jemig inge. das ook wat!!!
wat gaat dat hard opeens!!!!!!!!! sjeeeeeeeee!!!
woensdag al!!! nou eeh zet m op dan maar he!!! we gaan voor een goed resultaat!!!
ik duim voor je....
(je zult er wel een beetje beduusd van zijn, haha zelfs ik ben r een beetje stil van hahaha)
Esk: gatdarrie.. je kunt beter meteen ongi worden dan dit he.. maar ja aan de andere kant.. vind het nog steeds vrij positief klinken! Misselijkheid in de middag heb ik wel vaker gehoord hoor, hoeft echt niet altijd smorgens te zijn. Ik hoop dat je snel duidelijkeid krijgt.. dis ook niks zo.. hou vol!!
Hebben jullie het allemaal op je werk verteld? mn team weet t wel, maar mn teamleider niet.. normaal heel flexibel, iemand anders kan je altijd wel vervangen, andere collega had het ook nooit verteld (heb nogal een trut van een teamleidster) maar nu is er 1 langdurig ziek, dus weg flexibele opvang.. maar ow als ik er aan denk dat ik dit met die trut moet delen wordt ik al naar haha. (begrip voor een ander is er niet echt bij) maar ja, ik kom er niet echt onderuit vrees ik,
Nou wij gaan vanavond lekker aan de klus (dubbel, manlief is met de badkamer begonnen, en uiteraard het huiswerk van de gyn) en dan morgen kijken of mn ei al gesprongen is.. ben benieuwd!