meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Nope...

En nu ben ik niet flauw meer hoor... maar ik word er een beetje melig van... ik weet dat het toch niets is, heb tegelijkertijd hoop en probeer die dan niet te hebben, maar omdat er ook niets komt word het wel steeds meer... grr..

geduld, geduld...

En ik wacht niet meer :-(. Helaas, weer niets deze ronde, dus ook voor ons is het andere traject aangebroken. Donderdag huisarts.

Ik moet weer gaan werken, maar wilde het even laten weten.

Groetjes, Esk

Hoi Lieve meiden,

Hier dan eindelijk weer eens een bericht van mij.
Wij hebben ons plafon opnieuw laten stucen, en we zitten midden in de zooi.
Bah bah, dat ben je echt zo beu.
En daarbij ook nog druk druk druk, veel werken enzo.

Esk, ik was zo spannend aan het lezen!! Maar helaas weer.
Bah wat is het toch weer elke keer een tegenvaller hè.
Maar donderdag huisarts, hoe kijk je er tegenaan?
Ik wens je heel veel sterkte meissie!

Sas, een gekantelde baarmoeder. Nee daar heb ik ook nog nooit van gehoord.
Maar de gyn heeft er verstand van, dus vertrouw maar op haar.
Verder nog heel wat onderzoeken, spannend hè. Ja, als het eenmaal begint, dan gaat ie snel.

Inge, dat is helemaal een vluggertje.
Wat fijn zeg, actie, daar houden we van, hahaha.
Morgen dus iui, vertel je me even hoe het is gegaan. Wij hebben het namelijk ook binnen nu en 1 1/2 week. Toch spannend hè.
Het kan nu zomaar ineens eindelijk................hopen hopen hopen.
Succes meid.

Bo, fijn dat toch alles goed was.
Het blijft in het begin toch spannend he.

Natalie, natuurlijk mag je reageren.
Vindt het ook leuk om te lezen, maar soms dan steekt de jalozie de kop op.
Maar ben erg blij voor je dat het goed gaat. Ook jij hebt het verdiend!!!

Haily, hoe is het met jou.

En de rest van de dames.

Ik mag donderdag weer naar het ZHK voor de follikel meteing!
En dan maar afwachten wanneer ik iui krijg.
Ik heb afgelopen ronde veel last gehad van de rode duiveltjes.
Ik zat zo in een dip.
Mijn vriend die kan daar dan niet zo goed mee omgaan. En wat krijg je dan...... jaja ruzie.   Bah en dat is niet leuk. We lagen even niet zo goed op 1 lijn. Het hele huis een zooi, en dan mijn buien, ja een goede combi.
Maar we hebben weer een goed gesprek gehad. We hebben het allebei ook zo druk, dat we elkaar alleen maar tegen komen in bed.
Gisteren hadden we 12 jaar verkering, wouw he. En dat gaan we zondag lekker met zijn 2en vieren. Zijn we ook echt aan toe.

Nou vanavond lekker voetbal kijken, ook gezwellie.
Op naar de leuke dingen.

Lieve groetjes van mij
Ciz xxx

Bo, wat een opluchting zeg!! Het lijkt met echt een prachtig moment, dat je weet dat het hartje klopt. Hoeveel weken ben je nu ook al weer?

Inge, da's lekker snel! Eigenlijk maar goed ook, dan gebeurt er tenminstte wat. Je hebt dan 10% kans op zwangerschap, dus dat is best veel. Succes meid, laat ons horen hoe het gegaan is.

Esk, wat balen weer. Ik hoopte het even voor je...wel maf dat je periode na je eisprong onregelmatig is, dat hoort toch constant te zijn? Nou ja, dat is dus kennlijk ook niet bij iedereen, misschien net zo'n mythe als dat die periode altijd 14 dagen is. Donderdag naar de huisarts...sterkte.

Sas, ik heb het nog niet aan m'n werk verteld (op een ex-collega na waarbij ik opeens mijn hart luchtte, maar die heeft beloofd dat ze haar mond houdt) maar ik maak er wel plannen voor. Vrijdagavond ga ik naar mijn moeder, ik ben van plan het dan te gaan vertellen, en dan toch maar de rest van de familie...want ik denk dat ik dadelijk aan de beurt ben om onderzocht te worden, en het is op mijn werk niet zo makkelijk om eerder weg te gaan of zo. Ik denk dat ik de bom gewoon in de teamvergadering drop, dan weet iedereen het maar. Gelukkig heb ik een heel aardige werkbegeleider, die momenteel net zwanger van haar tweede is en vandaag haar echo krijgt, dus die zal het zeker begrijpen.

