meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hallo allemaal,
Ook op deze pagina even het overzicht compleet gemaakt.
----- -------------------- --------------------- --------------------- ----------------
3 juli Cis uitslag echo uroloog, en operatie plannen voor spataders weg te halen.
4 juli Haily ei? (4-6/6)
5 juli Sas op vakantie
6 juli
7 juli
8 juli
9 juli
10 juli Cis NOD!!!! Spannend!!!
11 juli
12 juli Esk testdatum (NOD  tussen 6 en 12 (!) juli, ei 28 juni gehad))
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli  Wietske nod
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo                           testes)
18 juli
19 juli
20 juli
21 juli
22 juli
23 juli
24 juli
25 juli Esk volgend ei
26 juli
27 juli
28 juli
29 juli
30 juli
31 juli
1 aug
2 aug
3 aug
4 aug
5 aug
6 aug
7 aug
8 aug
9 aug Esk NOD (liever een paar daagjes later, want dan kan ik mooi meelopen in het vruchtbaarheidsonderzoek, kan vanaf 11 augustus).
10 aug
11 aug
12 aug Esk bloedprikken op CD3 als mogelijk.

------------- ----------------------------------- ----------------
Allereerst, mocht je nog meelezen: een hele fijne vakantie toegewenst voor jou, Sas. Ondanks de grote klap, hoop ik dat je het toch fijn zal hebben met je man en dat jullie weer een stapje verder zijn in de verwerking na jullie vakantie.

Dan, Cis, hoe ging het vandaag bij de uroloog. Ik hoop dat de uitslag was, wat je ervan verwachtte. Is de operatie nu gepland? En spannend, nog een weekje wachten en dan weet je of de IUI geslaagd is! Poeh, ik kan me voorstellen dat deze ronde nog spannender is dan alle andere voorgaande rondes.

Haily, hoe gaat het met jou?

Wietske, hoe was de HSG gegaan?

Voor mij, ik zit alweer te wachten. Vandaag is m'n ei verschoven naar 2 dagen later (!), dat was vreemd. Ik zit te dubben of ik wel of niet door moet gaan met temperaturen... m'n gevoel zegt "doen", maar m'n verstand zegt dat ik het misschien even op z'n beloop moet laten. Maar ja, het is wel moeilijk.

Groetjes, Esk

Esk, je ei 2 dagen verschoven? door fertility friend? want je had je ei deze maand toch al gehad??

Ciz, ik ben ook erg benieuwd hoe met je gaat!!! Laat je iets weten? voel je al iets?

Ik heb inmiddels weer de 2e samenlevingtest gehad. de eerste negatief op dag 13, nu op dag 15 twijfelachtig positief. eicel was 19 mm, maar ik heb nog geen duidelijk vruchtbaar slijm en m'n ovulatietest is nog negatief...
Inschatting is in ieder geval dat de test morgen zeker positief zou zijn, maar dat we net iets te vroeg zitten dus we hoeven geen samenlevingstesten meer. alleen maandag controle echo of het eitje dan gesprongen is. (daarna bloedafname en HSG nog te plannen) ik blijk ook geen 2e cyclus te hoeven monitoren!
vanaf zaterdag zie ik m'n vriend niet tot woensdag, dus ik hoop toch dat ik morgen wel een positieve ovulatietest heb! anders kunnen we het deze maand wel vergeten!

en Sas ik denk nog steeds aan je, hoor!

Groetjes Haily

Haily, idd heeft FF m'n ei van dag 10 naar dag 12 verschoven (zit nu op 17). Vind het wel vreemd, maar het zal dan wel (of niet natuurlijk), maar dat bedoel ik dus met temperaturen. Iedere maand dat gehannes met wel ei-geen ei en wanneer... ik denk dat ik morgen m'n thermometer maar 's laat liggen...

Ik begreep het niet helemaal, is je samenlevingstest nu goed of niet?

