meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

he meiden, het forum doet weer raar.. heel bericht getypt wordt ie niet geplaatst...

nog een poging:

Vlinder.. dat meen je niet..!! wat erg voor jullie.. ben er stil van. ik hoop heel erg dat het toch goed mag blijven gaan en dat het een onschuldige bloeding is.. we denken aan je.. veel sterkte!

INge: spannende dag dus maandag!! ik hoop dat de uitslagen van het zaad en het onderzoek  meevallen... zal voor je duimen.
Fijn dat je bedrijfsleider zo goed reageerde. Moet wel een opluching zijn geweest om het te vertellen, kun je tenminste gewoon onder werktijd  naar de gyn   zonder hier telkens om heen te moeten draaien. Moeilijk ook he tegelijkertijd om het iemand te vertellen, kon het ook niet drooghouden.

liefs..

Vlinder, hoe is het inmiddels? heeft het doorgezet? was/is het veel bloed?ben bang dat het niet goed zit, aangezien we niets meer van je horen!. heel veel sterkte!!!!

Inge, Jij heel veel succes maandag! Als de zwemmers slecht bewegen hoeft dat niet meteen IUI of erger te betekenen.  het is afhankelijk, volgens mij, van hoe slecht het is. en of dat bij  herhaling zo blijft. Of er een (behandelbare) oorzaak voor kan worden gevonden en of er bij de vrouw nog (milde) problemen bestaan.  Dat  alles bij elkaar bepaald volgens mij  hoe groot de kans op natuurlijk bevruchting is en dus ook wanneer de kans zo klein wordt dat wat hulp gewenst is.

Sas,ben blij te horen dat het met je oma weer wat beter gaat! Had ze alleen uitval of ook andere problemen erbij? Sterkte, he!!

Staartjager, veel succes ook maandag! laat je weten als je wat weet?

Mijn ei heeft toch weer 'normaal' gedaan. na 2 dagen hoge temp, kwamen daarna toch weer 2 lage dagen, dus ik denk dat er wat 'foutief' hoge tussen zaten.
De misselijkheid en opgezette buik zijn er trouwens nog steeds, zal misschien wel bij de hormoonschommelingen horen, ofzo

Liefs, Haily

9 juni Staartjager ws. uitslag spermaonderzoek  /
                 Inge onderzoek gyn en misschien meer te weten over uitslag sperma.
10 juni
11 juni
12 juni
13 juni Sas voor de 1e keer naar de gyn
14 juni
15 juni
16 juni Esk NOD (denk ik), Haily eerste afspraak fertiliteitspoli
17 juni
18 juni
19 juni NOD Haily??
20 juni
21 juni
22 juni
23 juni
24 juni
25 juni
26 juni
27 juni
28 juni
29 juni
30 juni Esk ongeveer weer volgend ei...

1 juli
2 juli
3 juli
4 juli
5 juli Sas op vakantie
6 juli
7 juli
8 juli
9 juli
10 juli
11 juli
12 juli Esk volgende NOD en ergens in deze week afspraak met huisarts
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo testes)
18 juli
19 juli
20 juli

Nou, in eerste instantie onder het verkeerde topic, maar het is uiteindelijk gelukt, hoor

Haily

Vlinder, veel sterkte en ik hoop dat het niets is (en dat je dus gewoon nog zwanger bent). Laat je het snel horen?

Haily, ik had wel even een huh-moment zojuist met "nu in het juiste topic", maar ik zag dat je eerst in het obstipatie-topic zat. Komt gewoon door de opzet van dit forum, hartstikke onhandig.

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hier gaat het met ups en downs. Dit weekend veel gepraat met m'n man over de huisarts. Ik denk dat we eindelijk zo ver zijn dat we toch die afspraak na deze ronde al gaan maken. De ene dag denk ik: nog 1 ronde, misschien lukt het wel en de andere dag denk ik: laten we maar gaan, het gaat toch niet gebeuren.
Gister was ik heel down. We hadden de doop van m'n petekind en in de kerk heb ik de kleine de hele tijd op m'n schoot gehad. Het is zo'n lief jongetje! Hij lag lief naar me te kijken en hoewel ik niet echt geloof heb ik toch maar even gebeden dat het voor ons ook zo mag zijn. Maar ja, zo zal het natuurlijk wel niet werken...