Ciz, het is ook niet makkelijk voor je relatie: continue die teleurstellingen, verbouwingen, en dan ook nog moodswings door de hormonen. Ik was soms echt bang dat we in zo'n stelletje veranderen dat het alleen maar over zwanger worden kan hebben en alleen klust omdat het moet. Gelukkig denk ik nu dat dit niet zo snel gaat gebeuren, gezien hoe we er na ruim een jaar instaan, maar toch.

We hebben gisteren weer een potje spul van m'n man ingeleverd, nu na bijna een week onthouding (niet leuk) en kunnen vrijdag bellen of er al een uitslag is. Ik ga er maar vanuit dat het niet slechter dan de eerste keer zal zijn, dus ik ben niet echt zenuwachtig.
En ik heb gisteren voor het eerst innestelingsverschijnselen gehad: dipje in de temperatuur, heel klein beetje spotting, beetje gerommel in mijn onderbuik. Qua timing kan het, maar het was niet echt heel duidelijk allemaal, en gezien ook de ervaringen van jullie op dit forum ga ik nergens vanuit. Ik heb ten slotte ook al misselijkheid, duizeligheid, moeheid en pijnlijke borsten mee gemaakt zonder het gewenste resultaat, dus tot ik een positeive test in handen hoop ik nergens op (of dat probeer ik in ieder geval).

Vanavond gaan we de vakantie boeken, lekker kamperen in Italie! Elke keer als de nietzwangerblues me dreigen te overvallen denk ik daaraan, dan wordt ik weer vrolijk.

Groetjes, Staartjager

Cis, je moet met die rotzooi maar zo denken: straks heb je een mooi strak gestuct huis en ziet 't er weer piccobello uit!
En heel herkenbaar die ruzies af en toe  hoor. Ik heb ze ook (vanochtend zelfs nog) met mijn man. Bij ons reageert mijn man heel erg boos als het niet gelukt is (zal de onmacht wel wezen) en hij denkt dan meteen dat het nooit meer gaat lukken en het valt me nog niet mee om dat uit zijn hoofd te praten. Eerlijk is ook: als het bij ons nooit gaat lukken, dan heeft hij daar waarschijnlijk veel meer moeite mee dan ik. Hopelijk hoeven we daar nooit over na te gaan denken. In ieder geval, hij ziet het even helemaal niet zitten en ik hoop dat de huisarts hierin kan helpen (door hetzelfde te vertellen als ik, maar dan zeg ik het niet en maakt het hopelijk het verschil).
In ieder geval van harte gefeliciteerd met je 12-jarig jubileum, dat is toch heel wat en veel plezier zondag met het leuke dagje dat jullie gaan doen.

Succes ook met de IUI. Wat gaat dat ineens allemaal snel! Ik dacht dat er maanden dokteren voor iedereen in het vooruitschiet lag, maar jullie krijgen allemaal al snel behandelingen! Hopelijk gaat het ook allemaal lukken. Ik heb geen idee hoe groot de slagings% zijn. Sterker nog, ik heb nog niet eens idee hoe zo'n IUI in z'n werk gaat...moet je dan iets van hormonen slikken/spuiten? En je man z'n kwakkie inleveren en zo? Het is toch zaadjes op de stoep van je ei parkeren (of misschien zelfs IN je ei parkeren), om het zo maar te zeggen (dus niet via klussen, maar via het ziekenhuis). Als ik moet vertalen vanuit IVF, kom ik op In Uterus Infertilisatie (bevruchting in de baarmoeder), maar ik heb geen idee of dat klopt.

Staartjager, ik hoop gewoon lekker met je mee, maar vind het knap dat je uitgaat van eerst zien, dan geloven. Zou ik ook doen hoor. Maar een innestelingsdipje en spotting, dat klinkt op zich wel positief en ik hoop het echt voor je. Heel veel sterkte komende tijd (met niet te hard hopen). Enne, vrolijk blijven hoor. Er zijn nog heel veel dingen in het leven de moeite waard buiten kinderen! Klinkt misschien vreemd vanuit de mond van iemand die ze heel graag wil, maar het is wel zo.

Sas, hoe gaat het jou? Hoe was het met je ei?

Oh, en niet omdat ik daar nou zo op zit te springen hoor, maar als dit topic vol is, blijven we dan onder "zwanger worden" of verhuizen we naar "als zwanger worden langer duurt"? En hoe gaan we ons noemen (in beide gevallen...). We zitten nu op post 484, bij 700 is het vol, dus we hebben nog wel even, maar ik dacht, laat ik maar op tijd zijn...

Groetjes, Esk

Ha die lieve esk..
Tjeeee.. weer mis.
had zulke goede hoop voor je!
sterkte.... en tja.. nu ook op naar de ha.. dan zijn we allemaal bezig is het niet?

