat je leest moet doen, dan lijkt het wel of niemand spontaan zwanger kan worden... dat kan toch ook niet, dus ik probeer het maar met een behoorlijk korrel zout te nemen. En zeker verhalen over IVF en zo. Voordat je daar bent, zijn er nog heel veel andere dingen mogelijk...

Ik voel me best ok. Heb wel een klein beetje de balen in. Afgelopen dagen echt héél véél geklust omdat manlief vandaag, morgen en overmorgen in Geneve zit. Maar m'n ovulatietesten zijn (nog?) niet positief. Eergister had ik een bijna positieve, maar gister was ie weer negatief... nou ja, bijna positief: een donkerder lijntje...
Ik vraag me af of ik de laatste 2 cyclussen wel een ei heb gehad, maar m'n temperatuur is toen wel gestegen... ik ga nog maar even door met de ovutesten en ik hoop maar dat m'n ei dan pas woensdag of later valt, want dan kunnen we in ieder geval deze ronde nog een kans hebben... anders is deze ronde al verloren en dat is ook wel zuur... M'n temperatuur was vanochtend wel wat hoger, dus misschien zat ik qua testen precies tussen m'n ei in, maar in het verleden heb ik echt wel positieve testen gezien... nou ja, de tijd zal het leren. Manlief praat steeds meer over doktersbezoek, dus ik denk dat we er deze of volgende ronde toch aan gaan geloven. Ik heb nu ook wel iets meer de drang om voor kleinkinderen te zorgen, moet ik zeggen. Maar ja, als het op commando ging...

Groetjes, Esk

Oh, ik zie net dat je een reactie nog geplaatst hebt, Inge.

Dat is inderdaad snel zeg! Veel sterkte dan en het zal toch wel meevallen met die bekenden? En trouwens, dan zijn die daar toch ook met een reden?

Groetjes, Esk

Hoi Meiden,

Mijn god, wat moest ik veel bijlezen!!! Helaas niet allemaal leuke berichten.

Als eerste Esk, wat een verschrikkelijk nieuws. En hoe kan nou dat het ZKH dichht is, daar wordt je dan toch pislink van.
Hoe is het nu met je vader?? Wanneer weet je precies meer?
In ieder geval denk ook ik aan je! Heeeeel veeeel sterkte.
De drang om voor kleinkinderen te zorgen kan ik me voorstellen, maar wel positief blijven hè. Al valt dat niet altijd mee, dat snap ik ook heel goed.
Hou je taai meissie, een dikke knuffel!!

Haily, hoe is de stand, ik ben nu toch ook wel erg nieuwsgierig.
Jet zou toch geweldig zijn, voor je bezoek aan de uroloog!

Sas, en bij jou ook al zo spannend. Oooh wat zijn we toe aan goed nieuws.
Een spotting, tja dat kan nog alle kanten op. Maar we blijven positief!
We gaan ervoor!!

Inge, weer mis bij jou, wat een ellende toch he.
Maar ook naar de gync, en inderdaad snel.
Woon je aan de belgische grens ofzo.
Ben benieuwd hoe het gaat daar met jullie.

Staartjager, dat drinken, ik herken het helemaal.
Twee weken mag je lekker borrelen, en dan is het weer sloes.
Ik ben zondag jareig, en waarschijnlijk gewoon ongi, dus dan mag ik op mezelf toosten.

Esther, hoe is het eigenlijk met jou?
Hoe zijn je gync bezoekjes geweest?

Hier verder alles rustig.
Steeds meer mensen weten het nu van ons, en het is echt heel fijn om van iedereen zoveel steun te krijgen. We hebben al aardig wat kaartjes met knuffels erop.
Morgen bloedprikken, 3 x deze week, en dan eind mei pas weer nieuwe actie.
Geeft ook wel weer wat meer rust.

Meiden ik ga nu voor mijn late, even in de zon zitten.

Doei doei
CisXXX

Dat meen je niet esk.. het ziekenhuis dicht?? sjeeeee wat een slechte zaak zeg.. dan maak je toch geen afspraak met je patient...
wanneer moet hij nu?

Inge: ook gebeld! herken het wel hoor, van de zwetende handjes.. had ik ook, ik zag er als een berg tegenop. Goed dat je het gedaan hebt.. sjonge we gaan allemaal wel de medische molen in zeg..

Ik heb net een testje gedaan, omdat mn man een week naar assen moet voor opleiding, had wel goede hoop stiekem, maar de test zei: niet zwanger. bahbah.. eerst mn menstruatie maar even afwachten, geen hoop meer, maar je weet maar nooit. zit nu nog niet in mn bekende dip in ieder geval..
nog 1 kansje voor de gyn..

liefs voor allemaal, ik ga nog even een rondje skaten.. heerlijk met dit weer.

Grrr... die frustratie kan er ook nog wel bij: vandaag een positieve ovulatietest (en dus echt knalpositief) en manlief zit in Geneve tot woensdag... Als hij terugkomt is ei voorbij... deze maand dus weer niets. Af en toe zou ik wel 's lekker willen schreeuwen!

Sas, hij weet nu nog niet wanneer, want de arts heeft natuurlijk NIET teruggebeld. Hij zei dat hij morgen gewoon voor de deur ging staan bij opening dus hopelijk kunnen ze morgen helpen.

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan