meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Sas, wat ongelooflijk balen is dat! Veel sterkte en ik ben blij dat je dip niet zo groot is deze maand.

Esther, dan zal je het inderdaad wel druk hebben met al die onderzoeken. Wanneer krijg je uitslagen? Hopelijk is het iets makkelijk oplosbaars...

Staartjager, kom op, aan de klus!

Haily, hoe is het me jou? Nieuwsgierig!

Ik kwam maar ff kijken, heb niets te melden...

Liefs, Esk

Hoi Meiden.

Ik heb eigenlijk helemaal niets te melden!
Vanmorgen weer bloedgeprikt, en zo gaan we maar door.
Ik dacht dat ik dit weekend ongi moest worden, maar dat is een week later.
Stond eigenlijk verbaasd van mezelf, dat wil eigenlijk ook wel zeggen dat ik er niet zo gespannen mee bezig ben. Best knap van mezelf!!
Gisteren heb ik het allemaal even tegen mijn baas gezegd, was best moeilijk.
Ze gaf me wel de vrijheid in het ruilen van mijn diensten en dergelijke, toch fijn.

Sas, wat kloten weer. Je bereid je erop voor, maar die rode boodschap is dan toch weer elke keer hard. Wanneer nou eens wel, hè???????
Lekker genieten in het zonnetje, dat scheelt toch ook weer in je humeur, tenminste bij mij.

Esther, fijn weer wat van je te horen. Wel balen al die onderzoeken.
Aan de ene kant hoop je dat ze iets vinden, maar aan de andere kant ook weer niet. Nu weet je niet wat je moet. Sterkte met alles.

Esk lekker genieten van je   vakantie, en even nergens aan proberen te denken.
Hoe is het met je vader? Kan hij het allemaal een beetje aan?
Toch echt niet niks zo'n boodschap.

Nou meiden, nog 1 late vandaag en dan 3 dagen vrij.
En jawel Zondag ben ik jarig> Joepie. Blijft leuk jarig zijn!!!

Gr. Cis

hallo meiden.

Ik ben hier weer een tijdje niet geweest. Ik heb wel een beetje meegelezen, maar niet gereageerd.

Esther jij gaat naar UZ in Gent?? Ik had vroeger last van mijn oren en toen gingen wij ook altijd naar UZ. Mn halve familie woont in Gent. Wat toevallig he. Maar ikzelf ga naar de gyn in Knokke.

Cis lekker 3 dagen vrij. heerlijk zeg!! Het blijft mooi weer. En ja..jarig zijn blijft toch leuk. Vind ik ook. Alleen nu schreeuw ik niet meer een maand vantevoren dat ik bijna jarig ben. haha vroeger wel!!

Sassie wat balen weer. GRRR Ik zou zeggen lekker genieten van het mooie weer. Maar het blijft toch altijd wel ff schrikken dat je ongi bent geworden. Nou ja, nog  één kans voordat je naar de gyn gaat. Je weet maar nooit hè?

Haily..al nieuws??

Esk veel plezier op vakantie. (wanneer ga je ook alweer? of ben je al vertrokken...) En hopelijk kan je een beetje bijkomen van alles  en aan niks denken. En drink een coctailtje op ons allemaal he? mmmm

Ik nog 2 weekjes en dan vertrek ik ook naar Spanje. Heb er echt zin in. Verder moet ik nu wachten op mn klusdagen. En dan a.s donderdag naar de gyn. Ben wel benieuwd hoe alles verloopt.

Nou meiden, nog een gezellige  zonnige zaterdag allemaal.
doei doei

Hallo allemaal,

Ik wilde even laten weten dat ik een weekje weg ben... tot volgende week!

Groetjes, Esk

Sas, balen weer zeg! Hopelijk heb je een fijn weekendje er tussenuit gehad.
Esk, je zal het wel niet meer lezen, maar toch hele fijne vakantie!
Inge ook al vast, maar voor die tijd nog succes donderdag.
Cis, leuke dag gehad gisteren? En wanneer krijg je nou de uitslag van al dat geprik?
Haily, laat je weer eens wat horen?

Ik heb de afgelopen dagen lekker van het zonnetje genoten. Balkon schoongemaakt en nieuwe plantjes in gezet, gaan barbecuen in het park met mijn zus, zwager, nichtje en neefje. Heerlijk!
Al boden ze me wel rosé aan die ik geweigerd heb. Ze vroegen niet door, maar binnenkort moet ik het ze denk ik toch maar eens vertellen, want anders denken ze dadelijk dat ik al zwanger ben vroegen ze daarom tactisch niets.
Ik heb ergens de afgelopen dagen mijn ei gehad, maar m'n lichaam was deze keer niet zo duidelijk. Normaal kan ik het voelen, en is mijn temperatuursstijging heel duidelijk. Nu had ik van te voren niet zulke lage temperaturen, en het verschil is moelijk te merken, ook omdat ik met deze vrije dagen lekker uitslaap. Fertilityfriend denkt vrijdag, en dat zou best kunnen. Ik houd als NOD maar 24 mei aan, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn kan ik meteen testen.

