meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

om NaN:NaN
30 aprilHaily,ronde 12. 7/4 zaadond

1 mei
2 mei
3 mei
4 mei
5 mei
6 mei
7 mei Wietske, 37 jaar, 10e ronde, 1ste kindje, cyclus 28 dagen.
8 mei
9 mei
10 mei
11 mei
12 mei
13 mei
14 mei
15 mei
16 mei
17 mei
18 mei
19 mei
20 mei   Esther 3jr getrouwd ;)
21 mei
22 mei
23 mei Esther Belgie, Ronde 15, 2e kindje, cyclus 28dgn
24 mei
25 mei
26 mei Wietske, ronde 11 1e kindje, cyclus 26 dgn
27 mei
28 mei
29 mei
30 mei
31 mei

Hallo allemaal,

Ik schrijf niet zo veel op dit topic, maar ik volg jullie verhalen wel. Ook ik ben heel pissig over de reclame van nino, daar is dit niet voor bedoeld!!!

Wij zijn inmiddels 3x bij de gyn geweest, onze gyn is een heel leuke, aardige vrouw van mijn leeftijd (37) waar we goed mee kunnen praten. Dat is natuurlijk mazzel. Mijn baarmoeder zag er goed uit, bloedonderzoek en uitstrijke waren goed en (voor ons erg belangrijk, want hij is tenslotte 55 jaar) mijn man z'n zaadjes waren prima!.
Ook heeft ze mijn laatste eitje opgemeten en gecontroleerd of het sprong en ook dat was allemaal prima. Blijft de vraag waarom we na een jaar nog niet zwanger zijn?!?!

Volgende stap is de baarmoeder/eileider foto HSG. Zodra ik ongesteld wordt (hoop het niet) kan ik bellen voor een afspraak tussen de 6e en 10e dag.

We hebben wel weer ons best gedaan op precies het goede moment, dus nu maar weer afwachten. Die 2 wachtweken (bij mij altijd 12 of 13 dagen) zijn altijd zo moeilijk.

Ik wordt de laatste weken steeds ongeduldiger, omdat mijn zus nu 10 weken zwanger is van de 2de. Lijkt me zo supergeweldig om samen zwanger te zijn, maar ja. Kindjes komen niet op bestelling, maar dat wisten jullie al lang!

Allemaal sterkte en groetjes,
Wietske

Esther iderdaad, helemaal gelijk wat Ninano (of hoe je het ook schrijft???) betrefd. Kijk eerst eens waar je je reclame plaatst!! Sommige mensen???

Wachten op uitslagen duurt lang ja. Wij moeten er ook nog enkele binnen krijgen, maar dat horen we de 29e wel waarschijnlijk. En idd als het iets ergs was, dan hadden ze wel gebeld.
En dat met die benen wijd liggen, ik weet niet of dat ooit went. Het is idd hun werk, en zien er heel veel zo op een dag, maar goed genant is het wel.

Inge, de eerste stap is gezet. Dat gevoel dat het ineens heel snel gaat herken ik wel.
Je wordt de molen mee ingenomen en hup daar ga je.....................
Ik ben erg benieuwd naar de uitslagen allemaal. Spannend allemaal hè.
Heel veel succes en we horen het wel.
Wanneer moest je man het spermamonster inleveren?

Sas, je kunt weer vooraan beginnen, nieuwe start. Al zien we die zo niet echt meer, toch? Nog 1 x voor gyn??? Toch er maar weer voor gaan hè.
Fijn dat je deze ronde geen dip hebt gehad. Ik heb dat ook niet meer de laatste 2 keer. Ik zit nu weer midden in de RD's. Bah bah.

Verder geen nieuws aan de horizon.
Heel fijn weekend allemaal.
Helaas geen mooi weer!! Jammer........

Doei doei
Dikke knuffel voor jullie allemaal

Hoi Meiden,
wat een hoop geschreven weer!

Ik herken jou gevoelens wel een beetje Esther (leuk van van je te horen trouwens!) Dat het soms extra moeilijk blijft om positief te blijven omdat het hier elke keer fout gaat.. Echt, dit had ik niet verwacht toen ik in oktober/nov hier dit topic ging openen.. nu gaan we allemaal naar de gyn of zitten al lang en breed in de mm...  

Wietske, gelukkkig tot nu toe alles goed! Hopelijk is het baarmoederonderzoek niet meer nodig, en is het deze ronde eindelijk zover! Kan me voorstellen dat voor jullie de klok hard tikt als zowel jij als je man al wat ouder zijn. Ik vind het soms al zo gruwelijk moeilijk, maar zit nog volop in mn vruchtbare jaren, lijkt me voor jullie elke maand nog moeilijker, hoop dat het snel raak is! (dit is trouwens niet lullig bedoeld hoor, hoop niet dat je het zo opvat!!)

Echt, hoop uit de grond van mn hart dat er een ware babyboom ontstaat hier!!!!
lieve meiden, allemaal veel sterkte en succes met alle rotonderzoeken.. denk aan jullie!!!

dikke knuffel van mij!

