meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

WHOOOOAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Van Harte, harte, harte gefeliciteerd!!! Ik ben zo blij voor je! Geweldig! Ik zag dat je gereageerd had en ik WIST het gewoon voordat ik je berichtje las!
Meid, geniet van je zwangerschap en laat ons af en toe weten hoe het gaat. Ik hoop dat wij je snel mogen volgen!

Groetjes, Esk

Wow wat super!!! Van harte gefeliciteerd! Mijn dag is weer helemaal goed, ben echt blij voor je. Geniet lekker van de zwagerschap.

Liefs Evelien

Hoi Hoi meiden,

Ik reageer even in etappes. Ik kan niet zolang achter de computer zitten.
Ons dagje A ´dam zondag eindigde in een kleine ramp, hahaha.
Ik kreeg de punt het kartonnen kaartje wat aan het truitje hing wat ik wilde passen in mijn oog. Oooh mensen en dat deed me zeer.
We hebben daar op de huisartsenpost gezeten en al.
De dag erna, na de IUI, zijn we nog naar onze eigen huisarts geweest.
Er zit een flinke beschadiging op mijn hoornvlies. Ooh ik heb me een pijn.
Nu kan ik met 1 oog zien, maar niet heel gemakkelijk, en heel vermoeiend.
Gelukkig geneest het heel snel, en gaat het al wat beter. Morgen hoop ik weer met 2 ogen te kunnen zien.
Verder was het wel weer erg fijn om er eens met z ´n 2en uit te zijn.

Maar Wat een super nieuws Staartjager!!!
WWWWWHHHHHHOOOOOOWWWWW, ik ben helemaal blij voor je.
Hoeveelste ronde was dit eigenlijk.
Oooh eindelijk weer eens een wonderberichtje, waar we allemaal weer hoop van krijgen!!!!! Van harte gefeliciteerd, en genieten.
Hele dikke knuffel!

Jongens ik ben er dadelijk weer, maar ik moet effe mijn ogen dicht doen.
Wat een drama he.

ff vlug, iui was goed gegaan!
Cis

Ben ik weer!!!

Inge wat een drama van jou IUI.
Ik zag er gewoon tegenop om te gaan, ik had nog helemaal niet stilgestaan bij het feit dat dat ook nog kon gebeuren.
Ben je er een beetje overheen?
Was het nu weer wachten op de volgende ronde, of welke onderzoeken stonden er nog gepland? Ik zal zo eens ff terug lezen.

Sas, jij heel veel succes morgen. Ik geloof goed dat je man er tegenop ziet. Het is ook elke keer een prestatie. De romantiek gaat er zo goed af.

Bij ons is het gisteren goed gegaan. Ik ben erg benieuwd wat het doet over twee weken. Of ja ietsje langer.
Het zaad van mijn vent was nu zelfs veel beter.
Goede zaadcellen kwamen nog niet boven het miljoen, en nu 2,5 miljoen. En de beweeglijkheid kwam niet boven de 12 %, en nu zelfs 30 %.
Jur mocht, nadat zij de katheter op de juiste plaats had, het zaad er met een spuitje inspuiten. Dan had hij toch het gevoel dat hij het had gedaan, wel een grappig idee.

Maar jongens ik moet mijn ogen weer even dicht doen.
Ik denk dat ik er morgen pas weer ben.
Dan reageer ik op de rest.

Dag lieverds.
Cis

Hallo dames,
Ik zal ons 's even van de tweede pagina afhalen.

Cis, wat erg van je oog! Komt het wel weer helemaal goed? Bah, ik moet er niet aan denken! Doe maar lekker rustig aan, want goed laten genezen hoor.

Voor jou breken dus spannende tijden aan de komende weken. Hebben ze nog iets gezegd van kansen en zo? En waarom doen ze zo'n "proef" IUI? Is dat om te kijken hoe jij reageert (je lichaam?)?

Inge, hoe gaat het nu met je? Al van de schok bekomen? Het is een behoorlijke teleurstelling zo.

Sas, hoe ging bloedprikken en potje inleveren? Alles naar wens verlopen? Hebben ze nog iets gezegd over het vervolg?

Staartjager, al van de schrik bekomen ;-) ?

Hier is alles rustig. We zitten te wachten tot maandag. Ik maak me toch wel zorgen, maar tegelijkertijd voel ik dat het wel goedkomt bij ons. Da's een heel stom gevoel en ik weet niet of m'n hoofd m'n hart probeert te beschermen of dat het een andere oorzaak heeft. Ik begin er toch wel rekening mee te houden dat ik toch PCOS zou kunnen hebben. Alle symptomen passen er wel bij en het kan zelfs dat je toch redelijk menstrueert en het toch hebt. Het zou zo kunnen zijn (speculeer, speculeer) dat ik meerdere eitjes tegelijk laat "rijpen" en dat ze dus geen van allen "rijp" worden, maar dat ze samen dus wel genoeg hormoon afgeven zodat het lijkt alsof  er eentje gesprongen is. Dat zou op zich de onregelmatig cyclus verklaren en de verschillen  in de luteale fase (die de ene keer 10 dagen en de andere keer 15 dagen is).  

Nou ja, afwachten, er zit niets anders op, hoewel ik het wel erg moeilijk vind. Manlief is een hele steun, maar ik merk dat hij 't er wel moeilijk mee heeft. En dan heeft ie ook nog 's dat gedoe met z'n baan en dat is voldoende om hem helemaal gestresst thuis te hebben.

