meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Zo dan staat de lijst ook op deze pagina, is wel handig hè.

20 juni Wietske NOD.
21 juni
22 juni Staartjager NOD  
23 juni Sas bloedprikken
                  Cis IUI (1e keer)
24 juni Man sas zaad inleveren..
25 juni
26 juni Vriend van Cis echo (uroloog)
                      Wietske HSG
27 juni
28 juni
29 juni
30 juni Esk+man 1e afspraak fertiliteitspoli
                       Wietske afspraak met gyn
1 juli
2 juli Esk ongeveer weer volgend ei...ergens tussen 30 juni en 4 juli
3 juli Cis uitslag echo uroloog, en operatie plannen voor spataders weg te halen.
4 juli
5 juli Sas op vakantie
6 juli
7 juli
8 juli
9 juli
10 juli Cis NOD!!!! Spannend!!!
11 juli
12 juli
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli Esk volgende NOD (hier ergens???)
                  Wietske nod
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo                           testes)
18 juli
19 juli

hoi hoi ff snel

Allereerst staartjager GEFELICITEERD! Ik moet niet vragen hoe je je voelt. het zal wel fantastisch zijn denk ik!!! Het is je ook gegund hoor. lekker genieten he..

En Sassie wat las ik nou weer! dit is je ergste nachtmerrie. Ik kreeg gewoon tranen in m ogen. Ik vind het echt heel erg voor jullie. Dit verwacht je niet. Van mij ook een dikke knuffel en ik denk ook aan je hoor. Begrijp ook dat je er niet veel meer bent nu. x

liefs inge

Even een paar korte berichtjes:
Staartjager, van harte gefeliciteerd!!!! Wat super,zeg! Bij jou gaf je lichaam het dus toch goed aan!!!

Ciz ik duim heel erg met je mee!!!!!

Maandag eerste keer inwendige echo op dag 12,   M'n vriend gaat mee voor het geval dat ze toch wat vinden...Heb vaak van die gekke steken, dus je weet maar nooit.

Sas, ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd, Heel veel sterkte!!! Ik heb je bericht met tranen gelezen...

Liefs Haily

jeetje sas wat erg voor jullie!!! weet dat er mensen aan jullie denken meid, en heel erg veel sterkte toegewenst!!!

heel tegenstrijdig maar toch ga ik straatjager van harte feliciteren echt heel gaaf voor je meis!!! geniet ervan. owww wat dubbel is dit je bent blij voor de een en bedroeft voor de ander. pffff

wij hebben deze maand ook weer goed ons best gedaan, en nu maar weer afwachten mijn nod is 5 juli dus nog een week wachten voor we meer weten

liefs vlinder

Hoi allemaal,

Hey Sas, wat een ontzettend naar nieuws. Ik hoop heel erg voor je dat de medische wetenschap jullie toch aan een gezond kindje kan helpen. Ik zou er voor gaan als ik jou was, ze kunnen zoveel tegenwoordig! Je wilt het natuurlijk het liefst zelf doen, zoals iedereen, en het is misschien een moeilijk en zwaar proces, maar als je uiteindelijk zwanger raakt en een gezond kindje krijgt ben je snel vergeten hoe het tot stand is gekomen!

Esk, als je een positieve ovutest hebt duurt het volgens mij nog 24 tot 48 uur voordat het eitje springt, dus is het niet zo belangrijk of je van tevoren geklust hebt. Juist de dag van de positieve test en de dagen erna moet je aan de slag.

Bij mij viel de HSG erg tegen. Dat kwam omdat mijn baarmoeder wat naar links en achterover lag zodat hij de baarmoedermond moeilijk te pakken kreeg, dat gezoek en gewroet van binnen, dat deed zeer!!.
De rest van het onderzoek was een eitje en gelukkig waren de eileiders goed doorgankelijk.
Wel heb ik 2 dagen darmkrampen gehad vanwege de pijnstillers die ik moest slikken (denk ik) en ben ik nu zwaar verkouden, dus ik heb me weleens beter gevoeld!
Maandagochtend heb ik een vervolgafspraak met de gyn en ik ben heeeel benieuwd wat daar uit komt.
Wij willen eigenlijk wel aan de iui. We willen vanwege onze leeftijd zo snel mogelijk zwanger worden en we hebben geen bezwaar tegen een beetje hulp van de mm!
Aan het kindje zal je vast niet kunnen zien datie met behulp van een plastic rietje en een gyn tot stand is gekomen!!

