meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Sas, wat vervelend dat je test negatief was. Hopelijk voel je je nog steeds niet al te erg!

Esk

hoi esk: en weet je al meer wat betreft je vader?

Niet treuren om je positieve test hoor, als je zondag nog geklust hebt leven al die zwemmers nog, alle kans dus juist deze maand!

Voel me nog steeds prima. maar ja.. de rd's zijn dan ook nog niet gearriveerd.. dat veranderd de zaak misschien nog wel..

vind je het niet moeilijk dat je man er nu niet is net nu je m zo hard nodig hebt?

liefs

Lief dat je er naar vraagt. Met mijn vader gaat het naar omstandigheden ok. Vanochtend al heel vroeg naar het ziekenhuis gegaan en uiteindelijk (na een boel gezoek en zo) is "de fout"  gevonden en werd hij alsnog geholpen. Alle onderzoeken zijn ingepland en/of uitgevoerd en voor de CT-scan wordt hij opgeroepen. Daarna alle uitslagen en dan pas wordt een operatie ingepland. Waarschijnlijk pas als wij al terug zijn uit Zakynthos en dat vond ik wel prettig. Kan ik er ook zijn voor m ´n ouders.

Inderdaad zondag nog geklust. Gister en vandaag een positieve ovutest. Maar m ´n temperatuur stijgt al sinds gisteren, dus misschien is mijn LH/piek net na m ´n ei... zou dat ff mooi zijn. Aan de hoeveelheid klussen heeft het deze maand niet gelegen, ik vind het alleen jammer dat we net die laatste 2 dagen niet ervoor kunnen gaan. Nou ja, volgende maand dan beter. Manlief had ook vreselijk de balen in  (wij bellen en mailen en sms ´en wat af...) en vond de hele wereld wel errug oneerlijk. Nou ja, als we nu 9 maanden gewacht hebben op een positieve zw.test, kunnen we er ook wel 10 maanden op wachten...

Hoe gaat het bij jullie allemaal? Haily? Sas? Beide nog geen RD's en ook geen positieve test?

Staartjager, hoe gaat het bij jullie? En Cis?

Groetjes, Esk

he we stonden op blz twee!
nog nieuws over je vader Esk?

En haily hoe is het nou met jou??????????

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar niks aan het handje hier.
Balen.. kom maar op met die ongi als t toch niks is.. of zou het dan toch??
zit niks anders op dan afwachten..
ik duik gauw mn bedje in..

groetjes voor iedereen!

Hoi meiden

Wat een heerlijk weer zeg, doe mij dit tot en met oktober. En lekker veel vrij deze week, dat komt eens mooi uit.

Esk, fijn dat voor je vader nu die onderzoeken ingepland zijn. Het is al vreselijk moeilijk als je zo'n bericht te horen krijgt, dan moet je niet nog eens tegen ziekenhuisbureaucratie oplopen waardoor je langer in onzekerheid zit hoe het er voor staat. Kan je denk je nog een beetje genieten van je vakantie?
En wat je eisprong betreft: volgens heb je meer kans zoals het nu gelopen is, dan dat hij een week weg was en net op de dag van je eisprong terug kwam.

Sas, geef nog niet alle moed op hoor! Een zangerschaptest zo vroeg kan een positieve uitlsag geven, maar een negatieve wil niet zeggen dat het deze ronde definitief verloren is. Ik bedoel, er moet eerst genoeg hormoon in je urine zitten voor die test positief uitslaat.

Inge, dapper dat je de stap gezet heb. Succes alvast.

Mijn lichaam is raar aan het doen: ik zit op dag 12 van m'n cyclus en ik heb sinds gisteren al rekbaar slijjm. En dat terwijl m'n eisprong normaal op dag 17 of 18 is, dus dit veels te vroeg. Nog geen ovulatiepijn of hoge temperaturen, dus er is nog niets definitief, maar ik vind het maar raar.