Liefs, Esk

Hey Haily,

Wij hebben vandaag en gisteren samenlevingstestgehad. Maandag was mijn ei ook 1.9mm en daarom wilde de gyn dat we woensdag terugkwamen. Toen was mijn slijm prima, maar hij kon helaas geen zwemmende zaadcel ontdekken. Dat kan heel goed bij zo'n test, wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Daarom vandaag voor de zekerheid nog een keer en nu vond hij wel 1 levende zaadcel in het slijm en dan is het dus goed.
Ik had gisteren en eergisteren een positieve ovutest, dus ik denk dat jij dat ook wel snel zult hebben!
HSG heb ik al gehad en was ook goed.
Alles is goed en toch na een jaar niet zwanger zucht.....

groetjes
wietske

Hallo lieverds

we gaan vandaag op vakantie, wilde even gedag komen zeggen.. we gaan ondanks alles er lekker van genieten!
iedereen veel succes , en in het bijzonder ciz.. voor jou is het wel extra spannend allemaal!

groetjes sas

ps: gooi die thermometer dan toch lekker het raam uit esk! je hebt   nog twee maandjes om het zelf te doen, doe het dan op zo'n ontspannen nmogelijke manier nu het nog kan, als je bij de gyn loopt is de lol er gauw af!

Hoi Meiden,

Even tussen alle drukte door reageren!
Het huis staat nog steeds op zijn kop, maar gisteren is de schilder geweest, en ons plafond is weer mooi wit.
Nu kunnen we zelf weer aan de slag, wat een werk, bah bah.

Sas, waarschijnlijk lees je het niet meer, maar nogmaals een heeeeeeeeeeele fijne vakantie. Ooh meissie, jou is ie toch wel in het speciaal heel erg gegunt.
We horen wel hoe het was!!

Esk, inderdaad wat Sas zegt, weg die thermometer, even gewoon fijn zonder. Het geeft echt veel meer rust. En als je bij de gyn loopt, is het niet meer ontspannen, dan is het moeten. (of ja niet te zwaar opnemen hè dat moeten)
Succes.

Wietske wat nu, alles goed, wat zijn de verder stappen?
Wel fijn dat het allemaal goed is, maar waarom lukt het niet?

Staartjager, fijn dat je meeleest en ook meeleeft met ons.
En natuurlijk heel fijn dat alles goed gaat, houden zo.
Moeders voor moeders, kei goed. Ik heb al een aantal spuitjes gehad, en daar had ik doe M v M hard voor nodig.

Inge hoe is het met jou?
En vlinder met jou?

Bo, leuk dat je meeleeft, en inderdaad spannend hier!

Hier even een update.
Ik word echt gek van dat wachten, het is idd een echte kans, al is ie wel heel klein. Maar ik begin nu toch wel echt te hopen en te hopen.
Elke keer naar de wc, bij elk dingetje datje voelt denk je van "zou het??"
Maar ja we kunnen niets doen dan wachten.
Ik heb zo af en toe eens last van mijn buik, dan weer jeukende tepels, steken in mijn borsten, gespannen en slappere borsten/.
Zo vanalles wat. Maar ik blijf pregnyl de schuld geven en ik ben gewapend tegen het slechte nieuws, of ja dat denk ik!!

Meiden ik hou jullie op de hoogte.

Cis xxx

Ooh vergeet ik de uitslag bij de uroloog!

Het is zoals we al wisten een spatader.
Als we deze weg laten halen, of ja af laten binden, dan is er geen zekerheid dat de kwalitiet van het zaad beter wordt. Maar doe je het niet, dan weet je zeker dat het niet verbeterd.
Maar we leggen het voor bij de fertliteitsarts, en waarschijnlijk wordt het dus een operatie.
Denken denken denken en wachten wachten wachten

hey allemaal,

Sassie fijne vakantie!! (al denk ik dat je dit  niet meer  leest) maar toch...

Cis. Wat spannend! Ik ben echt heel erg benieuwd naar je IUI. Ik hoop echt voor je dat er goed nieuws komt!!! ff duimen voor je. De 10e is je nod toch?
Oh en je vriend heeft een spatader? Dat is minder. Maar gelukkig  staat hij  er wel voor open om te opereren. Mijn vriend zou dat niet doen. Hij is echt heel bang voor operaties en naalden e.d. Tja ik kan hem ook niet dwingen natuurlijk. Maar hij is nog niet onderzocht ofzo, maar die man die IUI ging doen zei dat dat een oorzaak kon zijn.

Ik moet eind juli terug bellen naar de gyn, omdat er nu vakanties enzo zijn! Bah weer een maand verder. De gyn zei dat we dan gelijk starten met icsi. Geen tweede poging voor iui, maar gelijk icsi. Ik heb me er nog niet in verdiept en daar wacht ik nog ff mee. Wel spannend allemaal. Op natuurlijke wijze zou het bij ons denk ik niet lukken. Of er moet 1 snelle bij zitten! haha

dit was weer ff mijn update...
Meiden nog een fijn zonnig weekend allemaal!! groetjes

Terug
Bovenaan