meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

He, Haily, wat rot voor je dat het toch niet goed is afgelopen. Het klonk zo hoopvol...

Verder niet zoveel te melden. Ei is definitief geweest maar weet niet precies wanneer.
En ik wacht nog even op goede gelegenheden, maar ik ga het binnenkort mijn moeder en mijn zus wel vertellen. Broers misschien nog maar even niet, die zie ik nog wel ontactische opmerkingen maken.

En gisteren even een dipje, zat in over mogelijke ziekenhuisprocedures enzo. Maar mijn man heeft me met een fijn gesprek er meteen weer bovenop geholpen. Het geeft me in ieder geval vertouwen dat we samen een hoop aankunnen.

Groetjes iedereen, Staartjager

hoi

met het mooie weer zit ik niet zo vaak achter de laptop. Maar de meeste hier geloof ik. Er is niet zo heel veel geschreven.
Ik heb niks nieuws te melden. Alleen dat we morgen dus naar de gyn gaan. Spannend!!
Als ik iets meer weet zal ik het zeker vertellen.

nou ..tot morgen allemaal groetjes

Weet je al wat meer Inge?
Viel het mee, of is het tegengevallen?

Cisxxx

hey,
Echt druk hier!! haha

Maar ik ben vandaag dus naar de gyn geweest. Was wel heel zenuwachtig. Maar het viel reuze mee. Ik heb op zo`n stoel gelegen met je benen wijd. Dat was wel ff vreemd. Maarja..die man doet ook maar zn werk denk ik dan maar. En daarna heb ik een inwendige echo gehad. Ik kon mooi meekijken op dat scherm. Niet dat ik er iets van snap, maar toch!! Hij meette ook de grootte van de follikels. En zaterdag moet ik terugkomen, dan gaat hij weer meten.
Mn vriend moet ook een potje inleveren in een ander ziekenhuis. Als dat gedaan is heeft de gyn een week later de uitslag.
Het gaat nu wel ineens heel erg snel eigenlijk. Maar ik ben blij dat we geweest zijn.

En hoe gaat het met jullie allemaal?? Zo te merken geen nieuws van jullie vandaag.

doei doei

Ha die lieve Haily.. wat is dat toch... wat verdrietig dat het toch is misgegaan..
het zit ook allemaal niet mee!!
ik denk aan je hoor!

En inge naar de gyn geweest!! wow.. toch al een hoop gebeurd zo op 1 dagje zeg!
Pffff.. Ik dacht altijd dat de eerste keer alleen praten was.. maar dat kan ik dus ook wel uit mn hoofd zetten geloof ik..
Wel fijn dat je binnenkort meer duidelijkheid hebt! Sterkte met alles.. het lijkt me niet niks..

Cis: weer een komende ongi... bah bah.. heb je nog wel hoop op een spontane zwangerschap?
En binnenkort weer spannende tijden.. ik leef met je mee hoor.. het is allemaal zo anders dan je had gehoopt.. hoop heel erg dat jullie heel snel zwanger mogen raken!!
(geldt uiteraard voor ierereen :)

Hier ook weinig nieuws. Ongi is weer voorbij. En morgen komt mn mannetje lekker weer thuis!! :)
Net even lekker de stad in geweest. leuk rokje gekocht. helemaal blij mee.

dag leukerds!
groetjes van sas

Hoi Meiden

Even een berichtje om te laten weten dat ik jullie nog niet vergeten ben
Een hoop gyn bezoeken lees ik, in ieder geval veel sterkte en hopelijk wordt er snel resultaat geboekt, ik ga in ieder geval nog steeds door met duimen voor jullie.
Natuurlijk ook voor de meiden die nog niet aan de gyn toe zijn.

Liefs en een dikke knuffel Natalie
(ps. hier alles super)

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Hey NinaNino, volgens mij zit je hier niet echt op je plek met je loze opmerking, ik erger me er een beetje aan dat je zomaar op een topic komt binnenwandelen met reclame over een ander forum. Open dan zelf een topic met je reclame maar val ons daar niet mee lastig.

Ja dames sorry maar daar was ik even pissed over. Kleine kans dat ze het ooit zal lezen, maar goed.

Esk, je zal het niet meer lezen, wie weet wel als je terug bent. Maar ik hoop dat je een fijne vakantie hebt en je je een beetje kan ontspannen. En hopelijk horen we snel goed nieuws over je vader!
Sassie en Haily, wat naar dat jullie weer ongi zijn geworden. Voor Sassie gelukkig geen dip, voor Haily helaas wel. Hoe kan je lichaam je voor de gek houden he! En wat is het verdomde lastig elke keer die teleurstelling... "Je moet positief blijven", "Je moet afwachten" zeggen ze altijd, en dat heb ik ook veel gezegd maar wat is dat lastig! Net als voor alle andere meiden hier hoop ik voor jullie dat het snel een keer raak is!!!
Cis, nog gefeliciteerd met je verjaardag. 29, mooie leeftijd! Start je de komende maand met behandelingen? Spannend hoor!!! Ik duim voor je!
Inge, ik ga inderdaad naar het UZ Gent. Grappig dat je familie hier ook woont. Ben het vast vergeten, maar ben jij Belgische of Nederlandse? Niet dat het wat uitmaakt hoor... Mijn man had de voorkeur voor het UZ, dus tja... Heb van Froukje bij prof. Temmerman gelopen, maar eigenlijk maakt het niet uit bij wie ik ga als ik maar geholpen word. Temmerman heeft het ook zo druk... Alvast een fijne vakantie!!
Hier alles rustig deze mnd. Van de uitstrijkjes nog geen resultaat, ik dnek dat ik die afwacht als we ook het sperma-staaltje binnen hebben gedaan. Plus neem aan dat als er echt iets aan de hand is dat hij dan wel zal bellen. Het was niet de eerste keer dat ik uitstrijkjes gehad heb, dat was 2 1/2 jr geleden. Toen vond ik het wel eng, maar nu ben ik daar heel nuchter in (al bedenk ik op het moment zelf wel eens dat het een beetje genant is...). Idd, het is hun baan en ze hebben al veel vrouwen in die houding gezien. Het doet iig geen pijn, dat scheelt veel.
Ik ben een beetje teveel bezig met denken dat ik er niet teveel bij stil moet staan wat natuurlijk een tegenovergesteld effect heeft... En ik vind het lastig om positief te blijven; aan de ene kant wil ik graag denken dat ik hoop moet blijven houden, aan de andere kant denk ik vaak; wedden dat het straks weer niks is... Wat ik lastig vind is dat er hier op het forum de laatste maanden niks positiefs gebeurd is. Wat zou het toch fijn zijn als een van ons eens goed nieuws heeft, al is het maar een klein beetje...!!
Mijn broer was hier de afgelopen dagen, en toen het onderwerp kinderen door mij op tafel kwam (in de trant van of zij kinderen zouden willen en "wanneer") werd daar heel ontwijkend op gereageerd. Ik ben dus bang dat zij ook wat teleurstellingen gehad hebben...
Ik ga er zo maar weer eens vandoor, morgen weer vroeg dag...
Groetjes en veel liefs,
Esther.

Terug
Bovenaan