Na de doop, toen we alweer thuis waren, had ik het echt helemaal gehad. Ik vond het zo oneerlijk. Al die vrouwen die zomaar zwanger worden. En ook de statistieken, waarom zit ik nou net weer bij die 10% die het niet lukt om binnen het jaar spontaan zwanger te worden? Waarom zit het niet mee en meer van dat soort gedachten. Tja, jullie zullen ze wel herkennen denk ik. Ik weet ook wel dat ik het zo niet moet zien, maar dat doe ik soms toch. Gelukkig heeft m'n man me weer opgevrolijkt. Vandaag gaat het wel weer. Misschien was het toch een hormoonwisseling of zo, want nu ben ik weer hartstikke optimistisch.

Het wordt trouwens wel steeds moeilijker om zwangere vrouwen en kinderwagens te zien. Ik gun het iedereen, maar mezelf natuurlijk zeker. Nooit gedacht dat het zo moeilijk zou kunnen zijn.

Qua medisch circuit: ik weet trouwens van de helft van de termen niet wat ze betekenen hoor (IUI, ISCI etc.). Ik ga me daar ook bewust niet in verdiepen tot het voor ons aan de orde is (als het zover komt). Ik wil zo open mogelijk het traject ingaan en niet te veel stilstaan bij alles wat nog moet komen.

Nou, ik heb m'n hart weer even gelucht ;-)

Groetjes, Esk

Hoi Meiden

Nou wat een site zeg, hij doet niet wat ik wil.
Gisteravond al een poging, nu de derde.
Maar goed.

Vlinder wat een nieuws zeg, hopelijk valt het allemaal mee!!
Ik zit nu heel hard voor je te duimen, hoop snel wat van je te horen.

Staartjager uitslag van het zaad, ben benieuwd. Hopelijk kom je niet bij de club van het slechte zaad. Succes, we horen het wel.

Inge, vandaag gyn. Zenuwachtig?? Ik was dat toch zo erg de eerste keer.
Ook bij jou ben ik erg benieuwd. Vooral hoe ze het gaan aanpakken. We horen het!

Sas, wat een goed idee zo'n agenda van al die dingen.

We zijn gisteren terug gekomen van het vriendenweekend.
Heeeel erg leuk! En ik heb lekker aan de borrel gezeten. Dat was toch ook wel weer erg lekker.
Ik heb 1 vriendin die nu 20 weken zwanger is, maar ik heb ze echt ontlopen. Ze zit zo te zeuren over vanalles. Bah bah. Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Maar verder hebben we veel gelachen en lol gehad.

Ik zal de agenda ook even updaten met mijn eigen ellende

9 juni Staartjager ws. uitslag spermaonderzoek  /
                 Inge onderzoek gyn en misschien meer te weten over uitslag sperma.
10 juni
11 juni
12 juni
13 juni Sas voor de 1e keer naar de gyn
                    Cis NOD
14 juni
15 juni
16 juni Esk NOD (denk ik), Haily eerste afspraak fertiliteitspoli
17 juni
18 juni
19 juni NOD Haily??
20 juni
21 juni
22 juni
23 juni
24 juni
25 juni
26 juni Vriend van Cis echo (uroloog)
27 juni
28 juni
29 juni
30 juni Esk ongeveer weer volgend ei...

1 juli
2 juli
3 juli Cis uitslag echo uroloog, en operatie plannen voor spataders weg te halen.
4 juli
5 juli Sas op vakantie
6 juli
7 juli
8 juli
9 juli
10 juli
11 juli
12 juli Esk volgende NOD en ergens in deze week afspraak met huisarts
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo testes)
18 juli
19 juli
20 juli

Doei doei
Kuzzzzz

he meiden, ik kwam even kijken of inge en staartjager al nieuws hadden.. ben benieuwd meiden...

esk, herken je gevoelens helemaal hoor, de ups en downs horen er helemaal bij.. sommige momenten kun je opeens zo diep zinken.. ik hoop echt van harte dat je zelf heel snel je eigen kindje in je armen mag houden..
Succes met de beslissing voor de ha. Stel voor jezelf gewoon een bepaalde tijd vast idd. en dan jezelf eraan houden. ik had dat ook, ene moment wou ik dat ik gisteren al bij die man zat, en het andere moment had ik er echthelemaal nog geen behoefte aan!
vrouwen.. hihi. Toch is het op een gegeven moment gewoon tijd...

Ciz: fijn dat je zo;n leuk weekend hebt gehad. maar sjeeeee ik snap dat je die vriendin ontweken hebt... kan soms hard aankomen dan...

Terug
Bovenaan