meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Kleine update, temp vanochtend weer wat hoger, hoewel niet zo hoog als eerst en nog steeds (nu 16.00u) niets te bekennen. Ik krijg er de zenuwen van... en ik ga zeker niet testen voor woensdag.

Ik voel me trouwens nu weer misselijk (maar het is bij mij altijd in de middag, wat vreemd??).

Esk

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
Jullie lopen nu allemaal bij de gyn bah, ik hoop zo dat jullie snel zwanger zullen zijn!
Kan me voorstellen dat het steekt dat andere wel zwanger worden. Vond ik zelf ook altijd heel moeilijk en dan vooral  als het in  1 of 2 was.
Gun het jullie allemaal even erg

Esk hoe is het bij jou? Spannend... ik zal voor je duimen!

Hier alles goed, was er vanaf vrijdag echt van overtuigt dat ik een miskraam zou krijgen, was dus ook super verdrietig. Was namelijk heel beroerd, misselijk en moe en opeens bijna niet meer en de test werd ook minder dik, dus ik dacht echt dat het mis was. Vandaag een echo gekregen met de gedachten nu krijgen we te horen hoe nu verder... maar opeens zegt ze en ik zie een harje kloppen!!!!! Nou ongelofelijk. Echt een wonder!

Meiden succes met alle ondezoeken en ik duim voor jullie allemaal!
xx bo

hey meiden,

even snel een berichtje..Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest. Mn "ei" staat bijna op springen. Hij zei ineens dat ik woensdag een iui kan doen?!?!? huh zo snel. Ik moet steeds heen en weer rijden naar ziekenhuis. wat een gedoe!!
Woensdag is dus de grote dag. Dan worden de best bewegende sperma-cellen bij mij ingebracht. Ik had niet verwacht dat dat allemaal zo snel kon gaan.
Wou dit ff melden aan jullie.

doei doei

jemig inge. das ook wat!!!
wat gaat dat hard opeens!!!!!!!!! sjeeeeeeeee!!!
woensdag al!!! nou eeh zet m op dan maar he!!! we gaan voor een goed resultaat!!!
ik duim voor je....
(je zult er wel een beetje beduusd van zijn, haha zelfs ik ben r een beetje stil van hahaha)

Esk: gatdarrie.. je kunt beter meteen ongi worden dan dit he.. maar ja aan de andere kant.. vind het nog steeds vrij positief klinken! Misselijkheid in de middag heb ik wel vaker gehoord hoor, hoeft echt niet altijd smorgens te zijn. Ik hoop dat je snel duidelijkeid krijgt.. dis ook niks zo.. hou vol!!

Hebben jullie het allemaal op je werk verteld? mn team weet t wel, maar mn teamleider niet.. normaal heel flexibel, iemand anders kan je altijd wel vervangen, andere collega had het ook nooit verteld (heb nogal een trut van een teamleidster) maar nu is er 1 langdurig ziek, dus weg flexibele opvang.. maar ow als ik er aan denk dat ik dit met die trut moet delen wordt ik al naar haha. (begrip voor een ander is er niet echt bij) maar ja, ik kom er niet echt onderuit vrees ik,

Nou wij gaan vanavond lekker aan de klus (dubbel, manlief is met de badkamer begonnen, en uiteraard het huiswerk van de gyn) en dan morgen kijken of mn ei al gesprongen is.. ben benieuwd!

WOW! Inge!! Wat gaat dat rap ineens! Meteen al een IUI en zonder dat je het eigenlijk verwachtte! Heeeeeeeel erg veeeeeel geluk en sterkte, ik hoop dat het meteen lukt!

Sassie, jij ook succes met klussen! Hopelijk kan de gyn morgen een mooi ei zien!

Bo, leuk dat je even laat weten hoe het met je gaat. Ik hoop dat je zwangerschap voorspoedig verloopt!

Groetjes Esk (nee... nog steeds niks)

Oh, vergeet ik helemaal te antwoorden op je vraag: ik heb niemand nog wat verteld. Ik heb een tijd gehad dat ik dacht dat ik zou springen als niemand ervan zou weten, maar momenteel gaat het heel goed zonder dat ik het mensen wil vertellen. En zo lang dat zo blijft hebben we besloten het tussen ons tweetjes te houden. Zelfs mijn moeder weet niet dat wij donderdag een afspraak hebben. Ik denk dat ik pas ga overwegen het te vertellen als het echt niet anders meer kan. Gelukkig verwacht niemand van onze vriendenclub/familie dat wij al snel kinderen willen, dus krijg ik ook niet zoveel opmerkingen en vragen erover en dat scheelt.

Groetjes, Esk (en nee, nog steeds niks )

Bo vergat helemaal op jou verhaal te reageren.
Wat moet dat spannend geweest zijn zeg! en wat een vreugde dat dan toch alles goed blijkt te zijn, nu proberen echt te genieten!

haily: hoe is het met jou?? echt, jij komt dalijk opeens het forum opstormen met de mededeling dat je zwanger bent!

Terug
Bovenaan