Hoi meiden
Wat een heerlijk weer zeg, doe mij dit tot en met oktober. En lekker veel vrij deze week, dat komt eens mooi uit.
Esk, fijn dat voor je vader nu die onderzoeken ingepland zijn. Het is al vreselijk moeilijk als je zo'n bericht te horen krijgt, dan moet je niet nog eens tegen ziekenhuisbureaucratie oplopen waardoor je langer in onzekerheid zit hoe het er voor staat. Kan je denk je nog een beetje genieten van je vakantie?
En wat je eisprong betreft: volgens heb je meer kans zoals het nu gelopen is, dan dat hij een week weg was en net op de dag van je eisprong terug kwam.
Sas, geef nog niet alle moed op hoor! Een zangerschaptest zo vroeg kan een positieve uitlsag geven, maar een negatieve wil niet zeggen dat het deze ronde definitief verloren is. Ik bedoel, er moet eerst genoeg hormoon in je urine zitten voor die test positief uitslaat.
Inge, dapper dat je de stap gezet heb. Succes alvast.
Mijn lichaam is raar aan het doen: ik zit op dag 12 van m'n cyclus en ik heb sinds gisteren al rekbaar slijjm. En dat terwijl m'n eisprong normaal op dag 17 of 18 is, dus dit veels te vroeg. Nog geen ovulatiepijn of hoge temperaturen, dus er is nog niets definitief, maar ik vind het maar raar.
Groetjes, Staartjager