Ik herken jullie verhalen wel hoor, van de ruzies. wij hebben er soms ook last van. Je zit dan al niet lekker in je vel en zit niet altijd op 1 lijn qua gevoel en emotie en dan kan om het minste geringste de vlam in de pan slaan!
Wij hebben vanavond nog lekker geruzied over de badkamer.. ALTIJD vinden we hetzelfde mooi, en nu zitten we zelfs over de spotjes een half uur te mekkeren tegen elkaar pfft we hebben het ook zo druk, bah. en op het werk ook druk.. pffff

Vanmorgen was even niet zo leuk bij de gyn. We verwachtten te horen dat het ei op knappen stond en dat ze de samenlevingstest kon doen. Maar mn ei was kwijt! ze dacht te zien dat ie al gesprongen was... en uit het baarmoederslijmvlies onder de microscoop (wat een baan hahah) dacht ze dat ook op te maken, maar geen zaadjes te zien!!!
waar zijn die dan gebleven?? en waar is mn ei? dan zou ie op dag dertien opeens gesprongen zijn>??? dan was ie nog te klein! op issie niet verder gegroeid en niet gesprongen??? als ie wel is gesprongen  is ie opeens weer heel vroeg.. ik ben t spoor even bijster hoor.. bah. Samenlevingstest kon dus ook niet, dat kan alleen voor je ei volgens haar. anders is ie niet betrouwbaar.
Nu maandag bloedprikken en dinsdag potje inleveren. Dan pas weer op dag dertien van de volgende cyclus een volgende afspraak maken. Dan krijgen we pas de uitslagen en kan ze weer verder, maar ja, ik bedacht me later dat ik dan op vakantie ben!!  duurt het weer een maand langer...  was r helemaal n beetje down van.
nou ja.. tis niet anders.

Inge: morgen de grote dag meid!! spannend!! ik zal aan jullie denken!

liefs..

He meiden,

Sas, wat is dat nou weer????
Ooh daar zou ik ook van balen.
En die vakantie tja, hij staat al geboekt maar anders......
Maar het is wel heel erg vreemd???????
Maar waarom laat ze je niet eerder komen dan dag 13? Ik moet al op dag 8 terug. Ze wil het voor zijn.   Maar daar zal jou gyn ook best wel haar redenen voor hebben.
Wat die vakantie betreft, ik vind het ook zo moeilijk om te boeken.
Ik wil mijn kans niet verspelen, maar aan de andere kant, wat is nou een maand, gezien onze trubbel. Je moet ook wel genieten, en er niet alles naar plannen.
Moeilijke keuzes zijn dat.
Maar Sas ik geloof goed dat je een dip had, je leeft er helemaal naar toe, en dan gaat er weer iets mis.
Sterkte meissie.

Esk, wat betreft verhuizen naar dat andere forum, ik vind dat wel een goed plan.
We zijn nu eenmaal lang aan het sukkelen. Wel confronterend!!!!!!
Maar goed, we zijn daar wel beter op onze plaats.

Inge, heel veel succes vandaag. Ben benieuwd hoe het is gegaan.

Kuzzzzzz
Cizzzzzzzz

Sas, wat ontzettend balen van je ei. Die mogen niet kwijt raken!! En ik kan me voorstellen dat je enorm de balen ervan in hebt dat je dan net op vakantie bent, maar je moet gewoon gaan hoor. Even je hoofd lekker leegmaken en even genieten met z'n tweetjes. Dat heb je ook nodig hoor en die ene maand, hoe moeilijk ook, zal 't 'm ook niet doen. En wie weet lukt het spontaan net in die maand (omdat je er niet mee bezig bent). Kop op hoor! Ik denk aan je!

Cis, hoe houden jullie je? Je klinkt wel opgewekt vandaag. Voor jou morgen ook een spannende dag met de meting. Succes daarmee.

Inge, heel veel succes!

Haily, hoe gaat het met jou?? Laat wat van je horen!

Ik ga even de lijst bijwerken hoor, want ik ben het spoor even bijster...

*knip*

*plak*

18 juni
19 juni NOD Haily??
Esk afspraak huisarts
Cis follikelmeting
20 juni Wietske NOD.
21 juni
22 juni Staartjager NOD
23 juni
24 juni
25 juni
26 juni Vriend van Cis echo (uroloog)
27 juni
28 juni
29 juni
30 juni

1 juli
2 juli Esk ongeveer weer volgend ei...ergens tussen 30 juni en 4 juli
3 juli Cis uitslag echo uroloog, en operatie plannen voor spataders weg te halen.
4 juli
5 juli Sas op vakantie
6 juli
7 juli
8 juli
9 juli
10 juli
11 juli
12 juli
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli Esk volgende NOD (hier ergens???)
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo testes)
18 juli
19 juli
20 juli

Terug
Bovenaan