Groetjes, Staartjager

Dag dames. Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen... Heb al een hele poos niet gekeken, nu maar weer eens even bijgelezen. Spannend voor Haily en Sas, zal voor jullie duimen. Ben ook erg benieuwd naar Haily omdat ze al zo lang niks heeft laten horen, er zal toch niks mis zijn hoop ik...!
Esk, wat vreselijk om te horen van je zieke vader. Hopelijk hoefd hij niet lang te wachten op de onderzoeken en de operatie. Veel sterkte, ik denk aan jullie! Toch nog wel een fijne vakantie gewenst. En succes met de wacht-weken. Zal duimen dat het raak is!
Verder hier... Helaas Koninginnedag gemist, maar ik ga in mijn agenda zetten dat ik volgend jaar verlof ga nemen! Mijn man moet dat toch eens meemaken, en voor mijzelf als ik op 't werk tijdens de verzorging naar de Koninginnedag kijk dan krijg ik toch wel een beetje heimwee. Zo een geweldig gevoel, dat wij-gevoel. En ook gezellig. Net als met de voetbal EK/WK. Er wonen in onze wijk toevallig nog een paar NL-ers, maar die ken ik niet echt... Zou anders leuk zijn om samen te kijken!
Ik ben afgelopen dinsdag toch maar naar mijn eigen ziekenhuis/gyn gegaan. De andere gyn waar ik geweest ben is lekker dichtbij (praktijk maar 5 min van ons huis) maar werkt in een ziekenhuis in Lokeren en niet in Gent. Ergens heb ik denk ik gehoopt dat ze gelijk iets had gezien en het wondermiddel had gegeven ofzo, maar zo werkt het natuurlijk niet. En achteraf vind ik het wel dom dat ik niet gelijk naar het UZ ben gegaan (zit soms een beetje in de ontkenningsfase denk ik...). Twee weekjes geleden helaas weer ongi geworden en toch maar naar het UZ Gent gebeld en dinsdag dus geweest. Echo was prima maar dat wist ik al (4 eitjes bijna klaar om te springen, dus goed ons best gedaan/doen eergisteren en vandaag), verder uitstrijkjes genomen en voor de volgende menstr. bloed prikken tussen de 1e en 3e dag én labo aanvraag voor zaadonderzoek. Dat zaadonderzoek zullen we maar pas doen als ik ongi ben. Mijn man staat erachter al is hij nog steeds overtuigd dat er met ons niks mis is. Toch voelt hij mij beter aan en heb ik meer steun van hem al is het maar door een simpele dikke knuffel omdat ik weer ongi was geworden.
Duss.. zo staan mijn zaken er nu voor... Niet veel nieuws dus.
Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan met Haily en Sassie, en denk ook aan Esk! Tot snel!
Grtz Esther.  

document.write(friendlyDateTimeFromStr('Nog even een keer het schemaatje...

'));
30 aprilHaily,ronde 12. 7/4 zaadond

1 mei
2 mei
3 mei
4 mei
5 mei
6 mei
7 mei Wietske, 37 jaar, 10e ronde, 1ste kindje, cyclus 28 dagen.
8 mei
9 mei
10 mei
11 mei
12 mei
13 mei
14 mei
15 mei
16 mei
17 mei
18 mei
19 mei
20 mei   Esther 3jr getrouwd ;)
21 mei
22 mei
23 mei Esther Belgie, Ronde 15, 2e kindje, cyclus 28dgn
24 mei
25 mei
26 mei
27 mei
28 mei
29 mei
30 mei
31 mei

Hoi meiden:
Staartjager.. gauw klussen dan! hoewel het maar raar is dat ie opeens vroeg lijkt te komen zou ik mn kansen maar waarnemen als ik jou was!
stomme cyclussen van ons.. bah

Eshter: fijn weer wat van je te horen! Hefitge tijd zo met al die onderzoeken.. sterkte ermee! Heerlijk dat je man je weer kan en wil steunen.. Hoe is het met de banenjacht?
Kan me voorstellen dat je soms verlangt naar de de typisch hollandse feestdagen, is ook altijd wel gezellig!

Hier is het voor de zoveelste keer weer mis.. bah bah bah bah...
vanmiddag ongesteld geworden.   nou ja.. het is niet anders.. zucht. had al niet veel hoop meer, dat scheelt. Heb niet zon grote dip als de vorige keer gelukkig.. maar o wat baal ik er weer van..   wanneer komt onze tijd nou eens een keer!!!

ik ben het weekend weer van huis, dus ik ben even een paar dagen niet hier te vinden..
fijn weekend allemaal en geniet van het zonnetje.
Esk:: hele fijne vakantie meid, ik hoop dat het jullie goed doet en dat jullie er van kunnen genieten ondanks alles, het is jullie gegund!

Terug
Bovenaan