Groetjes allemaal, en geniet nog even van het lekkere weer. Staartjager

hoi meiden,

ik ben er weer! heb heerlijke en gezellige dagen gehad. Dip is uitgebleven deze keer gelukkig!

Inge: spannend donderdag, succes hoor!!

Haily.. je maakt er elke maand een sport van om ons zo lang mogelijk in spanning te houden he.... hoe is het met je???

Esk: Als het goed is lig je nu met je bips op het strand of iets dergelijks.. ik hoop dat jullie een fijne tijd hebben samen en dat jullie volledig ontspannen en nagenietend terugkomen..

Staartjager. ei weer gehad.. en maar weer wachten..
Heb jij het nog steeds niemand verteld? knap hoor! Kan wel erg opluchten.. hoop dat het raak is deze keer...

Ciz: nog van harte met je verjaardag! Leuke dag gehad?? hopelijk vier je het volgend jaar als mama!

ik ga gauw weer verder met puinruimen.... doeii!

Hoi dames,
sorry het heeft weer even geduurd. inderdaad weer geen goed nieuws. ondanks alle goede hoop is het toch echt misgegaan. Het vocht uit mn tepel zal waarschijnlijk door dalende hormonen ofzo zijn gekomen, denk ik, want de hormoondaling na de bevalling lokt volgens mij ook de borstvoedingsstart uit. Na een (elke maand iets dieperde) dip en het allemaal 2 wk naast me te hebben neer te gelegd en van het weer te hebben genoten, heb ik inmiddels m'n ei weer gehad. dat denk ik in ieder geval omdat m'n borsten weer zijn opgezet. Ik denk ook meteen weer misselijk te zijn, maar dat zal de verbeelding zijn. Ik heb me voorgenomen om maar te zien wat er allemaal gebeurd en me niet meer te druk te maken, want zelfs als het raak is, kan het dus mis gaan..

Staartjager, dat vele vruchtbare slijm is volgens mij een goed teken! Dat maakt het de zwemmertjes extra makkelijk, waardoor je dus vruchtbaarder bent.Ik had het vorige cylcus ook en het leek toen echt raak, dus wie weet..

Esther heel veel succes met alle onderzoeken en medische bemoeienis! Hoe was het om uitstijkjes enzo te krijgen? 4 goede eitjes klinkt positief.

Sas, ondanks de hoopvolle berichten ook bij jou weer mis. zag ik. Zucht.Houdt het dan nooit op, he. Begint het nieuwe werk inmiddels wat te wennen? en eh puinruimen? heb ik iets gemist?

Inge, komt bij jou de eisprong er ook weer aan, of heb ik het verkeerd? Heel veel succes bij de gyn en een hele fijne vakantie straks. ik ben jaloers op je!!!!

Esk heel veel sterkte nogmaals! Weet je al meer van de onderzoeken?

Cis, wat goed dat je het tegen je baas hebt verteld en gelukkig een positieve reactie! en natuurlijk nog gefeliciteerd! Hoe oud eigenlijk? Leuke zondag gehad?

Groetjes Haily

Hoi Meiden,

Oei oei, ik ben inmiddels 29, op naar de 30!!
Ik heb een hele fijne verjaardag gehad, en ben lekker verwend met allerlei cadeautjes. Het was wel ontzettend druk, maar alles kon lekker buiten staan.

Hier is verder alles goed met me. Ik heb het echt een hele maand van me af kunnen zetten. Natuurlijk denk je er wel aan, maar niet zo gefrustreerd.
Mijn vriend zei ook dat het weer eens na lange tijd ongedwongen was, en zonder moet gedachtes .
Maar goed, ik heb alweer wat bruine afscheiding, dus de rode duiveltjes zijn weer onderweg.
26 mei is de eerste afspraak weer, dus dan gaat ie weer beginnen. Zie er wel een beetje tegenop. Nu worden er spijkers met koppen geslagen.
Maar niet te druk maken, het is uiteindelijk voor een ontzettend mooi doel.

Ik moet zo gaan werken dus niet echt de kans om op ieders verhaal in te gaan.
wel vlug 2 dingen.
Inge, morgen succes bij de gyn, ik ben benieuwd!
Haily, hoe staan jullie er in het ZKH voor, ga je daar nu ook nog mee verder?

Doei doei allemaal
Veel zonninge Groetjes
Cis

Terug
Bovenaan