Ik ben de laatste dagen bijna obsessief vaak op dit forum (en andere fora)  te vinden. Er komt werkelijk niets uit m'n handen op het werk. Ik kan er eigenlijk net zo goed niet zijn. Ik voel me mega-schuldig, maar schijn het niet te kunnen verbeteren. Hopelijk gaat het vanaf maandag weer beter.

Ik heb op m'n werk voor maandagmiddag vrij gevraagd zonder reden te noemen. Daar werd toch wel even vreemd bij gekeken, maar ik wilde niet alweer een doktersbezoek of ziekenhuisbezoek als reden geven. Ik ga zo lang mogelijk proberen het niet te melden op m'n werk, maar vind dat toch erg lastig (meer in de praktische zin). Ik denk dat ik maar even een leugentje om bestwil moet verzinnen.
Verder niets te melden. Het is rustig hier... Hopelijk wordt het dit weekend fatsoenlijk weer, dan kunnen we iets leuks gaan doen. Nog even bedenken wat...

Groetjes, Esk

He, Cis, schrikken van je oog zeg..gaat het weer wat beter?
Mooi dat de IUI goed ging, en lief dat ze je man er ook bij betrekken. Toch fijn om nu te weten dat je meer kans hebt dan al die maanden hiervoor.

Esk, goed dat je het positief kan blijven zien, probeer dat vast te houden.

En ik...ben nog steeds een beetje beduusd, we zijn allebei behoorlijk bang dat het nog misgaat (ben elke keer opgelucht dat er geen bloed in m'n broekje zit) maar het is geweldig om te weten dat het allemaal werkt bij mij van binnen. Ook kan ik nu opeens heel anders naar zwangere vrouwen, kinderwagens en babyproducten kijken: dat komt er voor mij waarschijnlijk ook aan.
Het begint langzaam te wennen, vrijdag ga ik naar de bibliotheek om een paar 9-maandenboeken te halen.
Het was overigens de 13e ronde, en voor m'n NOD merkte ik dus 1 dag innestelingsverschijnselen en daarna pijnlijke, volle borsten en af en toe vlagen buikkramp. Rond m'n NOD leken m'n borsten weer normaal (dus ik dacht dat het toch was misgegaan) maar nu voelen ze weer vol aan en af en toe pijnlijk. Verder was ik maandag volkomen uitgeput van een sprintje naar de trein en ga ik nu de trap een stuk langzamer op, en gisterochtend hoefde ik halverwege m'n bakje yoghurt opeens niet meer, was bang als ik nog een hap zou nemen het eruit zou komen.
Maar ik vind elk teken van zwangerschap even prachtig, wat mij betreft hoe meer hoe beter.

Nou lieverds, ik hoop dat jullie ook gauw een positieve test in handen houden, en met me mee gaan naar het zwanger zijn forum (waar ik totaal de weg nog niet weet)

Groetjes, Staartjager

Hey staartjager,

Gefeliciteerd!!!!!!!!
En heel erg bedankt, want je geeft me weer hoop en dat kon ik even gebruiken. Ik zit namenlijk ook in de 13e ronde!!!!
Ik wens je een fantastische gezonde zwangerschap toe.

Cis, wat naar van je oog. Wel interessant om te lezen hoe dat gaat met iui. Morgen heb ik het HSG-onderzoek en ik vermoed dat als dat goed is wij ook doorgaan voor de IUI. Hier in het hoge Noorden hebben we niet zo'n last van wachtlijsten en vanwege mijn leeftijd willen we graag een beetje opschieten!!!

Groetjes Wietske

tjee 1 dagje niet geweest en wat een verhalen en wat een nieuws!! MAAIKE, JE BENT ZWANGER!!!!!!!!! gefeliciteerd meid!!! wat een geweldig nieuws voor jullie!!!
hopelijk krijg je snel wat meer vertrouwen en kun je volop gaan genieten van het leven in je buik!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cis:: AU! gaat het weer wat beter met je oog? wat een dramatische wending zeg.. even een truitje passen... tss hopelijk heb je snel minder pijn!!
Fijn dat de iui goed is gegaan! kan me voorstellen dat je na het verhaal van inge bijna niet meer durfde te gaan. Fijn ook dat je vriend het zaad in mocht brengen, is het toch nog iets van jullie samen!! het duimen is begonnen!! en wat een fijn nieuws over zn zaad zeg!

Wietske: spannend morgen je onderzoek.. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, Fijn dat er in t noorden geen wachtlijsten zijn, hoop voor je dat t balletje snel gaat rollen allemaal!

Esk:: wat naar dat je er zo erg mee bezig bent allemaal.. hoop dat je het snel wat meer los kunt laten. Spannend allemaal zeg!!! en je werk.. tja tegen collega's heb ik het gezegd, als je telkens smoezen moet verzinnen om naar de gyn te gaan, echt vervelend!! maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Mn teamleidster weet t niet, we lossen het onderling wel op! en dat je nu even niet zo productief bent, jammer dan.. kan me tijden herinneren dat je je drie keer in de rondte hebt gewerkt, en las op een ander topic dat je een vast contract hebt.. komt wel goed hahah!
maar zonder gein, sterkte met alles..

Haily: hoe is t met jou???

En Inge??? hoop dat alles een beetje goed gaat met je.. twas niet niks allemaal

Hier heerst een lichtelijke spanning,, mogen morgen om 12 uur bellen voor de uitslag van de zwemmers.. voelt een beetje als het moment van de waarheid... hou jullie op de hoogte, al duurt t misschien wat langer, morgen gewoon hele dag bellen en uit mn werk ladysnight met mn vriendinnen, gezellig (hoop alleen wel op een goede uitslag, anders cancel ik t misschien wel even...)

baai!

Terug
Bovenaan