Hoi meiden,
Sas, ik heb er gister de hele avond een rotgevoel over gehad. Ik snap precies wat je bedoelt met dat het lijkt dat er iemand overleden lijkt te zijn. En ik begrijp het ook heel goed als je minder (of niet) op fora komt. Is natuurlijk erg confronterend.
Ik voel me zelf wat schuldig als ik verder typ over onze en mijn kansen van deze maand, maar ik ga het toch doen.
Cis, spannend hoor, tikken de daagjes nu niet langzaam voorbij?
Staartjager, hoe gaat het nu met jou? Al een beetje over de schok heen?
Wietske, hoe is je HSG gegaan, was toch deze week ergens?
Voor mij is het weer een baalmoment. Gisteravond dacht ik zomaar ineens dat ik wel 's een ovulatietestje kon doen (het was dag 10) en potverdrie, het ding was positief! Dat kwam klustechnisch dus ff rottig uit... weinig actie gehad op dat gebied eergister en de dag ervoor... gister natuurlijk direct wél actie genomen en hopelijk heb ik vanavond ook nog een positieve ovutest. Zelf heb ik het vermoeden dat het ei dus gister of misschien wel eergister al geweest is. Getverderrie! Enige troost die er dan nog is, is dat we maandag ons toch moeten melden bij de gyn. Maar ja, ik had de kans van deze maand liever niet misgelopen (in ieder geval niet totdat definitief is uitgesloten dat het op de "normale" wijze niet gaat lukken). Maar ja, ik had een ei tussen dag 8 en 10 dus echt niet verwacht... dag 11 was tot nog toe het vroegst en dan ook maar 1 keertje. Korte cyclus dus deze maand, da's dan het enige voordeel...
Groetjes, Esk