A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ook op deze pagina even het overzicht compleet gemaakt.
----- -------------------- --------------------- --------------------- ----------------
3 juli Cis uitslag echo uroloog, en operatie plannen voor spataders weg te halen.
4 juli Haily ei? (4-6/6)
5 juli Sas op vakantie
6 juli
7 juli
8 juli
9 juli
10 juli Cis NOD!!!! Spannend!!!
11 juli
12 juli Esk testdatum (NOD tussen 6 en 12 (!) juli, ei 28 juni gehad))
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli Wietske nod
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo testes)
18 juli
19 juli
20 juli
21 juli
22 juli
23 juli
24 juli
25 juli Esk volgend ei
26 juli
27 juli
28 juli
29 juli
30 juli
31 juli
1 aug
2 aug
3 aug
4 aug
5 aug
6 aug
7 aug
8 aug
9 aug Esk NOD (liever een paar daagjes later, want dan kan ik mooi meelopen in het vruchtbaarheidsonderzoek, kan vanaf 11 augustus).
10 aug
11 aug
12 aug Esk bloedprikken op CD3 als mogelijk.
------------- ----------------------------------- ----------------
Allereerst, mocht je nog meelezen: een hele fijne vakantie toegewenst voor jou, Sas. Ondanks de grote klap, hoop ik dat je het toch fijn zal hebben met je man en dat jullie weer een stapje verder zijn in de verwerking na jullie vakantie.
Dan, Cis, hoe ging het vandaag bij de uroloog. Ik hoop dat de uitslag was, wat je ervan verwachtte. Is de operatie nu gepland? En spannend, nog een weekje wachten en dan weet je of de IUI geslaagd is! Poeh, ik kan me voorstellen dat deze ronde nog spannender is dan alle andere voorgaande rondes.
Haily, hoe gaat het met jou?
Wietske, hoe was de HSG gegaan?
Voor mij, ik zit alweer te wachten. Vandaag is m'n ei verschoven naar 2 dagen later (!), dat was vreemd. Ik zit te dubben of ik wel of niet door moet gaan met temperaturen... m'n gevoel zegt "doen", maar m'n verstand zegt dat ik het misschien even op z'n beloop moet laten. Maar ja, het is wel moeilijk.
Groetjes, Esk
Ook op deze pagina even het overzicht compleet gemaakt.
----- -------------------- --------------------- --------------------- ----------------
3 juli Cis uitslag echo uroloog, en operatie plannen voor spataders weg te halen.
4 juli Haily ei? (4-6/6)
5 juli Sas op vakantie
6 juli
7 juli
8 juli
9 juli
10 juli Cis NOD!!!! Spannend!!!
11 juli
12 juli Esk testdatum (NOD tussen 6 en 12 (!) juli, ei 28 juni gehad))
13 juli Inge jarig!
14 juli
15 juli
16 juli Wietske nod
17 juli: haily: uitslagen bij uroloog (2e semenanalyse, bloeduitslag en echo testes)
18 juli
19 juli
20 juli
21 juli
22 juli
23 juli
24 juli
25 juli Esk volgend ei
26 juli
27 juli
28 juli
29 juli
30 juli
31 juli
1 aug
2 aug
3 aug
4 aug
5 aug
6 aug
7 aug
8 aug
9 aug Esk NOD (liever een paar daagjes later, want dan kan ik mooi meelopen in het vruchtbaarheidsonderzoek, kan vanaf 11 augustus).
10 aug
11 aug
12 aug Esk bloedprikken op CD3 als mogelijk.
------------- ----------------------------------- ----------------
Allereerst, mocht je nog meelezen: een hele fijne vakantie toegewenst voor jou, Sas. Ondanks de grote klap, hoop ik dat je het toch fijn zal hebben met je man en dat jullie weer een stapje verder zijn in de verwerking na jullie vakantie.
Dan, Cis, hoe ging het vandaag bij de uroloog. Ik hoop dat de uitslag was, wat je ervan verwachtte. Is de operatie nu gepland? En spannend, nog een weekje wachten en dan weet je of de IUI geslaagd is! Poeh, ik kan me voorstellen dat deze ronde nog spannender is dan alle andere voorgaande rondes.
Haily, hoe gaat het met jou?
Wietske, hoe was de HSG gegaan?
Voor mij, ik zit alweer te wachten. Vandaag is m'n ei verschoven naar 2 dagen later (!), dat was vreemd. Ik zit te dubben of ik wel of niet door moet gaan met temperaturen... m'n gevoel zegt "doen", maar m'n verstand zegt dat ik het misschien even op z'n beloop moet laten. Maar ja, het is wel moeilijk.
Groetjes, Esk