Allemaal een goed weekend en succes met klussen en de mm.
Groetjes Wietske

p.s. Tomaatjes zijn heel goed voor de zaadjes, vooral als je ze gekookt of gebakken eet, dus allemaal veel aan de pizza en pasta en ketchup!

Hoi Meiden,

Hoe is het met je Sas, kun je het allemaal een beetje bevatten?
Kunnen jij en je man wel de steun bij elkaar vinden?
Ik denk aan je meissie!!!

Haily, hoe was het met je ei gesteld op dag 12?
En wat fijn dat je mannetje met je meegaat, hij moet er tenslotte ook wat voor doen hè. Maar gekke steken, waar komen die dan vandaan?

Esk, een maand zomaar voorbij laten gaan, nee dat moet je maar niet laten gebeuren, stel dat hè. Ja we moeten toch maar blijven geloven.
Bij deze alvast heel veel succes maandag.

Staartjager, fijn dat je met ons mee blijft lezen, wij blijven natuurlijk ook wel erg benieuwd hoe het je allemaal vergaat.
Wat zul jij in de wolken zijn, het is je ook zeer zeker gegunt!

Wietske, wat naar dat het onderzoek tegen was gevallen. We moeten het ook maar allemaal laten gebeuren. Maar inderdaad, dat ben je straks, als onze dromen zijn vervult, zo weer vergeten.

Vlinder, fijn om weer wat van je te horen.
Hoe is het met je?
Heb je het allemaal een plaatsje kunnen geven?
Ik hoop dat de ellende snel beloond wordt met een positieve test.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten, en anders sorry!!!

Tot snel meiden.
Dikke kuzzzzzz

@Sas. Zit hier gewoon even met je mee te huilen, sterkte meid. Als je wilt praten weet je me te vinden. Liefs en een hele dikke knuffel

@ staartjager, gefeliciteerd meid!!. Op het zwangerforum hebik een topic geopend "Zwanger na 8+ ronden" Hier laat ik af en toe mijn verhaal achter zodat de gene die het willen volgen de kans hebben, hopelijk mag ik je hier snel begroeten.

Voor de rest van de meiden, veel sterkte in de mm, en ik blijf jullie volgen. Als jullie mij en hopelijk ook de andere zwangere van de groep willen volgen kijk dan even op de bovengenoemde topic, dan kun je zelf beslissen of en wanneer je er zin in hebt.

Liefs Natalie

Nou vandaag dan de 1e inwendige echo. viel reuze mee. alles tot nu toe netjes. 1 dominant ei waarschijnlijk: 14 mm.
Of we  woensdag terug wilden komen voor een samenlevingstest. eh... ik moet van dinsdagochtend tot woensdagavond werken... (avond en nacht oproepbaar en intern). Dan zou m'n vriend daar langs moeten kemen en dan woensdagochtend op en neer naar Den Bosch (ik werk zelf bij Eindhoven!). Dan dus morgen maar meteen die samenlevingstest en mogelijk donderdag nog een keer.
Wat een gedoe zegt! Hoe te plannen in je leven/werk, pff...Is dat bij jullie ook zo lastig! Ik heb het recent ook maar tegen allen collegae gezegd. Reageerden erg fijn gelukkig. Ik hoef me niet eens ziek te melden/vrije uren op te nemen  als ik weer eens afwezig ben.Super, toch!

Cis hoe is bij jullie de echo van je vriend gegaan? Uitslag krijg je denk ik pas later, of niet?

Wietske  hoe  was het bij de gyn vandaag???  De HSG zit erop las ik. Klinkt niet als een prettig onderzoek...gelukkig dus alles doorgankelijk!

Nathalie, leuk dat je meeleest! en dat na al die weken toch nog. Ik kan me namelijk ook voorstellen dat  je dat wachten op het zwanger worden het liefst zo snel mogelijk vergeet!  Dus daarom erg leuk dat je nog ons ons denkt. (wij/ik ook nog aan jou, hoor!)

Sas, ik snap dat je even geen contact zoekt. Mocht je toch melezen. heel veel sterkte en we denken aan je, hoor! Hou vol, he!

Liefs Haily

Terug
Bovenaan