Ha meiden

Ik weet niet of sommige van jullie mij nog kennen, ben hier echt al maanden niet meer geweest... Maar jemig, ik ken de meeste van jullie nog wel en...hoe kan 't toch dat ook jullie nog niet zwanger zijn... wat vind ik dat vervelend om te zien zeg!!  Dat had ik niet verwacht...! (en jullie natuurlijk ook niet..)
Mijn man en ik zijn nu 13 maanden bezig. Heb al verschillende onderzoeken gehad en daaruit bleek dat ik geen (regelmatige) eisprong heb. Had het recept van Clomid een tijdje in m'n kast laten liggen, maar nu is het zo ver..vandaag begin ik met m'n eerste kuur...vind het eigenlijk heel eng, weet niet wat ik er van kan verwachten en de cijfers van een zwangerschap dmv clomid zijn nou ook niet echt super positief... Maar goed, we zullen zien...
Meiden, heel veel geluk!
Knuffel Suus

Hoi suus,
ja ik ken je nog wel hoor! leuk wat van je te horen.. maar ook jij draagt dus nog geen kindje bij je.. ook voor jou dus maanden vol hoop, teleurstellingen en spanning..
Spannend hoor, starten met clomid! Houd moed hoor, ik hoor op het forum geregeld positieve berichten erover!! duim duim!
Wij zijn inmiddels in ronde vijftien aanbeland, vorig jaar april gestopt met de pil. We hebben voor half juni een afspraak bij de gyn, nog 1 kansje voor die tijd. we zullen zien!

Hoi rest van de meiden!
Esk: als het goed is kom je vandaag weer terug toch? hoop zo dat je het leuk gehad hebt!! Laat je het ons weten als er meer nieuws is over je vader?

Ik ben weer begonnen met temperaturen voor de gyn (weet even niet meer of ik dat al wel of niet verteld had..) maar oow wat een spijt heb ik daar van. Ga wel door om voor haar wat concrete dingen in handen te hebben, maar ga weer helemaal aan mezelf twijfelen ervan.. gatdarrie!!
Heb namelijk alweer drie dagen een verhoogde temperatuur, dat zou betekenen dat ik nu al mn eisprong heb gehad??? ongeveer op dag 8??!!   terwijl ie normaal zo rond de 18-20 dagen zit.. pfff. Als het waar is dan hebben we deze ronde geen kans, bart was namelijk de hele week van huis... boehoeoeoe.. nou ja we zien wel, misschien is de thermometer in de war... bahbah, waarom ben ik er aan begonnen!

nou geniet van het weer, het in in ieder geval weer droog!

liefs

Hey meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?
Hier gaat alles gelukkig een stuk beter.
Heb het een en ander gelezen maar nog geen nieuwe  zwangeren??
Ik ben aan het wachten op me nod, ergens eind deze week..
Vorige maand een (vroege) miskraam gehad.
Was gewoon ongi dacht ik, maar een week later begon ik weer te vloeien, toen toch maar voor de zekerheid een test gedaan en een vaag streepje, ik wist wel al dat het niet goed zat want ik had al aardig wat bloed verloren, maar nu weet ik wel hoe dat kwam.
Beetje dubbel heb zoiets het kan dus wel, maar aan de andere kant is niet goed gegaan en straks duurt het weer een jaar..
naja we zien wel.

xx bo

ha die Bo..Wat fijn om weer wat van je te horen, het klonk toen zo ellendig allemaal. Ik hoop dat het weer een beetje beter gaat allemaal!
Wat verdrietig van je miskraam!! ook al dacht je eerst dat je gewoon menstrueerde moet het toch heel moeilijk zijn geweest..
 ik hoor hier op het forum wel regelmatig dat je na en miskraam extra vruchtbaar bent, dus ik hoop dat je deze ronde weer zwanger bent!

HIer inderdaad nog niet veel nieuws te melden... we ploeteren hier gewoon door, af en toe lijkt er eindelijk iemand zwanger, maar gaat het toch weer mis. Inmiddels loopt bijna iedereen bij de gyn hier zoals je misschien al wel had gelezen.. tja het is niet anders, en hopelijk voor het goede doel!

He andere meiden, wat is het gruwelijk rustig bij jullie?? alles nog ok?
HIer inderdaad de vruchtbare dagen... herken het aan mn lijf. Het gaat steeds verder in de war die cyclus van mij.. hmm hopelijk toch nog een kansje dan deze ronde!

weltrusten!

Hoi lieve meisjes,

Ik dacht voor ik ga slapen, nog even kijken.
En inderdaad Sas ik zal toch nog maar even wat typen.
Ik heb zelf eigenlijk heel erg weinig te vertellen, als dat ik 'm nu toch wel begin te knijpen. Ik vind het allemaal zo spannend worden. Heb ook weer wat meer moeite om erover te praten tegen de mensen om me heen. Hun willen toch medeleven tonen, wat kei lief is. Maar goed dan maar een keer een traantje.....

Bo en Suus, leuk weer wat van jullie te horen.
Maar helaas niet met de boodschap zwanger te zijn. Jammer zeg. En inderdaad zoals Sas al zei, we zijn aan het ploeteren met zijn allen.
Hopelijk komt er ergens eens wat schot in de zaak.

Nou lieverds tot snel.
Cis xxx

Terug
Bovenaan